SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor mensen uit noord en zuid-holland is meern misschien het 'midden'. ik (heerenveen) moet om utrecht heen en is voor mij dan al 2 uren sturen (over saaie snelweg). en als je uit het noorden van groningen komt is het zeker niet het 'midden'.

Ja precies. Voor mij maakt het niet zoveel uit, maar ik had dit ook al geconstateerd. Ben zelfs gaan zoeken en vond op Wikipedia verschillende manieren voor de bepaling van het geografisch middelpunt van Nederland :Y . Afhankelijk van de gehanteerde methode worden als middelpunt genoemd: Putten, Ermelo, Soest, Oosteinde (bij Ruinerwold, Drenthe!), Eembrugge, Amersfoort en Lunteren. Ik kon het niet nalaten om even een plaatje te maken :+ . Als ik dat zo bekijk is Vierhouten dus helemaal niet zo'n gek punt (alleen: is daar een geschikte plek om met zo'n grote groep neer te strijken??).

Ik ben wel heel benieuwd waar iedereen vandaan moet komen.
full
 
Vierhouten is een kleine dorpje, met veel dagjesmensen, wielrijders en toeristen. De terrassen zijn overvol en er is nauwelijks plaats voor een wat grotere groep met hun motoren.
In Amersfoort zit een Suzuki-dealer: MVM- motoren. Die zal de SV-clan, toch wel gedogen? Ben er zelf nog nooit geweest, dus weet ook niet over er voldoende plaats is.Als er maar koffie en thee is en een toilet. Ik kom uit Pijnacker en voor mij zal het een uur, over de snelweg zijn.Maar meestal rijd ik binnendoor :]
 
Vierhouten is een kleine dorpje, met veel dagjesmensen, wielrijders en toeristen. De terrassen zijn overvol en er is nauwelijks plaats voor een wat grotere groep met hun motoren.
In Amersfoort zit een Suzuki-dealer: MVM- motoren. Die zal de SV-clan, toch wel gedogen? Ben er zelf nog nooit geweest, dus weet ook niet over er voldoende parkeerplaats is.Als er maar koffie en thee is en een toilet. Ik kom uit Pijnacker en voor mij zal het een uur, over de snelweg zijn.Maar meestal rijd ik binnendoor :]
 
Ik heb zo'n speciale topkuip voor de SV650 (eerste model), maar ben niet van plan om deze te gaan gebruiken dus wil 'm graag verkopen. Ter illustratie, zoals de motor in deze advertentie gemonteerd heeft: https://link.marktplaats.nl/m1283261939

Iemand van hier die op zoek is naar zo'n topkuip? Anders zet ik 'm op marktplaats.
 
Ik heb een begin gemaakt voor het verzameltopic.
ik ben zo vrij geweest om even de starter van het Gladius topic te vragen of ik de gladius ook kan invoegen in het verzameltopic. Dit omdat de nieuwe nieuwe nieuwe SV gewoon een upgrade van de gladius is. Gebruikt ook het zelfde blok dus tja. iK dacht die past er wel bij. Dus even gevraagd want ga niet ongevraagd iemands topic kapen :)

Maar als ik geen antwoord krijg dan jat ik m er gewoon bij *D
 
Laatst bewerkt:
Ik uit Alkmaar, dus is voor mij om het even waar precies.
Is er een schatting qua aantal die willen? Nieuwe topic aanmaken?
Ben zelf al geruime tijd niet echt actief meer geweest op het forum, dus er zal eea veranderd zijn.. :D
 
Goedemiddag sv'ers

Ik wil misschien een sv1000n gaan kopen.

Dus ben ik op zoek naar een mooie en nette sv1000n, maar op de verkoopsites zie ik er maar weinig te koop aangeboden. Is hier iemand die een sv1000n te koop heeft toevallig?

Verder zou ik graag wat ervaringen, pluspunten en minpunten horen.

Alvast bedankt!
 
*O* Mooi Ellen, ik ben blij dat je er wat aan hebt gehad. Het gereedschap van mijn pa, wat ik nog als jong ventje heb mogen gebruiken toen ik 16 was heeft een goed plekje gevonden! :t
 
*O* Mooi Ellen, ik ben blij dat je er wat aan hebt gehad. Het gereedschap van mijn pa, wat ik nog als jong ventje heb mogen gebruiken toen ik 16 was heeft een goed plekje gevonden! :t
zeker weten! volgende wat ik nu zelf kan doen is de olie en het filter vervangen *D nogmaals dankjewel!
 
*O* Mooi Ellen, ik ben blij dat je er wat aan hebt gehad. Het gereedschap van mijn pa, wat ik nog als jong ventje heb mogen gebruiken toen ik 16 was heeft een goed plekje gevonden! :t

Zo mooi dit... :t


@Ellen: Ziet er mooi uit hoor, zo zonder ruitje. Ik mis alleen de glimmende teller unit *D . Zat die er niet meer bij? ( :P sorry, ik ben erg van 'origineel SV'.) Je komt toch wel naar de Meeting? Een indrukwekkende rij 1st gen SV's, dat lijkt me mooi!
 
Zo mooi dit... :t


@Ellen: Ziet er mooi uit hoor, zo zonder ruitje. Ik mis alleen de glimmende teller unit *D . Zat die er niet meer bij? ( :P sorry, ik ben erg van 'origineel SV'.) Je komt toch wel naar de Meeting? Een indrukwekkende rij 1st gen SV's, dat lijkt me mooi!
Goed gezien, zit inderdaad een andere teller op.. heeft de vorige eigenaar moeten vervangen. Jammer, maar daar rijdt ie gelukkig niet minder lekker door *D

Ik zal me even op voorlopig aanwezig zetten, ligt een beetje aan de gekozen datum
 
Laatst bewerkt:
Hallo SV-rijders, ik heb nog een tuning setje liggen voor de carburateur versie van de SV-650. Het betreft:

- volledig Akrapovic race systeem bestaande uit lichtgewicht bochten en collector plus Titanium
ovale demper
- K&N losse filters
- De afstelgegevens heb ik erbij met de uitdraai van de vermogensbank

Met deze set-up levert de motor 76.6 PK en 67.0 NM aan het achterwiel.

Als iemand interesse heeft, laat maar weten.

Mvg, Bob

full

full

full

full
 
Hallo, heeft er iemand toevallig nog zijn originele achterveer liggen die niet meer nodig is, maar toch werkend/goeie staat is? Ik kan er eentje gebruiken voor mijn FX650. Zou wel de witte, generatie 2 veer moeten zijn.
 
Hallo, heeft er iemand toevallig nog zijn originele achterveer liggen die niet meer nodig is, maar toch werkend/goeie staat is? Ik kan er eentje gebruiken voor mijn FX650. Zou wel de witte, generatie 2 veer moeten zijn.

Heb er nog een liggen, complete schokbreker witte veer, tweede gen, goede staat.
 
Dat is wat ik zoek. Ik ga ervan uit dat hij nog in goede staat is? Hoeveel wil je ervoor? Op ebay gaan ze voor zo'n 35 a 50 euro.

Ja hij ziet er nog goed uit en veerde ook nog prima alleen een beetje vet van de ketting.

Stuur je even een pb
full


Kan je geen pb sturen heb je uitstaan.

Stuur anders even een berichtje naar me ofzo.
€35,- ex verzenden is prima.
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooie groep is dit toch he! Vind dat zo tof om te zien hoe men elkaar helpt, en de meeste ook gewoon heel redelijk zijn met prijzen.. of aanbieden van gratis hulp eb advies, en soms zelfs gratis spullen.

Moest ik ff kwijt! :Y :t *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan