FTI
MF veteraan
PRIJSVERLAGING 1800 1650
Verhaaltje
Aangeboden te koop of te ruil (zie onderaan):
Mooie, goed onderhouden Suzuki XF650 'Freewind'.
Ivm rugklachten tijdens lange ritten in de verkoop:
Ik rijd er erg weinig op (puur plezierritjes) maar deze motor heeft zich qua betrouwbaarheid zeker bewezen. Altijd ('swinters of 's zomers), choke uit, gashendel 2/3x draaien, en starten maar.
Gaat weg omdat ik bijna van mijn 25kw periode af ben en weer iets anders wil. Verder krijg ik bij lange ritten last van mijn rug, wat toch wel vervelend word nu ik een keer op vakantie ben geweest met de Freewind. Ruilen dus mogelijk, laat me weten wat je hebt (geen choppers ivm rugklachten).
Algemene info
-1 cilinder, staat legaal op 25kw dmv carburateurbegrenzing. Normale carburateuronderdelen meegeleverd.
-Topsnelheid (op teller) ong. 150km/h (25kw/33hp).
- Kenteken MZ-15-PD (https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx)
- Origineel nederlandse motorfiets (Datum eerste afgifte Nederland 14-04-1999)
- Bouwjaar '99
- ~55000 km (staat nu minder op maar in ieder geval wordt het niet meer dan 55k)
- Verbruik 1:20 bij flink doorrijden (280-350 km op een tank (14L) excl. reserve (4L))
Onderhoud:
Gekocht met 47500 op de teller, inmiddels na ~2 jaar minder dan 56000.
- achterwiellager en remblokjes vervangen rond 51000, tevens nieuwe naks pakking. (rek.aanwezig)
- Volgende week wordt het volgende onderhoud gepleegd:
-nieuw oliefilter + olie
-nieuw luchtfilter
-nieuwe remvloeistoffen
Ketting en kettingwielen in goede staat. Altijd goed gesmeerd met kettingzaagolie. Banden in goede staat. Er liggen allroadbandjes onder dus een zandpaadje hier en daar is ook geen probleem.
Meegeleverd:
Compleet pakket voor de beginner:
- Valbeugels
- Beschermhoes voor buiten
- FTI's (Trademark) Verstevigde middenbok (zwak punt van de freewind)
- Cameravoorbereiding
- Zijkoffervoorbereiding (givi)
- Hoger ruitje (laag ruitje aanwezig)
- Reservespiegel rechts
- Reservesleutel
- Boekje + onderhoudsboekje (vanaf 47500 bekend, daarvoor bij Arie Molenaar in onderhoud geweest)
- Schijfremslot ART4
- Gereedschapssetje onder buddyseat
Minpuntjes:
- Een krasje op de tank omdat een of andere d*os achteruit tegen mijn motor was aangereden waardoor deze omgevallen is.
- Verder hier en daar kleine plekjes, maar dat is logisch bij een motor uit 1999.
Genoeg gepraat, fotos!
Laatste foto is met het kleine ruitje.
Joeptoep:
Vandaag (14-10) nieuw filmpje gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=CWlvhX7kpWw
Foto's
DISCLAIMER Motor is op het moment niet 100% schoon, dit doe ik expres mocht ik in de winter een keer rijden, blijft de pekel op het vuil hangen en spoel je het er in het voorjaar gemakkelijk vanaf. Dus op de fotos lijkt is ie niet heel schoon
Nieuwe fotos:
Overzicht:
Het ding op de buddyseat is een oude tanktasbevestiging, gebruikt op vakantie (4 dagen belgie)
Achterblokkies+schijf
Achterbandje:
Gashendel + knoppen
Eventueel met gps erbij:
Achterkantje:
Voorbandje:
Cockpit:
Zijkant rechts (links was niet in het zonnetje en had haast )
Rem voor:
Oudere fotos:
Wa mottu er veur hedde dan?
Ik zat te denken aan€2000 €1900 €1800
Inruil dus ook mogelijk, tegen motor waar je iets meer voorover zit. Ik heb een voorkeur voor een leuke sporttour (liefst 2cil; TRX, TDM, SV, VFR, ZZR, FZR, GSXF etc) maar bied aan wat je hebt en ik laat weten of ik het wat vind!
Motor staat in Delft, omgeving Utrecht (stad) of Leiden ook geen probleem om langs te rijden voor mij.
Verhaaltje
Aangeboden te koop of te ruil (zie onderaan):
Mooie, goed onderhouden Suzuki XF650 'Freewind'.
Ivm rugklachten tijdens lange ritten in de verkoop:
Ik rijd er erg weinig op (puur plezierritjes) maar deze motor heeft zich qua betrouwbaarheid zeker bewezen. Altijd ('swinters of 's zomers), choke uit, gashendel 2/3x draaien, en starten maar.
Gaat weg omdat ik bijna van mijn 25kw periode af ben en weer iets anders wil. Verder krijg ik bij lange ritten last van mijn rug, wat toch wel vervelend word nu ik een keer op vakantie ben geweest met de Freewind. Ruilen dus mogelijk, laat me weten wat je hebt (geen choppers ivm rugklachten).
Algemene info
-1 cilinder, staat legaal op 25kw dmv carburateurbegrenzing. Normale carburateuronderdelen meegeleverd.
-Topsnelheid (op teller) ong. 150km/h (25kw/33hp).
- Kenteken MZ-15-PD (https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx)
- Origineel nederlandse motorfiets (Datum eerste afgifte Nederland 14-04-1999)
- Bouwjaar '99
- ~55000 km (staat nu minder op maar in ieder geval wordt het niet meer dan 55k)
- Verbruik 1:20 bij flink doorrijden (280-350 km op een tank (14L) excl. reserve (4L))
Onderhoud:
Gekocht met 47500 op de teller, inmiddels na ~2 jaar minder dan 56000.
- achterwiellager en remblokjes vervangen rond 51000, tevens nieuwe naks pakking. (rek.aanwezig)
- Volgende week wordt het volgende onderhoud gepleegd:
-nieuw oliefilter + olie
-nieuw luchtfilter
-nieuwe remvloeistoffen
Ketting en kettingwielen in goede staat. Altijd goed gesmeerd met kettingzaagolie. Banden in goede staat. Er liggen allroadbandjes onder dus een zandpaadje hier en daar is ook geen probleem.
Meegeleverd:
Compleet pakket voor de beginner:
- Valbeugels
- Beschermhoes voor buiten
- FTI's (Trademark) Verstevigde middenbok (zwak punt van de freewind)
- Cameravoorbereiding
- Zijkoffervoorbereiding (givi)
- Hoger ruitje (laag ruitje aanwezig)
- Reservespiegel rechts
- Reservesleutel
- Boekje + onderhoudsboekje (vanaf 47500 bekend, daarvoor bij Arie Molenaar in onderhoud geweest)
- Schijfremslot ART4
- Gereedschapssetje onder buddyseat
Minpuntjes:
- Een krasje op de tank omdat een of andere d*os achteruit tegen mijn motor was aangereden waardoor deze omgevallen is.
- Verder hier en daar kleine plekjes, maar dat is logisch bij een motor uit 1999.
Genoeg gepraat, fotos!
Laatste foto is met het kleine ruitje.
Joeptoep:
Vandaag (14-10) nieuw filmpje gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=CWlvhX7kpWw
Foto's
DISCLAIMER Motor is op het moment niet 100% schoon, dit doe ik expres mocht ik in de winter een keer rijden, blijft de pekel op het vuil hangen en spoel je het er in het voorjaar gemakkelijk vanaf. Dus op de fotos lijkt is ie niet heel schoon
Nieuwe fotos:
Overzicht:
Het ding op de buddyseat is een oude tanktasbevestiging, gebruikt op vakantie (4 dagen belgie)
Achterblokkies+schijf
Achterbandje:
Gashendel + knoppen
Eventueel met gps erbij:
Achterkantje:
Voorbandje:
Cockpit:
Zijkant rechts (links was niet in het zonnetje en had haast )
Rem voor:
Oudere fotos:
Wa mottu er veur hedde dan?
Ik zat te denken aan
Inruil dus ook mogelijk, tegen motor waar je iets meer voorover zit. Ik heb een voorkeur voor een leuke sporttour (liefst 2cil; TRX, TDM, SV, VFR, ZZR, FZR, GSXF etc) maar bied aan wat je hebt en ik laat weten of ik het wat vind!
Motor staat in Delft, omgeving Utrecht (stad) of Leiden ook geen probleem om langs te rijden voor mij.
Laatst bewerkt: