SV 1000 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij is er nog net plek voor mijn power commander, gereedschapsetje, regenbroek en een schijfremslot.

Same here, behalve dat mijn buddy van binnen wel nat wordt wanneer de weg nat is.. Is niet helemaal afgesloten :(


Leuk die site van de uitlaten, jammer alleen dat ik niet 1000 euro heb liggen voor uitlaatjes :) Ga marktplaats wel in de gaten blijven houden daarvoor :') En sparen..
 
inderdaad, heb ik ook.
ik heb op ebay een nette tailtidy besteld, taartschep eraf, ziet er prima uit.

[afbeelding]

maar nu heb je dus een naad van een centimeter.
sommige andere kentekenhouders dekken dat af, maar de mijne dus niet...

ik heb nu een andere undertail liggen, maar die moet er nog op.

bedoel je deze
heel eenvoudig te monteren
full
 
Dag,

Vandaag weer een leker stukje gereden en ff bij de motor-dealert geweest met ongeveer de volgende vraag:

Wie kan mij zeggen of de taartschep / spatbord aan het bakje onder de duosit vast zit? Is dit 1 deel?

Kheb namelijk geen taartschep maar een aangepaste nummerplaathouder en undertail, maar geen bakje meer voor mn slot. En de dealert kon me er ook niet veel over zeggen, wel de prijs voor de taartschep dat was rond de 28 euro.

Als het zo is (taartschep en bakje 1 deel) wil ik dat ding dus gaan verzagen....is dit een optie? wil ik meteen combineren met het plaatsen van dat remlicht met knippers...

maw weet iemand het antwoord?

mike

:W
full
 
Ik heb de originele undertail nog en daar zit bij mij het bakje nog in. Het is niet echt een bakje, maar een ruimte waar je wat kleine zooi kwijt kan. Het kan zo onder mijn zadel schuiven als het te kleine rommel is wat ik erin doe. Bij mij zit mn regenbroek, dB-killers en schijfremslot in. Maar dan zit het tot de nok volgepropt.

Kan zijn dat ik het nog niet helemaal snap,

Maar dat bakje / de ruimte zit dat

a) aan de undertail vast

b) aan de spatlap-deel / taartschep

c) het is een los gedeelte

d) anders....

Anders maak ik wel een keer een foto en kunnne jullie commentaar geven, misschien net zo handig :+
 
inderdaad, heb ik ook.
ik heb op ebay een nette tailtidy besteld, taartschep eraf, ziet er prima uit.

[afbeelding]

maar nu heb je dus een naad van een centimeter.
sommige andere kentekenhouders dekken dat af, maar de mijne dus niet...

ik heb nu een andere undertail liggen, maar die moet er nog op.

Kheb een undertail van ermax + knippera, sluit wel netjes aan....
 
Kan zijn dat ik het nog niet helemaal snap,

Maar dat bakje / de ruimte zit dat

a) aan de undertail vast

b) aan de spatlap-deel / taartschep

c) het is een los gedeelte

d) anders....

Anders maak ik wel een keer een foto en kunnne jullie commentaar geven, misschien net zo handig :+

A :Y
 
Dag allemaal,
enige tijd geleden had ik hier melding gemaakt van het, zelfs na revisie, lekkende koppelingscilinder. Raad eens: voor nop een nieuwe op gezet door de dealert *O*
ben weer helemaal blij.
Hoe vaak maken julie de ruimte bij het voor tandwiel schoon? zat namelijk aardig wat vet en zooi, zoveel ruimte is daar ook weer niet voor.

nog iets anders: rijden er hier mensen met leo vince dempers rond en wat zijn de meningen daar over?
 
Dag allemaal,
enige tijd geleden had ik hier melding gemaakt van het, zelfs na revisie, lekkende koppelingscilinder. Raad eens: voor nop een nieuwe op gezet door de dealert *O*
ben weer helemaal blij.

Hoe vaak maken julie de ruimte bij het voor tandwiel schoon? zat namelijk aardig wat vet en zooi, zoveel ruimte is daar ook weer niet voor.

nog iets anders: rijden er hier mensen met leo vince dempers rond en wat zijn de meningen daar over?

Whiiii *O*


Daar bij het kleine kettingwiel wiel maak ik het schoon wanneer ik de ketting moet vervangen. dus om de 20.000km(ofzo) maak ik het daar schoon :)
 
Laatst bewerkt:
SV.Wim, bedankt voor de tip van een kleiner voor-tandwiel :+

Kan ut iedereen aanraden, 16-tands voor monteren (normaal 17-tands)

Hij wordt ech veel feller & trekt sneller op :}
 

THANX!

Undertail it is, oke....

Wie heeft er nog meer een undertail van ERMAX? Want dat vervalt de originele...(neem ik aan).......en.......hebben jullie die ruimte kunnen behouden? Wat een gedoe voor beetje ruimte ;)

groeten en bedankt Spierings!!
 
Laatst bewerkt:
De restanten.....vertel... :)

Nou, deze restanten dus.

Ik heb al een tank, radiateur en puntbak gekocht en nog wat klein grut zoals de rempomp. Ik wilde sowieso de kappen er niet meer op doen, omdat dat veel te duur wordt. Alleen de ombouw naar een soor Sv1000N neemt ook nogal wat tijd in beslag. Vandaar dat ik nu dus heel erg twijfel of ik dat moet doorzetten of alles in één keer moet verkopen in de staat dat het nu is.
full
 
Nou, deze restanten dus.

Ik heb al een tank, radiateur en puntbak gekocht en nog wat klein grut zoals de rempomp. Ik wilde sowieso de kappen er niet meer op doen, omdat dat veel te duur wordt. Alleen de ombouw naar een soor Sv1000N neemt ook nogal wat tijd in beslag. Vandaar dat ik nu dus heel erg twijfel of ik dat moet doorzetten of alles in één keer moet verkopen in de staat dat het nu is.
[afbeelding]

Auts, doet zeer aan de ogen -O- jammer man......hoest dat zo gekomen dan? (of had ik wat gemist)
 
Laatst bewerkt:
Auts, doet zeer aan de ogen -O- jammer man......hoest dat zo gekomen dan? (of had ik wat gemist)


Je hebt niets gemist, hoor.

Het was in een bocht naar rechts. Er heeft waarschijnlijk wat op de weg gelegen, want m'n voorwiel stapte ineens heel hard opzij, terwijl de snelheid echt niet hoog lag. Toen kwam ik dus op de verkeerde weghelft terecht en en schoot vervolgens rechtdoor, ging onderuit en schoof de motor onder de vangrail.

Ik had daarvoor een Diversion 600 uit 1992 en dit was dus mijn eerste "echte" motor. Het voelt dan best klote als je je motor zo ziet liggen '(

Maar ja, shit happens en ik heb dus wel weer een nieuwe in dezelfde (Motoport)kleuren :}.
 
Je hebt niets gemist, hoor.

Het was in een bocht naar rechts. Er heeft waarschijnlijk wat op de weg gelegen, want m'n voorwiel stapte ineens heel hard opzij, terwijl de snelheid echt niet hoog lag. Toen kwam ik dus op de verkeerde weghelft terecht en en schoot vervolgens rechtdoor, ging onderuit en schoof de motor onder de vangrail.

Ik had daarvoor een Diversion 600 uit 1992 en dit was dus mijn eerste "echte" motor. Het voelt dan best klote als je je motor zo ziet liggen '(

Maar ja, shit happens en ik heb dus wel weer een nieuwe in dezelfde (Motoport)kleuren :}.

Jeetje (en goed verzekerd?), wel erg fijn dat je weer een nieuwe in dezelfde kleuren hebt!!! Klasse! Mijn eerste motor was (ook) een diversion, maar dan uit 2001.....staat nu te koop |( .

Nu dus een sv1000-tje met het volgende kontje:

full


Zoals iedereen kan zien, de knippers zijn niet bepaald opvallend en daarom een nieuw achterlicht besteld met geintergreede knippers.......

Nu vraag ik mezelf af, zal ik die oranje knippers vervangen door witte / transparante knippers? Wat denken jullie? Vind dit zo niet lelijk ofzo...

groetn
 
THANX!

Undertail it is, oke....

Wie heeft er nog meer een undertail van ERMAX? Want dat vervalt de originele...(neem ik aan).......en.......hebben jullie die ruimte kunnen behouden? Wat een gedoe voor beetje ruimte ;)

groeten en bedankt Spierings!!

De undertail is idd de bodem van je bergruimte. het is niet echt veel hoor, ik krijg nauwelijks mijn hand in het gedeelte wat onder je zadel zit.

ik verbaas me erover dat er ook nog electronica in zit, terwijl er nog flink wat ruimte zit in de wangen, naast het subframe. die is niet gebruikt.
 
De undertail is idd de bodem van je bergruimte. het is niet echt veel hoor, ik krijg nauwelijks mijn hand in het gedeelte wat onder je zadel zit.

ik verbaas me erover dat er ook nog electronica in zit, terwijl er nog flink wat ruimte zit in de wangen, naast het subframe. die is niet gebruikt.

Nee precies, misschien zelf iets in elkaar maken......kan via school misschien nog wel een vorm vacuumtrekken :Y
 
Nou, deze restanten dus.

Ik heb al een tank, radiateur en puntbak gekocht en nog wat klein grut zoals de rempomp. Ik wilde sowieso de kappen er niet meer op doen, omdat dat veel te duur wordt. Alleen de ombouw naar een soor Sv1000N neemt ook nogal wat tijd in beslag. Vandaar dat ik nu dus heel erg twijfel of ik dat moet doorzetten of alles in één keer moet verkopen in de staat dat het nu is.
[afbeelding]

dat is zekers kl :N ten
Ik kan niet in jouw knip kijken maar je moet doen wat je het mooist vindt, anders krijg je er spijt van.
 
Jeetje (en goed verzekerd?), wel erg fijn dat je weer een nieuwe in dezelfde kleuren hebt!!! Klasse! Mijn eerste motor was (ook) een diversion, maar dan uit 2001.....staat nu te koop |( .

Nu dus een sv1000-tje met het volgende kontje:

[afbeelding]

Zoals iedereen kan zien, de knippers zijn niet bepaald opvallend en daarom een nieuw achterlicht besteld met geintergreede knippers.......

Nu vraag ik mezelf af, zal ik die oranje knippers vervangen door witte / transparante knippers? Wat denken jullie? Vind dit zo niet lelijk ofzo...

groetn

bij de blauwe kleurstelling vind ik de rode weer mooier ondanks dat ik een transparante heb met geintregeerde knipperlichten bij een grijze metalic SV.
 
bij de blauwe kleurstelling vind ik de rode weer mooier ondanks dat ik een transparante heb met geintregeerde knipperlichten bij een grijze metalic SV.

Had ik zelf ook beetje, maar ik wil dat het iets duidelijker wordt achter me dat ik van rijstrook verwissel....vandaar....en wil geen uitstekende ledrichting aanwijzers, want dan kan ik net zo goed mn undertail weer verkopen.....haha
 
Hallo,

even een vraag:

Ik heb een duo seatcover te koop welke afkomstig is van mijn SV1000S, nu kreeg ik de vraag of deze ook zou passen op een 650 :?

Weet iemand dat misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan