SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Semi volledige uitlaat klinkt mooi maar betekend slechts uitlaatdemper + middenpijp. Juist het duurste gedeelte moet je weer gebruiken. Voordeel is wel dat je niet hoeft te zagen en hem dus weer origineel kunt maken, alhoewel het originele verloopstuk meestal zodanig is geroest dat ik me afvraag of je deze wel weer kunt gebruiken. Verder wel leuke pijpje. Ik zou voor Titanium met endcap gaan.

Hier geen motorbeurs :N Weekend vol afspraken. Volgend jaar misschien weer.

Niet bij de SV650 :N origineel zijn de bochten en einddemper een geheel, dit wordt allemaal vervangen en alleen de korte pijpjes vanaf de voorste en achterste cilinder blijven zitten. De korte slip-on pijpjes zijn 60 resp. 115 euro per stuk, terwijl de bochtenset en linkpijp bij Suzuki 1183 euro kosten :X ;( dat alles wordt vervangen :Y
 
Even over een suzuki met 4 wielen:

18i5ms.jpg


KIES!!

(Ik als vormgevers rommel brein kom er niet uit)

En de JDM stijl moet je inderdaad van houden :$
 
Effe een snelle reactie vanuit de trein :D Mot het volgende perron eruit nl.

@ SalvagePielk: Ik zie aan je ondertitel dat hier een kenner spreekt met mogelijk commerciële belangen (grapje) :P Maar wat je zegt klopt. Baseerde het op het feit dat het duurste uitlaat gedeelte bij de Yamaha R1 '03 het spruitstuk is. Echter ligt dit bij de SV net iets anders.

@ Twinner: Goud! Subaru look :)

P.s. het is me gelukt!
 
Effe een snelle reactie vanuit de trein :D Mot het volgende perron eruit nl.

@ SalvagePielk: Ik zie aan je ondertitel dat hier een kenner spreekt met mogelijk commerciële belangen (grapje) :P Maar wat je zegt klopt. Baseerde het op het feit dat het duurste uitlaat gedeelte bij de Yamaha R1 '03 het spruitstuk is. Echter ligt dit bij de SV net iets anders.

@ Twinner: Goud! Subaru look :)

P.s. het is me gelukt!

haha no need to apologize :) dat klopt inderdaad, maar het komt ook vanuit een motorliefhebber. De uitlaatset uit de advertentie bestaat uit de bochtenset vanaf het korte achterste bochtje en de korte voorste bocht vanaf de cilinder. Alles daarna wordt vervangen :Y
 
Mini indicators en evotech tail tidy geinstalleerd, ziet gut aus!

Alleen paste op de voorkant geen mini indicators,
Hier heb ik een adapter plate voor nodig,
w8n85x.jpg


Nu het lastige: De meeste adapter plates zijn verkeerde vorm, toelopend, hoeken ect,
Deze die ik nodig heb kan je ook omgedraaid erin doen, dus alle 2 de rondingen zijn gelijke grootte.
Maten:16.09mm x 34,6mm

Iemand die weet welke ik moet kopen?
Bij motoport in webshop gekeken maar daar zit geen gelijkende bij.

Gaat hier om een sv650n K5

Gerard
 
Laatst bewerkt:
Mini indicators en evotech tail tidy geinstalleerd, ziet gut aus!

Alleen paste op de voorkant geen mini indicators,
Hier heb ik een adapter plate voor nodig,
[afbeelding]

Nu het lastige: De meeste adapter plates zijn verkeerde vorm, toelopend, hoeken ect,
Deze die ik nodig heb kan je ook omgedraaid erin doen, dus alle 2 de rondingen zijn gelijke grootte.
Maten:16.09mm x 34,6mm

Iemand die weet welke ik moet kopen?
Bij motoport in webshop gekeken maar daar zit geen gelijkende bij.

Gaat hier om een sv650n K5

Gerard

ik zal morgen even kijken wat ik heb liggen :Y
 
Denk je dat je wat hebt liggen dan michiel?

Komende nacht heb ik nachtdienst dus ga ik ff sleutelen,
Als laatste optie boor ik een extra gat in koplamp bracket ..

Kan op internet er weinig over vinden..
 
Denk je dat je wat hebt liggen dan michiel?

Komende nacht heb ik nachtdienst dus ga ik ff sleutelen,
Als laatste optie boor ik een extra gat in koplamp bracket ..

Kan op internet er weinig over vinden..

moet ik even nakijken, ik ben of vanavond laat of morgen overdag weer bij m'n voorraad :Y
 
Hoe hebben anderen dit gefixt?

Ik kan wel 2 grote ringen om de knipper doen maar dat ziet er niet uit!

Ik zie op dit forum (oud sv650naked topic) meerdere nakeds met kleine knippers aan de voorkant,
Hoe hebben jullie dit gedaan? -O-

Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Hoe hebben anderen dit gefixt?

Ik kan wel 2 grote ringen om de knipper doen maar dat ziet er niet uit!

Ik zie op dit forum (oud sv650naked topic) meerdere nakeds met kleine knippers aan de voorkant,
Hoe hebben jullie dit gedaan? -O-

Bedankt.
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik ze er gewoon min of meer los inzitten. Het originele beugeltje iets aangepast zodat hij daar in past, maar hierdoor kan hij wel weer naar binnen. Af en toe moet ik ze ff recht zetten, wil dit nog wel aanpassen met een plaatje ofzo maar nog niet de tijd voor genomen.
 
Bij mij zaten er kleine pinkers op van de vorige eigenaar. Er zit een klein zwart plaatje tussen, geen idee van waar hij dat heeft gehaald. Hier een foto zodat je het beter ziet: (Ik heb m'n koplamporen ook zwart gelakt)
 
Sjonge jonge ik kon niet meer op MF ivm technische problemen? Nu via motormeuk toch weer mogelijk gelukkig. Glad to be back!

Daardoor de afgelopen dagen weer wat gedaan. Optimate 4 gekocht en de accu is nu weer als nieuw (bij wijze van spreken)

Huidige status, vooral veel schoonmaken



En dit wegwerken: Pekel!



Tips voor het beste resultaat?
 
Ik zeg aanpassen die OP ;) Heb even flink moeten zoeken om dit topic weer terug te vinden.

Deze dus maar weer in de OP:

2lscemd.jpg


Mods:
- Leovince uitlaat
- Onderkuipje
- Kleine knippers v/a
- Stuurkuipje
- Knappe spiegels
- Zwarte koplampring



Suus van Truus word even op de schop genomen. JFJ is nu eenmaal veel te druk met zijn eigen projecten en dan schiet beste paard van stal er bij in.

Vorig jaar oktober laatste ritje gemaakt met de SV en Truus had het hele jaar niet gereden wegens zwangerschap. Inmiddels is ons dametje een half jaar en zal Truus binnenkort weer lekker opstappen. Bij het laatste ritje heb ik helaas tikkertje gespeeld met mijn kameraad, waarbij koplamp kuipje en voorspatterd beschadigd zijn.

Om kleurverschil te voorkomen heb ik alles er maar afgeschroefd. En zo staat ie er nu dus bij:

P1020837_zps7835b308.jpg


Koplamp ring even naar de poedercoater gebracht om van dat lelijke chroom af te komen, en twee mooie spiegeltjes gemonteerd.

Volgende week weer opbouwen.

Daar nog wel een vraagje over trouwens. Ik heb de kont gedemonteerd maar vond het nog wel een klusje. Nu snap ik het een beetje, maar hoe monteren jullie die kont weer? Eerst compleet in elkaar met achterlicht en dan compleet er weer op? Ik hoor het graag!
 
@ JFJ: Zo zou ik het wel doen. Ik heb zelf ook de kont gedemonteerd zoals je kunt zien en het geheel er in één keer afgehaald. Het duurde inderdaad even voordat je alle juiste schroefjes en pinnetjes eruit hebt. Ook het volledige slot heb ik er afgeschroefd.

Even goed schoonmaken en er dan weer volledig opzetten dat kan prima.
 
Ok dan gaan we dat zo doen. Tnx alvast. Rustig hier trouwens :/
 
Ja ik heb ook een keer de kont een stuk los gehaald. Maar het viel me toen al op dat alles niet echt los wou.

Vandaag heb ik mijn eerste ritje gemaakt, 10 min heerlijk door de regen gereden ;( ... toen was hij wel warm en heb ik de olie + filter vervangen.

Vrijdag is nog een pakketje met nieuwe remblokken en iridium bougies binnen gekomen. Dat komt er binnenkort ook op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan