suzukie inturder 1400

The Nighthawk

MF veteraan
21 aug 2003
1.785
0
den haag
kan iemand mij helpen aan een handboek of cd
ik heb eeb probleem met de koppeling
kan ik ook in het boek van de VS 700 kijken is dat het zelfde ongeveer

hij is vernieuwd de koppeling en net na een aantal km gaat hij slippen ??
bij axcelereren 80 gas open slaat hij door
nu is het nog minder bioj stilstaan komt die niet eens tehen een stoep rand op :?
 
deze revetten maken en dan onder de kopling's veren leggen dan heb je geen last meer van door slippen ( wel eerst platen controleren en nieuwe veren)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/402916/80483085fea7481753f18d34b8c94680 (vulring_koppeling.gif)​
 
Koop maar vast weer nieuwe platen, ik neem aan dat je ze wel goed gemonteerd hebt, en ook de drukplaat ed weer goed zitten?
Heb je de olie ook vervangen toen?
En zoals gezegd ook maar meteen de drukveren doen?
 
Denk je dat de platen, als ze niet voorgeweekt zijn in olie, zo snel al verbrand / versleten zullen zijn?

Als hij al weer rondgereden heeft terwijl ze slippen? (zo erg dat hij een stoeprand niet meer op kan komen zoals hij zelf zegt?) En dan met het koppel van zo'n 1400 Intruder?
Wat denk jij dan?
Als het werkelijk zo erg is dan zijn die gevoerde platen nu kompleet verbrandt.(en de stalen tussenplaten misschien ook wel nu)
 
Als hij al weer rondgereden heeft terwijl ze slippen? (zo erg dat hij een stoeprand niet meer op kan komen zoals hij zelf zegt?) En dan met het koppel van zo'n 1400 Intruder?
Wat denk jij dan?
Als het werkelijk zo erg is dan zijn die gevoerde platen nu kompleet verbrandt.(en de stalen tussenplaten misschien ook wel nu)
Zit wat in. :Y
 
Heeft die man toegezegd er weer nieuwe frictieplaten in te zetten, samen met nieuwe staalplaten en drukveren?

Hopelijk laat hij nu de frictieplaten wel eerst in motorolie weken.
Dat schijnt echt te moeten.

Hopelijk doet hij eea goed, zodat je met de 1400 naar de Eifel kan :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan