SV 1000 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ook Bos dempers met uitneembare db killers.
uiteraart zijn deze verwijdert, maar een geweldig geluid.
Ja das het punt, die uitlaten geven een geweldig geluid, als de killer eruit is.
Dat kan bij de mijne helaas niet, die zijn geintegreerd.

Op zich is het geluid leuk, maar het mag van mij nu wel een tikkie luider *D
 
http://s424.photobucket.com/albums/pp323/twodegrees/?action=view¤t=03042008.flv

Mooie dempertjes wel. Ik heb zelf LeoVince met uitneembare db-killers. Zijn er uiteraard uit O-)
Vanmiddag heb ik ff in de schuur de motor gestart. Blijft erg leuk maar na 5 minuten stond het blauw binnen 8-)
 
Die zien er wel heel mooi uit!

Maar het klinkt eigenlijk wel behoorlijk standaard.. -O-
Telefoon kwalitiet is ook niet je van het, maar het is zwaarder dan de standaard pijpen.

Maar als mijn dinnetje naast me staat met haar Thundercat + laser...komt dat er gewoon overheen. En das dan net een beetje jammer van die db killer :(

Geluid is wel mooi wat eruit komt, alleen niet hard.
 
ja

kopen :)

lekker proefrijden, check altijd de vloeistoffen, de ketting de banden.
Kijk even als je handen los rijdt, de motor rechtdoor gaat.

Lul die 250 eurie eraf, of zorg voor iets wat 250 erie waard is.
En veel plezier *D :]

Hahaha thanx!!! Ik laat hem zobiezo keuren door een motorzaak daar in de buurt.....maar we denken hetzelfde ;)
 
Ongeveer net zoiets als ik zei na de proefrit: Hij gaat veelste hard en maakt veel te veel herrie, ik neem 'm :+

Gistermiddag ongeveer een half uur voor het eerst echt proef gereden met m`n nieuwe aanwinst.
ook voor het eerst op een echte twin gereden.
er zijn wat dingen wat ik aan moet wennen maar ik heb er een goed gevoel van over gehouden.
vannavond wordt de zijkappen gemonteerd met andere in kleur gespoten soort kettingkast/spatbord. *O* :]
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan