SV 1000 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Banden kunnen wel veel beïnvloeden mbt het gevoel van vallen in de bocht :Y
 
banden kunnen zeker heel veel invloed hebben :Y

Is er hier wel eens iemand het circuit opgeweest??
Ik wil het binnenkort gaan doen allen vroeg ik me af, ik heb er nu leo's opzitten met e-keur. Als de db killers erin zitten is die dan stil genoeg om er mee het circuit op te mogen? Heeft iemand dit al een keer gedaan??? Ik heb de standaard dempers ook wel liggen maar bespaard me natuurlijk eventueel weer wat tijd :+

en moet er nog een nieuwe pakking tussen als ik de standaard pijpen erop schroef?
 
Ik heb al éénmaal een zwarte vlag gekregen op het circuit van Zolder (BE). Er werd 97 dB gemeten waar 95dB de limiet was.
Dit was met m'n Leo's en de dB-killers erin... Sindsdien neem ik geen risico meer en schroef ik de standaard uitlaten erop voor m'n circuitdagen.
 
banden kunnen zeker heel veel invloed hebben :Y

Is er hier wel eens iemand het circuit opgeweest??
Ik wil het binnenkort gaan doen allen vroeg ik me af, ik heb er nu leo's opzitten met e-keur. Als de db killers erin zitten is die dan stil genoeg om er mee het circuit op te mogen? Heeft iemand dit al een keer gedaan??? Ik heb de standaard dempers ook wel liggen maar bespaard me natuurlijk eventueel weer wat tijd :+

en moet er nog een nieuwe pakking tussen als ik de standaard pijpen erop schroef?
Ik geloof dat dat alleen probleem is met Yoshimura's MET db-killers ;)
Andere dempers met db-killer is geen probleem.

Suzuki Track Day 9 en 10 augustus ? :)
 
Laatst bewerkt:
Hmm vandaag is even een klein stukje wezen rijdenm, enne ik voelde dat me zadel steeds iets op en neer ging, zeer vreemt :?

Dus ik de boel losmaken, bleek ik een vulbusje van het zadel kwijt te wezen, eff een nieuwe geregeld en nu zit ie weer vast, gebeurd dit vaker?
 
Ik geloof dat dat alleen probleem is met Yoshimura's MET db-killers ;)
Andere dempers met db-killer is geen probleem.

Suzuki Track Day 9 en 10 augustus ? :)
Nou, dat is vooral bedoeld voor 4-cilinder motoren die met Yoshi rijden. Als je circuit gaat rijden, zou ik de gok niet nemen als je niet zeker bent van het geluid. Als je teveel herrie maakt bij de keuring, kom je de baan niet eens op en ben je ook je geld kwijt. Gewoon zo stil mogelijk gaan. Op het circuit heb je echt geen tijd om te luisteren of je motor nu wel zo mooi klinkt. ;)
 
Nou, dat is vooral bedoeld voor 4-cilinder motoren die met Yoshi rijden. Als je circuit gaat rijden, zou ik de gok niet nemen als je niet zeker bent van het geluid. Als je teveel herrie maakt bij de keuring, kom je de baan niet eens op en ben je ook je geld kwijt. Gewoon zo stil mogelijk gaan. Op het circuit heb je echt geen tijd om te luisteren of je motor nu wel zo mooi klinkt. ;)

het ging ook niet echt om het geluid, hij is met db killers best stil :P
Was meer gemakszucht :+ maare moet ik nieuwe pakkingen er tussen gooien als ik de std dempers erop schroef?
 
bij my zit er zowel met als zonder db-killers er een onweerswolk op het circuit,maar heb er nog geen last mee gehad.
zitten bij my shark uitlaten op.
heeft er iemand ervaring met een usd voorvork op een sv 1000?
ik ben nm bezig met een hayabusa voorvork, maar moet denk ook mijn achterveer erop aanpassen.
greatz Ray
full
 
dag SV'ers,
dinsdag mn sv1000n opgehaald.
joepie de poepie!!!!
n hele verbetering tov mn gs 500 25 kw })

de dealert had ff geen instructieboekje dus die wordt nog op gestuurd.
tot die tijd probeer ik jullie te misbruiken als in structieboekje ;)

ff zonder gekheid: hoeveel liter gaat er in de tank? het lampje ging na ruim 120 km branden en ik kon toen ongeveer 10 liter tanken.

alvast bedankt!!
vr gr abmt.
 
dag SV'ers,
dinsdag mn sv1000n opgehaald.
joepie de poepie!!!!
n hele verbetering tov mn gs 500 25 kw })

de dealert had ff geen instructieboekje dus die wordt nog op gestuurd.
tot die tijd probeer ik jullie te misbruiken als in structieboekje ;)

ff zonder gekheid: hoeveel liter gaat er in de tank? het lampje ging na ruim 120 km branden en ik kon toen ongeveer 10 liter tanken.

alvast bedankt!!
vr gr abmt.


Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken :)

Er gaat 17 liter in. Bij mij gaat dat (irritante) lampje bij 150 a 160km branden. Ik heb SV1000S. Verbruik ligt bij mij rond de 1:14.

Grtz :]
 
Laatst bewerkt:
rodeman bedankt!!

gelijk nog een vragie
er zitten nu nog de standaard dempers onder.
mogelijk dat ik deze ga vervangen door leo vince

ik neem aan dat de leo's met de zelfde bouten als de originele dempers
vast gezet worden?
kon op het www niet echt de juiste info daarover vinden
 
rodeman bedankt!!

gelijk nog een vragie
er zitten nu nog de standaard dempers onder.
mogelijk dat ik deze ga vervangen door leo vince

ik neem aan dat de leo's met de zelfde bouten als de originele dempers
vast gezet worden?
kon op het www niet echt de juiste info daarover vinden

dat heet bolt on. Die moet je dus ook selecteren :Y Maar tegenwoordig zoek je op model en type fiets, en krijg je auto de juiste uitlaatjes.
 
rodeman bedankt!!

gelijk nog een vragie
er zitten nu nog de standaard dempers onder.
mogelijk dat ik deze ga vervangen door leo vince

ik neem aan dat de leo's met de zelfde bouten als de originele dempers
vast gezet worden?
kon op het www niet echt de juiste info daarover vinden

Ik heb kort geleden Leo's bij Motorgoedkoop.nl gekocht. Alles zit er dan bij dus ook moertjes en boutjes... DB killers zijn uitneembaar hoewel dit ff moeilijk is. Maar het geluid is super })
 
Als je hem helemaal leeg rijdt, gaat er ongeveer 16 à 17 liter in de tank.
Mijn lampje springt bij normaal rijden aan bij +/- 190 km.
Het vroegste dat ik al gehad heb was bij 150 km.
Maximum aantal km's met een tank die ik al heb gehaald was 260. Was ik even blij toen er eindelijk een tankstation aankwam
 
Mensen, ben me langzaam aan het oriënteren op een motor. Ben gek van 2 cilinders, dus zit ik met de SV goed. Maar nou vind ik een volle kuip mooier, als een (stukje) naked. Maar kunnen die kuipen gewoon besteld worden bij de dealer? En wat kost zoiets? En alleen een bugspoiler? Wat kost dat, en is dat bij de dealer te halen. Deze vragen zijn omdat ik geen geld heb om een nieuwe te kopen. Maar een gebruikte, maar ik zou dan een naked kunnen kopen en dan kuipen erop zetten. Of denk ik nu verkeerd?
 
Ik heb kort geleden Leo's bij Motorgoedkoop.nl gekocht. Alles zit er dan bij dus ook moertjes en boutjes... DB killers zijn uitneembaar hoewel dit ff moeilijk is. Maar het geluid is super })

DB killers zijn uitneembaar..... :? Ik heb nog steeds 1 moertje/popnagel niet los gekregen. Van de demper waarvan ik deze wel los heb, kan ik trekken aan die dbkiller wat ik wil, maar hij komt er niet uit... ;( Niet echt uitneembaar dus. Pokke ding. :X
 
Mijn lampje springt bij normaal rijden aan bij +/- 190 km.
Het vroegste dat ik al gehad heb was bij 150 km.


Tjezus.. Netjes :Y :Y :Y


Ik zit altijd tussen de 125 á 130 km..... Wellicht door m`n dempers... maar het zal eerder door m`n zware polsen komen...

Ik rij trouwens altijd tussen de 1 op 11 en de 1 op 13..

Vanavond K&N luchtfilter monteren *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Toevallig heb ik gisteren getankt en toen heb ik 1 op 18 gehaald *O* . Constant tussen de 80 en 120 rijden. Ik moest ff Den Helder op en neer en daar staan een aantal van die mooie camera's langs de weg, dus ik deed het rustig aan. Maar normaal zit ik rond de 1 op 13.
 
DB killers zijn uitneembaar..... :? Ik heb nog steeds 1 moertje/popnagel niet los gekregen. Van de demper waarvan ik deze wel los heb, kan ik trekken aan die dbkiller wat ik wil, maar hij komt er niet uit... ;( Niet echt uitneembaar dus. Pokke ding. :X

Ja, er zitten van die 1-tour schroeven in. Met een tang kun je ze er wel uitkrijgen. Tenminste bij mij. Daarna zijn ze gewoon verwisselbaar met normale boutjes. Wel raar dat je die "losse" er niet uitkrijgt. Mooi balen dan.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan