sv 650 25kw

woppie

Die hard MF'er
9 aug 2005
707
0
model 1999 kan gewoon naar 25 kw toch?
ik dacht het wel maar ff checken :)

alvast bedankt!
 
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik verbaas me er zo nu en dan over dat mensen niet gewoon ff de telefoon ter hand nemen en een dealer opbellen..dat wilde ik even kwijt :W
 
ik ben levend bewijs dat het gaat..

mijn 25kw motor was ook een sv650 uit 99 :9 ..
moet alleen wel zeggen dat je heel wat gaat missen,

heb je proefritje gemaakt zonder begrenzing? :+
 
is geen probleem!kan met bijna iedere motorfiets
Dus...... B|

Vaak is het ook fijn een en ander legaal te hebben geregeld.
Maar in dit geval geen probleem. Als je nou eens zegt dat het met de meeste nieuwe, lichte (<650CC, of BMW800) wel kan zou het nog kunnen kloppen.
 
Heej, een echt sv650 25kw Forum *D Ik weet niet hoe het met het oude type zit, maar ik rijd zelf het nieuwe type (k4) 25kw en die is standaard vanuit de fabriek een van de beste 25kw motoren. Ivm de andere computer die regeld dat de kw's lager liggen maar het koppel net zo hoog als orgineel. Menig mensen hebben versteld gestaan dat het een 25kw motor is.

Mzzl Jerry
 
ik ben levend bewijs dat het gaat..

mijn 25kw motor was ook een sv650 uit 99 :9 ..
moet alleen wel zeggen dat je heel wat gaat missen,

heb je proefritje gemaakt zonder begrenzing? :+

Nee nog niet. Zonet geslaagd *D Morgenochtend rbw ophalen en meteen naar dealer om proefritten te maken, waarschijnlijk op vol vermogen ja ;)
 
gefeliciteerd!!! *O* Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een sv op 25kw heel lekker rijdt.

Hmmz.. ik kan het wel met je eens zijn, al moet ik bekennen dat ik na 2 jaar toch wel snak naar meer vermogen..

(je voelt je nl. wel heel lullig als je met 175 plat op je tank voorbijgereden word door een gixxer 1000 op zn achterwiel.. :+ ja, uit ervaring..)

qua serieuze nadelen begin je het boven de 100 / 120 te merken aan je trekkracht als je de bocht uit wilt..

Mijn SV staat inmiddels zonder begrenzing in de garage.. (na netjes 2 jaar 25 kw) alleen ben ik pas begin Januari weer in Nederland om hem uit te proberen..

-O- O-)

@zoekzoekie: ben verder geen brokkenpiloot hoor, maar zou toch graag willen weten of een volvermogen SV op het gas een beetje lekker op zn achterwiel wil.. Hij voelt in zn een nl. wel potent genoeg aan.. *O*
 
tis de donkerblauwe. bj 2000
nog maar 17100 op de teller 8-)
voelde idd erg lekker aan, maar kheb het rustig aan gedaan in de bochten tijdens de testrit. regende helaas en het was nog niet mijn motor...
dit is em *D

full
 
Laatst bewerkt:
Hmmz.. ik kan het wel met je eens zijn, al moet ik bekennen dat ik na 2 jaar toch wel snak naar meer vermogen..

(je voelt je nl. wel heel lullig als je met 175 plat op je tank voorbijgereden word door een gixxer 1000 op zn achterwiel.. :+ ja, uit ervaring..)

qua serieuze nadelen begin je het boven de 100 / 120 te merken aan je trekkracht als je de bocht uit wilt..

Mijn SV staat inmiddels zonder begrenzing in de garage.. (na netjes 2 jaar 25 kw) alleen ben ik pas begin Januari weer in Nederland om hem uit te proberen..

-O- O-)

@zoekzoekie: ben verder geen brokkenpiloot hoor, maar zou toch graag willen weten of een volvermogen SV op het gas een beetje lekker op zn achterwiel wil.. Hij voelt in zn een nl. wel potent genoeg aan.. *O*

een volvermogen SV gaat wel op zn achterwiel, heb t nu 1x per ongeluk gedaan(durf geen wheely's te maken :+ )

enne als je weer terug bent in nederland en weer op je SV kunt rijden, dan hoef je bij 175 niet plat op de tank te liggen... dan kun je nog naar naar zn 4 :+
 
tis de donkerblauwe. bj 2000
nog maar 17100 op de teller 8-)
voelde idd erg lekker aan, maar kheb het rustig aan gedaan in de bochten tijdens de testrit. regende helaas en het was nog niet mijn motor...
dit is em *D

(Afbeelding)

vette bike!!! ga je zeker veel plezier aan beleven. Een proefrit op vol vermogen terwijl je een 25 kw rijbewijs hebt, lijkt me een beetje riskant omdat je dan eigenlijk zonder rijbewijs rijdt.
 
een volvermogen SV gaat wel op zn achterwiel, heb t nu 1x per ongeluk gedaan(durf geen wheely's te maken :+ )

enne als je weer terug bent in nederland en weer op je SV kunt rijden, dan hoef je bij 175 niet plat op de tank te liggen... dan kun je nog naar naar zn 4 :+


:+ kewl om te weten.. SV is verder ook niet geschikt om lang op BP mee te wheelien ivm met voorste cilinder (loopt zonder olie dan) Ik vind het gewoon leuk om af en toe een hupje te maken.. heeft meer met voertuigbeheersing te maken dan posen.. als de dood dat ik op zo'n moment op mn plaat ga.. ;)

hmmz.. de top van een SV is nog steeds niet voldoende om een gix bij te houden, maar dan pakt ie me iig niet meer op het achterwiel.. ;) kan je vertellen dat ik me best lullig voelde op dat moment.. :+ (kick voor de rest ook niet op snelheid dus heb ze ook gewoon laten gaan)

@TS, vaak staat de dealer het wel toe.. maar in principe rijd je idd zonder rijbewijs en dus onverzekerd. Mijn dealer liet het niet toe.. en dat vond ik weer in zn voordeel spreken.. ;) Heb hem verder erg goed nagekeken (van tevoren geinformeerd) en heb verder op de goede reputatie (gecheckt) van de dealer vertrouwd en hem zonder proefrit gekocht.. (wel een dec 2001 model met 14000 km, was op dat moment krap 3 jaar oud..) ook helemaal geen problemen mee gehad..

Bij aflevering (stond toen inmiddels op 25 kw) heb ik hem eerst even een blokje rond genomen om alles ook rijdend te controleren.. Als de fiets veel ouder was geweest had ik natuurlijk wel ff een proefrit willen maken.. nu kon er niet zo heel veel aan mankeren..
 
vette bike!!! ga je zeker veel plezier aan beleven. Een proefrit op vol vermogen terwijl je een 25 kw rijbewijs hebt, lijkt me een beetje riskant omdat je dan eigenlijk zonder rijbewijs rijdt.
Heb je helemaal gelijk in, maar hij wordt natuurlijk niet eerst afgeknepen naar 25 kw, speciaal omdat ik een proefritje wil maken. Ik mocht daarom ook alleen op het industrieterrein rijden, zodat ik een beetje in de buurt was, mocht er toch wat gebeuren. Maar goed, er is niks gebeurd en morgen kan ik eindelijk *zucht* rijden! :] *D 8-) :W
 
:+ kewl om te weten.. SV is verder ook niet geschikt om lang op BP mee te wheelien ivm met voorste cilinder (loopt zonder olie dan) Ik vind het gewoon leuk om af en toe een hupje te maken.. heeft meer met voertuigbeheersing te maken dan posen.. als de dood dat ik op zo'n moment op mn plaat ga.. ;)

hmmz.. de top van een SV is nog steeds niet voldoende om een gix bij te houden, maar dan pakt ie me iig niet meer op het achterwiel.. ;) kan je vertellen dat ik me best lullig voelde op dat moment.. :+ (kick voor de rest ook niet op snelheid dus heb ze ook gewoon laten gaan)

@TS, vaak staat de dealer het wel toe.. maar in principe rijd je idd zonder rijbewijs en dus onverzekerd. Mijn dealer liet het niet toe.. en dat vond ik weer in zn voordeel spreken.. ;) Heb hem verder erg goed nagekeken (van tevoren geinformeerd) en heb verder op de goede reputatie (gecheckt) van de dealer vertrouwd en hem zonder proefrit gekocht.. (wel een dec 2001 model met 14000 km, was op dat moment krap 3 jaar oud..) ook helemaal geen problemen mee gehad..

Bij aflevering (stond toen inmiddels op 25 kw) heb ik hem eerst even een blokje rond genomen om alles ook rijdend te controleren.. Als de fiets veel ouder was geweest had ik natuurlijk wel ff een proefrit willen maken.. nu kon er niet zo heel veel aan mankeren..


kwa top red je het idd niet tegen een gixxer nee, maar bij een stoplicht sprintje kun je het ze verdomd moeilijk maken. de top van mijn SV(2000) ligt zo rond de 215/225 op de teller(210 op de vermogensbank)
 
Terug
Bovenaan Onderaan