SV 1000 2004

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Mooie Suzuki SV1000 van 2004 met 30.000 kilometer op de teller.

De motor heeft een volledige kuip, deze is eventueel ook te verwijderen als je meer van het naked model houdt.
De banden en de ketting zijn de vorige beurt vervangen en sindsdien is er minder dan 1000 km mee gereden.
Kortom een motor waar je dit seizoen niks meer aan hoeft te doen!

De motor heeft een paar lichte krasjes, zeker geen valschade, maar daarom is de prijs ook erg laag.

Vraagprijs 4000 euro.

Paar duidelijke foto´s zodat je kunt zien waar de motor wat minder is:

sv1000200409.jpg


sv1000200428.jpg


sv1000200413.jpg


sv1000200404.jpg
 
Laatst bewerkt:
De garage staat gewoon te vol we kunnen amper aan de fiets van mijn vriendin werken dus vandaar. Vandaag een kijker langs gehad maar uiteindelijk niet gekocht omdat de zithouding toch te sportief was. (Last van de polsen)
 
Als ik het aantal reacties in de afgelopen dagen even bijhoudt ben ik bang dat hij binnen 2 weken verkocht gaat zijn. Maar stel dat hij er nog staat eind september dan ben je uiteraard welkom..
 
De garage staat gewoon te vol we kunnen amper aan de fiets van mijn vriendin werken dus vandaar. Vandaag een kijker langs gehad maar uiteindelijk niet gekocht omdat de zithouding toch te sportief was. (Last van de polsen)


Yup, dat was ik dus.....
Erg jammer want deze bike rijd zoals hij er uit ziet :} kalere wat een power heeft dat ding.
Nogmaals erg jammer.
 
Nopg maar een schopje dan, genoeg geinterreseerde maar ik meot iemand hebben die hem komt kopen :)
 
Ik hoop dat je hem half september nog heb staan, vindt het namelijk een toffe fiets waar ik mezelf toch wel op zie rijden.
Iedergeval suc6 met de verkoop
 
ga er even met het thuis front over hebben, heb nu een cbr600f maar die zit te sportief door rug klachten, vriendin heeft ook een sv1000 en rijd geweldig, maar inruilen zal je wel niet doen en anders moet ik de mijne eerst verkopen, maar ja staat de jouwe er dan nog, voorschieten is voor mij geen optie.
 
Het is een prachtig ding!

Waar staat hij?

Ik ben ook op zoek naar een mooie motor en ben een beetje aan het rondkijken.
En ik moet zeggen dat deze me toch wel aanspreekt
 
Inderdaad wel boter bij de vis dus als je hem wilt hebben moet je ook betalen, hahahaha :)
De motor staat in Boxtel. Ik ben te bereiken via mijn e-mailadres in mijn profiel.
 
Prima, dit weekend komt er weer iemand kijken dus ben benieuwd of ie er nog staat straks.
 
Oké is goed...

Als hij niet verkocht is, wil ik volgende week best een keer komen kijken!

De koper is niet op komen dagen, tja blijkbaar hoef je dan ook niet af te bellen :(

Maargoed, wanneer zou jou uitkomen Erwin?
 
Jammer dat je de :] niet heb kunnen verkopen, misschien dat erwin nog belangstelling heeft.

Anders kom ik 25 september bij je kijken *D
mag namelijk de 24 afrijden
 
De koper is niet op komen dagen, tja blijkbaar hoef je dan ook niet af te bellen :(

Maargoed, wanneer zou jou uitkomen Erwin?


Ik heb zeker nog wel interesse, moet echter nog even kijken ivm het geld en zo, of ik dat geregeld krijg.


Je hoort nog van me,
Erwin
 
Terug
Bovenaan Onderaan