SV 1000 S te koop aangeboden

wolty

Die hard MF'er
16 dec 2003
982
0
rijen
te koop mijn hele mooie sv1000s uit 2003 de motor heeft 9000km gelopen en is voorzien van de volgende optie's
ERMAX hugger in kleur
ERMAX radiator kappen in kleur
ERMAX mono seat afdekkap
ERMAX undertail met ingebouwde knippers
de motorfiets is in algehele nieuwstaat,het duozadel en beugel zit er allemaal bij evenals de boekjes en de prijs 6750,-euro
full
 
SV1000S

ik dacht dat hij verkocht was, en qua kilometers gaat hij er ook op vooruit, of is dit weer een andere??
nou nee dit is een andere hoor die vorige had ik spijt van toen ik m had verkocht en heb na een paar andere merken gehad te hebben weer een sv gekocht maar heb nu op het moment mijn zin gezet op een kawa z1000 lijkt me ook wel leuk
 
Zo te zien aan de groene kentekenplaat is TS een handelaar... O-)
ben handelaar maar dan in auto's hoor,ik heb zelf een klein autobedrijfje en als je eenmaal bij de kvk ingeschreven staat heb je ook groene platen en aangezien de motor nu in bedrijfsvoorraad staat is ie niet verzekerd tenzij er groene platen op zitten....motorfietsen is echt puur mijn hobby dat doe ik voor mijn plezier en verder niets en wat dan nog,doet het iets af aan de kwaliteit van de motorfiets dan??het is absoluut geen schade circuitfiets of iets dergelijks geweesthij is nieuw gekocht bij motorhuis seppe dusss...............meer heb ik niet te zeggen eigenlijk :] :] :] :] :]
 
ben handelaar maar dan in auto's hoor,ik heb zelf een klein autobedrijfje en als je eenmaal bij de kvk ingeschreven staat heb je ook groene platen en aangezien de motor nu in bedrijfsvoorraad staat is ie niet verzekerd tenzij er groene platen op zitten....motorfietsen is echt puur mijn hobby dat doe ik voor mijn plezier en verder niets en wat dan nog,doet het iets af aan de kwaliteit van de motorfiets dan??het is absoluut geen schade circuitfiets of iets dergelijks geweesthij is nieuw gekocht bij motorhuis seppe dusss...............meer heb ik niet te zeggen eigenlijk :] :] :] :] :]


Het ging meer hier om:

SV1000S

ik dacht dat hij verkocht was, en qua kilometers gaat hij er ook op vooruit, of is dit weer een andere??

Niks persoonlijks hoor (of bedrijfsmatig... :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan