SuzuSmurf says hi

SuzuSmurf

MF'er
30 jul 2006
140
0
Terschuur
Hey hallo ik ben Mark 23 jaar jong.
Vrachtwagen chauffeur van beroep.
Ik woon in Terschuur(ligt tussen barneveld en hoevelaken in)
en heb sinds 2 weken mijn rijbewijs gehaald.

en gister heb ik mijn 1e motor gekocht: een suzuki gsxr600 van 2002

als het goed is komen nu wat plaatjes van de motor en mijzelf

pak3.jpg


bike1.jpg


bike2.jpg


bike3.jpg
 
thx all!! love the bike 2 dus hoop dat met die veilige km's wel goed zit!!
lekker rustig aan ervaring op doen, dan moet het alemaal goed komen! 8-)
 
dank u voor dit warme onthaal!!!


hoi pipeloi

fijn hè, een bril en een helm ...

ja idd handig is anders!! maar gelukkig is er met mijn shoei helm al iets rekening mee gehouden. deze heeft kleine uitsparingen voor de bril erin zitten!! :}
 
is ook geen probleem hoor!! alleen moet de bril uiteraard ff af voor de helm opkan!! went vanzelf wel.
en zoals ik al zei mijn helm heeft kleine uitsparingen voor de pootjes van de bril! dus de bril opzetten is dan geen probleem meer!! *O*
 
sorry was ik niet van op de hoogte!!
gebruik de naam smurfie ook op andere forums maar die was hier al bezet dus tsja keuze was snel gemaakt!! 8-)
zo creatief ben ik nou ook weer niet met namen verzinnen!
 
Ja stel je voor.. dat zou wat zijn als die huilebalk van een racesmurf ineens weer onder een andere nickname op MF zou opduiken O-) :X

Kan me niet voorstellen dat iemand die zoveel kritiek op M-F en de beheerders daarvan via slinkse weg toch weer terug zou willen komen, dan heb je toch echt 0,0 waardigheid meer over ??
 
Ja stel je voor.. dat zou wat zijn als die huilebalk van een racesmurf ineens weer onder een andere nickname op MF zou opduiken O-) :X




:o



Kan me niet voorstellen dat iemand die zoveel kritiek op M-F en de beheerders daarvan via slinkse weg toch weer terug zou willen komen, dan heb je toch echt 0,0 waardigheid meer over ??




Neuh...............,lijkt me niet toch?









O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan