SV 1000 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan je trouwens zien/merken of er andere dan standaard veren op zitten?

De achterveer is bij mij licht paars, da's volgens mij niet standaard :?

Hij is standaard wit volgens mij.... Ik denk dat je er achter een hyperpro veer op heb zitten die worden namelijk in het paars geleverd ;)
 
een paarse veer-- dat riekt naar Hyperpro ... (alhoewel ze hem ook in het zwart hebben)

ebay: gewoon "SV1000" intikken en evt. "sbk" en op zoek klikken, dat is toch niet zo moeilijk :?
 
dag sv rijders,
binnen kort ben ik verlost van de 25 kw en onlangs heb ik een proefritje gemaakt op een sv1000. :9~
hier zitten nog standaard dempers op.
nu heb ik hier de tip van motorgoedkoop met hun leo vince dempers opgepikt en zijn er een paar vragen gerezen.
moet het zaakje geremapped worden als er andere dempers op komen of kan het zonder wijzigingen.
en hebben leo vince dempers een db-killer?

alvast bedankt voor de info.

als alles meezit hoop ik dat mij over niet al te lange tijd kan melden als sv 1000 eigenaar!! :]

vrgr ambt.
 
dag sv rijders,
binnen kort ben ik verlost van de 25 kw en onlangs heb ik een proefritje gemaakt op een sv1000. :9~
hier zitten nog standaard dempers op.
nu heb ik hier de tip van motorgoedkoop met hun leo vince dempers opgepikt en zijn er een paar vragen gerezen.
moet het zaakje geremapped worden als er andere dempers op komen of kan het zonder wijzigingen.
en hebben leo vince dempers een db-killer?

alvast bedankt voor de info.

als alles meezit hoop ik dat mij over niet al te lange tijd kan melden als sv 1000 eigenaar!! :]

vrgr ambt.

Met alleen de dempers (heb ook Leo's van motorgoedkoop) vond ik dat de SV alleen al beter ging lopen, dus niet nodig om te remappen. Maar toen ik er een K&N filter in had geknutselt, reageerde die net niet lekker op het gas en heb ik de ecu laten herschrijven. Loopt nu als een zonnetje.
 
Goeden morgen collegas :W


Nou. ik ben er overuit waarom ik m`n sv zo raar vond sturen. ik dacht dat het aan de motor lag. want ja. van een oude gpz900r naar een sv1000s... Ik had geen idee wat ik kon verwachten. Maar. wat blijkt nou. Ik vanmorgen m`n motor in de was zetten. olie checken en bij vullen. zie ik vanuit m`n oog hoek straaltje olie aan de achter kant van m`n vork poot ... fuck, poot lek.

Heeft iemand ze hier wel is vervangen van een sv? ik heb het zelf gedaan bij een xt400, gsx400f, gpz 900r. gpz 600r, vtr750 en van een xj900s.

Zal niet zo veel verschillen toch? het is tenslotte nog gewoon een normale voorvork alleen dan wat jaartjes jonger.
 
Laatst bewerkt:
Hey JoRi, effe een vraagie, waar hebbie dat laten doen

enne hoeveel was je kwijt ???

Ikke heb sinds zaterdag ook Leo Vince er onder enne

hij loopt idd al een stuk beter :P :+ O-)

Ik heb het bij Hoegee gedaan, kost daar 135 euri. Als je verder zoekt bij andere bedrijven, kan je het ook laten doen voor 100 euri. Moet je maar even op deze site kijken www.hoegeetech.com. Ik ben er goed geholpen.

Succes
 
vraagje: heb net bos titanium 2 brother pijpen erop geschroefd.
Mooi geluid! Alleen valt het me op dat de flens niet perfect aansluit. Ik voel namelijk wat uitlaatgassen langs de flens komen. Bij beiden pijpen.

Gebruiken jullie normaal een uitlaatpakking hiervoor?
 
kennen jullie deze al: ?

Embedded media from this media site is no longer available
 
kennen jullie deze al: ?

Embedded media from this media site is no longer available

Amaai das echt een moordaanslag!!!
Ik heb zoiets gelijkaardigs is meegemaakt met een getunde honda crx.
Die stond naast mij aan het rood licht stoer te doen en toen groen werd en ik eerst weg reed probeerde die mij gewoon van de baan te rijden door snel nog naar recht uit te wijken.
Ik reed toen met mijn bandit met vriendin er achterop.
Vanaf dan race ik alleen nog maar tegen ander motoren of dure wagens.
Minder kans dat er een gefrustreede en gedrogeerde zot inzit.
 
Laatst bewerkt:
Amaai das echt een moordaanslag!!!
Ik heb zoiets gelijkaardigs is meegemaakt met een getunde honda crx.
Die stond naast mij aan het rood licht stoer te doen en toen groen werd en ik eerst weg reed probeerde die mij gewoon van de baan te rijden door snel nog naar recht uit te wijken.
Ik reed toen met mijn bandit met vriendin er achterop.
Vanaf dan race ik alleen nog maar tegen ander motoren of dure wagens.
Minder kans dat er een gefrustreede en gedrogeerde zot inzit.

Ja ik stond er ook van te kijken, 'mazzel' dat hij/zij de camera aan had staan, verzekering technisch en welles / nietus verhaal......dacht trouwens dat het een SV 1000 was, maar gezien hoe het eruit ziet is het een andere dacht ik zo......nou doet voorzichtig an !
 
De beste reacties krijg ik van sf-racing link: http://www.xs4all.nl/~sflonk/
Dar kost het 100 euries... volgens de verhalen stelt hij hem beter af ;) :+


iemand een idee van een adres in de buurt van rotterdam :?

ik heb sinds de bos pijpen backfires..
bij vol gas, gas los en laten lopen geeft tie een lekkere knal }) :9~
maar echt goed schijnt dit niet te zijn voor de pijpen ?

remappen van de ecu dan maar --> maar om daar 500 km voor te rijden
 
iemand een idee van een adres in de buurt van rotterdam :?

ik heb sinds de bos pijpen backfires..
bij vol gas, gas los en laten lopen geeft tie een lekkere knal }) :9~
maar echt goed schijnt dit niet te zijn voor de pijpen ?

remappen van de ecu dan maar --> maar om daar 500 km voor te rijden

JA ik zit met het zelfde probleem, woon in het westland....
Ik geloof dat hogee in zeeland zit, dat is al een stukje dichterbij :Y
 
Ja ik stond er ook van te kijken, 'mazzel' dat hij/zij de camera aan had staan, verzekering technisch en welles / nietus verhaal......dacht trouwens dat het een SV 1000 was, maar gezien hoe het eruit ziet is het een andere dacht ik zo......nou doet voorzichtig an !


Misschien had de motorrijden wel een klote streek geleverd bij die automobilist. en werd hij even met de harde hand de les geleerd.... ;)
lijkt mij wel over the top. als dat het geval is geweest.
 
iemand een idee van een adres in de buurt van rotterdam :?

ik heb sinds de bos pijpen backfires..
bij vol gas, gas los en laten lopen geeft tie een lekkere knal }) :9~
maar echt goed schijnt dit niet te zijn voor de pijpen ?

remappen van de ecu dan maar --> maar om daar 500 km voor te rijden
Je kan ook het PAIR systeem uitschakelen, dat zorgt tenslotte voor die backfires.
En het is denk alleen slecht voor je demperwol, al zal dat ook wel meevallen.

minder wol = meer geluid })
 
SF Racing is de enige met een TEKA box en ja die geeft een meer nauwkeurige afstelling dan de Yoshi Box. ;) Hoegee zit in Brabant en Ruud Frederiks zit in Goes (Zeeland), die heeft ook zo'n Yoshi box.
 
SF Racing is de enige met een TEKA box en ja die geeft een meer nauwkeurige afstelling dan de Yoshi Box. ;) Hoegee zit in Brabant en Ruud Frederiks zit in Goes (Zeeland), die heeft ook zo'n Yoshi box.

Hoeveel is er van dat verschil te merken?? tussen een Teka box en een Yoshi box?
Goes of brabant is toch een stuk beter aan te rijden *D
 
Hoi met Ray, ik ben dus nieuw hier, en kom mijn sv 1000 uit 2003 showen.

Ik ben zeer tevreden over mijn ROS alleen staat hij nu zonder voorvork in de schuur en zonder wielen die worden namelijk zwart metallic gecoat met een rode bies, en de voorvork word vervangen door een upsidedown van een hayabusa die eveneens zwart gecoat wordt.

6 zuigerremtangen voor een verbluffend remvermogen die worden goud gecoat, dus voordat de recente staat van de motor op de foto komt zijn we even een paar weekjes verder.

Ik heb wel een technische vraag aan jullie, want heel af en toe gaat er tijdens het starten mijn FI lampje branden, en dan start hij gewoon niet,,,hij draait wel rond maar slaat niet aan.
Is dit een probleem wat bekend is bij een van jullie???
Als hij dan aanslaat blijft hij het ook gewoon doen, maar het is wel vreemd,net af hij geen BDP signaal krijgt.

Ik moet wel zeggen dat er onder aan mijn tank 2 aansluitingen zitten voor aansluitingen van slangetjes,, een voor de ontluchting, en een voor ????
Er zit er dus maar 1tje op en die andere is loos en ik zie nergens een ander slangetje liggen, kan dit evt een oorzaak hebben?
ik heb de motor niet zo heel erg lang dus dit zat er dan misschien al in.(net 6500km erop)

koppelingshendel en standaardschakelaars zijn al uitgesloten(al eens doorverbonden maar maakte niets uit) dit heeft er dus al eigelijk niets mee te maken, want anders zou de startmotor al niet ronddraaien natuurlijk..

Hoop op een reactie van jullie.
geef even een wat oudere foto van mijn motor mee zoals hij was toen ik hem kocht.
groetjes Ray.
full

 
Het seizoen is weer begonnen. :] Eerste kilometers weer afgelegd en inmiddels alle gewenste mods doorgevoerd.

Laser Duotech Ti met raceinserts, PCIII met custom map, K&N en snorkel ingekort, Lambda uitgeschakeld, Hyperpro voor en achter, hugger, Fabbia double bubble, sintered brakepads met stalen HEL leidingen, voorvork 5mm verder door kroonplaat.

Thans nog wat aan het stoeien met de afstelling van de vering !

Hopelijk beleven we allemaal een fantastisch seizoen en zien we na vandaag pas weer sneeuw in december.

Eric
full
 
Hoi met Ray, ik ben dus nieuw hier, en kom mijn sv 1000 uit 2003 showen.

Ik ben zeer tevreden over mijn ROS alleen staat hij nu zonder voorvork in de schuur en zonder wielen die worden namelijk zwart metallic gecoat met een rode bies, en de voorvork word vervangen door een upsidedown van een hayabusa die eveneens zwart gecoat wordt.

6 zuigerremtangen voor een verbluffend remvermogen die worden goud gecoat, dus voordat de recente staat van de motor op de foto komt zijn we even een paar weekjes verder.

Ik heb wel een technische vraag aan jullie]
Hey Ray, welkom hier :W

Ziet er mooi uit die SV :}

En de technische vraag laat ik aan de mannen over, daar kan ik je helaas niet mee helpen ;)
 
Ik moet wel zeggen dat er onder aan mijn tank 2 aansluitingen zitten voor aansluitingen van slangetjes,, een voor de ontluchting, en een voor ????
Er zit er dus maar 1tje op en die andere is loos en ik zie nergens een ander slangetje liggen, kan dit evt een oorzaak hebben?
Klinkt alsof de vorige eigenaar het PAIR-systeem uitgeschakeld heeft. (Op zich geen slecht idee.)
Liggen die slangetjes aan de rechterzijde van je tank?

Wat betreft je FI alarm... Je kan de fout-melding opzoeken door je ECU in dealer-mode te plaatsen. Zodra deze mode actief is, zal er een bepaalde c-error verschijnen...

Meer info hierover vind je op: [NORML]www.suzukisv1000.com[/NORML]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan