Suzuki VS 1400 (met pijn in het hart)

Slak

MF'er
11 sep 2004
119
0
Zwolle
Ik heb hier altijd overdekt staan een hele mooie Suzuki Intruder 1400 die mij een aantal jaren veilige en leuke kilometers heeft vergezeld :]

Trudy is geboren in 1987 en is (zoals ze dat bij Suzuki zeggen) maroon van haardracht. Een mooie rooie dus.
Er zijn ruim 15.000 mijlen achter de goed onderhouden motor blijven hangen.
Vorig jaar juni is ze gefacelift met een mooie nieuwe achterband (minder dan 600 mijl mee gereden) en een paar prachtige bling-bling nieuwe balhoofdlagers :Y Daarbij is ook nog een keer de hoofdremcylinder gereviseerd en nieuwe remblokken voor gemonteerd.
Verder heeft ze het op de heupen met leren zadeltassen en H&B zadeltasbeugels. Toolrol en slot horen er ook bij natuurlijk.
En om het de duorijder nog aangenamer te maken zitten er ook nog eens stepverlagers op (+10 cm), die kunnen eraf en vervangen worden door de originele steps.
En als knallen op de spreekwoordelijke vuurpijl is het geheel versierd met een redelijk open uitlaten (merk onbekend, maar ze lijken qua uiterlijk 100% op BSM thunderpipes). Mooie diepe roffel maar niet te hard (althans, dat is mijn mening :9~ )

Het enige minpuntje wat ik me zou kunnen bedenken is dat de remschijf achter binnen 5000 km vervangen moet worden, die zit nog iets boven de tolerantiegrens. Ik heb ook een digitaal wphb (Duits) erbij.

Ze wordt voorzien van verse vloeistoffen (olie+filter, rem, cardan en peut) aangeboden voor de vaste prijs van 3300 euro, zodat je er meteen vandoor kunt gaan. Ze windt je om d'r vingers :P
Ohja, het windscherm krijg je er ook bij (staat voor geen meter, maar is wel heel erg prettig)!

Indien je geinteresseerd bent kan ik je meer foto's opsturen of je uitnodigen voor een bakkie om deze schoonheid te aanschouwen. Mailadres staat in mijn profiel.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan