SV 1000 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik gisteren mee gemaakt heb!
niet te geloven!!

Ik op de SV naar een vriend om te klussen. Komt zijn buurvrouw (65+) naar buiten, kijkt naar mijn SV en zegt: "Mooi hoor zo'n Harley, daar wilde ik vroeger altijd al op rijden. Maar ik mocht nooit een motor rijbewijs halen"
tja als je t verschil tussen een Harley en een SV niet ziet moet je zeker niet aan een motorrijbewijs beginnen


Tsss een harley, kom nou :r
_O-
 
wat ik gisteren mee gemaakt heb!
niet te geloven!!

Ik op de SV naar een vriend om te klussen. Komt zijn buurvrouw (65+) naar buiten, kijkt naar mijn SV en zegt: "Mooi hoor zo'n Harley, daar wilde ik vroeger altijd al op rijden. Maar ik mocht nooit een motor rijbewijs halen"
tja als je t verschil tussen een Harley en een SV niet ziet moet je zeker niet aan een motorrijbewijs beginnen


Tsss een harley, kom nou :r
_O- Scherp van de dame in kwestie, het zijn allebei 2-cylinders :+
 
lampje knippert idd een paar keer, ik hou de stand vast vanaf het moment dattie constant blijft branden.

wie weet er of het mogelijk is om zelf een brandstofnivo meter in te bouwen???
volgens mij belangstelling genoeg!
 
lampje knippert idd een paar keer, ik hou de stand vast vanaf het moment dattie constant blijft branden.

:N die van mij knippert echt niet. je hebt iid wel zo'n aan uit moment, maar dat is gewoon omdat je brandstof niveau schommelt. nothing more
 
lampje knippert idd een paar keer, ik hou de stand vast vanaf het moment dattie constant blijft branden.

wie weet er of het mogelijk is om zelf een brandstofnivo meter in te bouwen???
volgens mij belangstelling genoeg!
Een aantal gaatjes onder elkaar in je tank boren. Als er benzine uit het bovenste gaatje komt zit ie vol, als er uit het onderste gaatje geen benzine meer komt issie leeg.






















:+
 
Laatst bewerkt:
hmz. mijn licht kan ook niet uit. en de uitlaten lopen in de zelfde lijn als de achterkant. maar ik heb geen 120pk :/ En wat houdt dat dan in?


Edit:
en wat is het motorische verschil? ik heb dus 105pk. en wat heeft het 120pk model anders dan?

Tijd om te gaan tunen 8-)

Denk dat je misschien een Belgisch model hebt. Die zijn om verzekerings technische redenen begrenst qua vermogen. Zit ergens in de ECU en er is al meer over geschreven op dit forum.
En het licht kan bij geen van de SV1000's uit tenzij je een baksteen gebruikt. . Kontje loopt alleen bij de K3 in lijn met de standaard uitlaten en vanaf (ik meen ) de K5 heeft de SV1000 in NL 124 PK.

:W
 
Bij mij ieg niet. Begint met branden op 180 en blijft dat doen net zolang de peut op is -O-

Voor zover ik me kan herinneren (en ik ben nog niet seniel) gaat het lampje aan als er 12,2 liter verstookt is of liever, als er nog 4 liter in je tank zit. Tankinhoud is 16,2 liter. Suzuki rondt het een beetje vreemd naar boven af hoewel de Amerikaanse uitvoering die 17 liter wel schijnt te hebben.
En knipperen doet het lampje alleen bij de 650. Bij de 1000 gaat-ie nog wel eens uit en aan maar dat komt doordat je de motor niet constant rechtop houdt.

:W TenCats
 
Denk dat je misschien een Belgisch model hebt. Die zijn om verzekerings technische redenen begrenst qua vermogen. Zit ergens in de ECU en er is al meer over geschreven op dit forum.
En het licht kan bij geen van de SV1000's uit tenzij je een baksteen gebruikt. . Kontje loopt alleen bij de K3 in lijn met de standaard uitlaten en vanaf (ik meen ) de K5 heeft de SV1000 in NL 124 PK.

:W


Ik heb iid een belgisch model :Y ik heb hem daar zelf weg gehaald ;)

Dus een ECU van een k5 er in lost dit probleem op? of een powercommender? of heeft dat geen zin?
 
Voor zover ik me kan herinneren (en ik ben nog niet seniel) gaat het lampje aan als er 12,2 liter verstookt is of liever, als er nog 4 liter in je tank zit. Tankinhoud is 16,2 liter. Suzuki rondt het een beetje vreemd naar boven af hoewel de Amerikaanse uitvoering die 17 liter wel schijnt te hebben.
En knipperen doet het lampje alleen bij de 650. Bij de 1000 gaat-ie nog wel eens uit en aan maar dat komt doordat je de motor niet constant rechtop houdt.

:W TenCats

Hoi,
Mijn SV1000S is van 2007. Het lampje gaat toch wel knipperen bij mij (vanaf zo'n 150/160km) tot er nog 2 liter over is. Dan gaat ie constant branden.
Grtz...... :]
 
weer n sterk verhaal van mij
ik stond gisteren even op een parkeerplaats, valt mijn oog op het achtertandwiel:
alle moeren er bijna afgelopen!! :o
gelukkig had ik voordat ik wegging uit gezocht waar het gereedschapssetje zat, dus zaten ze zo weer vast.
heb me wel ff de blubbers geschrokken!!
 
TwoDegrees :W

ik denk dat ik ook iets fout gedaan heb. ik rij altijd 1:16-17 en stond vanmiddag bij 230km stil. gelukkig reed ik met iemand samen, en die is benzine wezen halen in een fles Spa--het reddende water ;)

tering, wat baalde ik, zeg. meestal tank ik bij 220-240 en er gaat meestal 13-14 l. in.
en nu komt het: er ging 14,5 l. in, plus die fles Spa = 15,5 liter....
ik heb nooit meer getankt dan 14l. dus ik dacht wel safe te zitten met 17l inhoud. mooi niet dus.

voor de rest wel lekker gereden en achteraf wel om gelachen natuurlijk... _O-

Dan moet het bij mij gisteren heel close zijn geweest.
Ben gaan tanken bij 243 km en er ging 15,3 liter in...
 
Bij mij knippert het brstf lampje ook eerst een tijdje (+/- 30 Km.) voordat hij volledig blijft branden.
Knipperen bij 180-190 volledig bij 210. Er gaat dan zo'n 15 Ltr in.
 
Bij mij knippert het brstf lampje ook eerst een tijdje (+/- 30 Km.) voordat hij volledig blijft branden.
Knipperen bij 180-190 volledig bij 210. Er gaat dan zo'n 15 Ltr in.
Ik dacht al, ik vergis me toch niet. Bij mijn 2005 is het toch echt zo
 
Ik heb iid een belgisch model :Y ik heb hem daar zelf weg gehaald ;)

Dus een ECU van een k5 er in lost dit probleem op? of een powercommender? of heeft dat geen zin?

Je moet maar even door het SV 1000 1 t/m 5 topic gaan zoeken en gebruik vooral de zoekfunctie. Ik dacht dat het verholpen kon worden door een draadje los te koppelen maar daar kun je moeilijk mee gaan stoeien totdat je eindelijk de goede hebt :P

Probeer het anders even bij SVRiders.BE. Die boys weten het vast wel.

:W
 
[me="^Viper"]Bedankt TenCats !![/me]


ik heb op het Belgische forum weten te ontdekken dat ik het zwart/witte draadje, draadje 25 moet door knippen. dan gaat'ie naar vol vermogen *O*

FullPower03.jpg



In belgie worden al die dingen begrenst. voor verzekering oid.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij knippert het brstf lampje ook eerst een tijdje (+/- 30 Km.) voordat hij volledig blijft branden.
Knipperen bij 180-190 volledig bij 210. Er gaat dan zo'n 15 Ltr in.

Heb idd hetzelfde, alleen begint mijne bij 160 al te zeuren maw, knipperen.
Ongeveer bij 200 km gaat ie branden, dan moet je ook echt wel gaan tanken want heb bij 210 wel is helemaal zonder peut gestaan.
En toen ging er ook om en bij de 15/16 liter in.
Betreft trouwens een k6
 
@TenCats: bummer... ik trek m`n buddy er af.. is m`n draadje is al door geknipt... een tegenvaller...

dan begrijp ik niet waarom ik het gevoel heb dat'ie zo weinig vermogen heeft.

ik heb een filmpje op youtube gezien. en die gast reed 272km/u. nou, ik weet het niet.
maar dat kan ik wel vergeten... 240km/u harder gaatie niet.

en bij een stoplicht trekt een Cbr600f F2. uit het jaar kruik mij er uit. lijkt me niet te kloppen..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan