Suzuki wereldrecordpoging!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissE

MF'er
10 jun 2006
175
2
Rotterdam
onderstaande mail ontving ik via een vriend, dus iedereen die een Suzuki heeft opgelet! ik heb zelf een Marauder 800VZ en ik ga er zeker heen! wie weet tot dan!
Groetjes,
MissE

Join the longest Suzuki Parade ever!
Geschreven door B12

vrijdag 01 september 2006

Ben je in het bezit van een Suzuki en wil je faam maken? Dan is zondag 1 oktober de datum om vast te pinnen in jouw agenda en Hamme - Zogge (Postcode 9220 - Oost-Vlaanderen) 'the place to be'.

Doel: Het wereldrecord van de grootste rondrit van een merk ooit te breken en dit op naam van Suzuki te zetten. Honda deed het ons voor met 884 moto's en wij gaan voor beter!

Hiervoor rekenen we op minstens 1000 Suzuki rijders!
En daarvoor hebben we jouw hulp nodig! Wil je dus door de geschiedenis gaan als een wereldrecordhouder,
full
dan is dit jouw kans bij uitstek.

Bovendien kan je dit koppelen aan een superleuke dag, vol animatie (Zogrally, helikopterinitiaties, ballonvluchten, Unicycle demonstraties, gratis motorinitiaties, behendigheidstesten voor motorrijders, springkasteel voor de kleintjes, ...)
Kortom, een dag om niet te missen!

Deelnemers aan de wereldrecordpoging kunnen HIER inschrijven: http://www.openbikepartsdays.be/index.php?p=inschrijven
Deelnemen kost 5 euro, een kleine prijs waarvoor je als deelnemer aan de recordpoging een uniek Suzuki - Guiness World Record T-Shirt krijgt, misschien wel een wereldrecordhouder wordt en ook kan deelnemen aan de Zogrally, een toerrit die volledig 'bewegwijzerd' is (dus geen gedoe met road-books en wegbeschrijvingen) over 150 kilometer doorheen de mooie landelijke wegen van het Vlaamse land.
Om de dorst te laven, zijn ook 2 drankjes in deze prijs inbegrepen.

Inschrijven voor de recordpoging is belangrijk, zodat we het succes goed kunnen inschatten. Opbrengsten van deze inschrijvingen gaan integraal naar Kinderfonds De Tondeldoos, een organisatie die kinderen die het niet al te breed hebben thuis, de kans biedt om zich te kunnen ontplooien en ontwikkelen als de meeste leeftijdsgenootjes.

Reden genoeg dus, om als de bliksem in te schrijven en deel te nemen aan deze wereldrecordpoging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan