SV 1000 2004

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Hele mooie Suzuki SV 1000 van 2004 KMstand 24000 met de volgende opties:

- K&N luchtfilter.
- Blue-Flame uitlaten (supermooie donkere roffel!)
- Speciale lederen zadels

De originele uitlaten zitten ook in de koop voor als je ooit naar het buitenland gaat of het circuit op wilt.
De motor heeft 50 km geleden een grote beurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen en de kleppen zijn gecontroleerd.

Motor loopt als een kogel en reageert super op het gas door de K&N filter in combinatie met de uitlaten!

Prijs 4000 euro.

sv1000200401.jpg

sv1000200408.jpg

sv1000200414.jpg

sv1000200416.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor man... zou hem graag willen alleen heb nog een mooie FZ6 staan :Y een verkapte kick dan maar :9
 
Jep is inderdaad wel een super mooi ding, en ze horen je van verre aankomen :)
 
is die ook nog afgesteld met die filter en demper's? d.m.v de ecu of power com/degelijke.

leuk fietsje veder die zadel en dat witte vlak is alleen wel puur smaken verschillen.
 
Als de R1 de deur uit is, word deze (of net zo-een) de vervanger.
Mooie kleur, betaalbaar (zeker deze), vermogen genoeg, maar niet zo extreem als de laatste supersports, 2-pitter.
Wat een gave fiets zo. Uitlaten maken het plaatje af.

Maar jammer genoeg duurt dit nog wel even, dus maar een verkapte kick.

mvg, Ruud Jongejan (FZR-cluppie)
 
Kijker heeft op het laatste moment afgebeld, jammer, maar hij is er dus nog! *O*
 
Voor mij helaas niet iets te vroeg.. volgend seizoen moet er wel een SV komen.. hier kan het vrouwtje tenmiste goed achterop zitten! Maar eerst even de spaarrekening beetje aanvullen!
 
waarom zo goedkoop... je sloopt de markt :( -O-

edit: Hij is van 2003. niet van `04. Toen zal hij wel op kenteken gezet zijn
 
Laatst bewerkt:
4000 euro is een vraagprijs... Dus er is nog onderhandelingsruimte...



oke... maar gaat toch niet verwachten dat mensen 5000 gaan bieden als hij voor 4000weg mag?

je verkoopt hem te goedkoop deze motor is zeker rond de 5000 waard
 
Tis idd een mooie fiets, ben wel op zoek naar een fiets me eerste fiets.
als me budget in de buurt kwam was tie voor mij.....

schopje voor deze mooie fiets
 
is ook ff te gortig als eerste fiets hoor, tis geen mega aggressieve twin zoals een TLS of een TLR, maar pak hem verkeerd aan hij gaat er met je vandoor :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan