Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
plaatjes? is 2005 model?Yo Arie.
Nieuwe SV650 heeft een Showa voorvork , de SV1000 heeft die van de GSXR'en. Geen idee wel merk. Banden van de 650 zijn Dunlop D220 sportmax en de SV1000 staat op Metzeler Sportecs geloof ik.
Ik ben ook benieuwdplaatjes? is 2005 model?
Huh?plaatjes? is 2005 model?
Gefeliciteerd met je 'N'. Het onregelmatig lopen van de SV is ook bij mij wisselend. Soms heb ik er (bijna) geen last van, soms stoor ik me er enorm aan. Er wordt beweerd dat de lambdasensor de boosdoener hiervan is. Bij mijn SV is de lambdasensor uitgeschakeld en ik heb er nog steeds last van. Ik heb een PCIIIUSB gemonteerd op een dynojet testbank af laten stellen. Eerst had ik het idee dat het onregelmatig lopen was verholpen, maar na enige tijd kwam het toch weer terug (of misschien dacht ik wel dat het was verholpen omdat ik 300 Euro lichter was...). Ik heb het lopen van mijn SV vergeleken met een SV zonder PCIII en effect was exact hetzelfde Mijn SV heeft net zijn 12000 km gehad en ik hoopte dat de SV daar weer van op zou knappen, maar helaas. Ik ben van plan binnenkort opnieuw een afspraak te maken met Dynojet, want volgens mij moet het beter kunnen.Tot dusver bevalt de motor zeer goed (nog maar 700km).
Wel is me het onregelmatig lopen in deellast opgevallen.
Vreemd is dat het de laatste rit plotseling vrijwel weg was.
Wordt dit minder naar gelang de motor verder ingereden wordt ?
Groet,
Ronald.
Nee we zitten natuurlijk allemaal op de brommerhey....jonges wat is het rustig in dit topic met reacties? iedereen op vakantie ofzo???
Ik niet, maar ik ben wel benieuwd of het zou helpen. Misschien kun je eens het Internet afstruinen.In, ik meen de laatste M0TO 73, staat een artikel over het inhouden waar veel andere merken ook mee kampen.
Daar wordt gesuggereerd dat speciale bougies zouden helpen.
Heeft iemand dat al geprobeerd ?
Groeten
hey....jonges wat is het rustig in dit topic met reacties? iedereen op vakantie ofzo???
hey....jonges wat is het rustig in dit topic met reacties? iedereen op vakantie ofzo???
Ik kan mijn motor ook weer schoonmaken na een dagje op en naar Assen. Ik heb bij de SV Cup gekeken en daar video opnamen gemaakt. Stills daarvan kun je zien op www.svcontactracing.com onder fotoalbum.Zo, eindelijk mijn bike weer schoon. Tjonge jonge wat ziet zo'n ding eruit na een weekendje regen rijden.... (vorig weekend in Sauerland geweest maar nog geen tijd gehad om hem schoon te maken). Heb er nu 4000km opzitten. Nog anderhalve maand en ik ga naar de pyreneeen... Heb ook nog twee weken vakantie in die anderhalve maand. de 6000km beurt zal ik zeker nog voor de vakantie naar de pyreneeen nog moeten laten doen. Heb het koppelingshuis eraf gehaald en meteen aan de binnenkant ingesmeerd met vaseline. Nu maar hopen dat ik geen last krijg van een lekke olie keerring.
Hoi Jan,Ik kan mijn motor ook weer schoonmaken na een dagje op en naar Assen. Ik heb bij de SV Cup gekeken en daar video opnamen gemaakt. Stills daarvan kun je zien op www.svcontactracing.com onder fotoalbum.
Mijn SV verliest langzaam koppelingsolie. Vorige week in de Eifel moesten we zelfs bij een dealer langs omdat mijn potje bijna leeg was. Gelukkig waren we niet op tijd en zat er nog een heeeel klein beetje olie in het potjes zodat er geen lucht in de leiding zat (phfoe). Als het goed ik komt er binnenkort een nieuw koppelingshuis op. Wie kan mij uitleggen waar hij ingesmeerd moet worden met vaseline?
Daarnaast mag mijn dealer even een stukje op mijn SV rijden, want hij stuurt niet lekker. Ik dacht daar al last van te hebben met bepakking vorig weekend, maar ook zonder bepakking stuurt hij niet vertrouwenwekkend. Het kan komen doordat mijn achterband wat recht begint te worden, maar ik had daar voor de montage van een nieuwe voorband geen last van. Het voelt alsof de achterband te weinig spanning heeft (wat niet zo is). Daarnaast loopt de SV na de 12000 km beurt niet lekker. Ook daar mogen ze naar kijken. Hij loopt onregelmatig en slaat als hij 'koud' is snel af.
Vandaag even Leon opgezocht tijdens zijn first day on the job als Marshall op zandvoort en ik moet zeggen dat het erg gaaf was om te zien. Als ik op Zandvoort ga rijden ga ik in ieder geval niet mijn standaard uitlaat eronder sleutelen, want dat is echt onzin. Er reden daar motoren rond met weet ik hoveel herrie (zoals de SV1000 van Napo ), dat een SV650 met open uitlaat in het niet valt.
Ben nu een beetje de leukste filmpjes en foto's van Leon aant uitzoeken.
Nope... Maar ik neig steeds meer naar het BOS systeem, puur omdat ik geen tweehands uitlaat van een sv650 2003 kan vinden om te verzagen. Maar das off-topic.je hebt toch nog een standaard uitlaat eronder, of heb je inmiddels een mooie pijp gekocht????????
hihi...zag het er nog een beetje uit in die laatste sessies??Vandaag even Leon opgezocht tijdens zijn first day on the job als Marshall op zandvoort en ik moet zeggen dat het erg gaaf was om te zien. Als ik op Zandvoort ga rijden ga ik in ieder geval niet mijn standaard uitlaat eronder sleutelen, want dat is echt onzin. Er reden daar motoren rond met weet ik hoveel herrie (zoals de SV1000 van Napo ), dat een SV650 met open uitlaat in het niet valt.
Ben nu een beetje de leukste filmpjes en foto's van Leon aant uitzoeken.
hihi...zag het er nog een beetje uit in die laatste sessies??
t ging wel erg hard hoor...pfff...
maarja..sv1000 super fiets..maar dat geile rechte end..ik kom gewoon 20pk a.w. te kort!!!