Sv 650 eerste generatie 25 kw voor a2 rijbewijs

Kevinh456

MF'er
27 dec 2017
63
20
ospel
Goeden dag dames en heren
Mijn naam is kevin ik rij momenteel nog op een a1 motor maar die gaat binnenkort in de verkoop en ik ben nu aan het kijken voor een sv 650 eerste generatie. Mijn vragen kan ik deze motorfiets terug begrenzen naar 25 kw zonder naar de rdw te moeten voor een keuring . Hoe rijdt zo'n sv 650 op 25 kw ( topsnelheid 0 tot 100 ) . Hoe is het onderhoud en waar moet ik op letten met de aankoop ik heb een budget van 3000 euro alvast bedankt :t
 
Ik zie dat ik dat stukje eronder over de EICMA wel even mag aanpassen. ;) Uiteraard is de laatste SV ook gewoon op 35kW te krijgen. En ja, eerste model op 25kW zonder herkeuren. Vond dat eerste model toch ook wel erg mooi en naked volgens mij nog steeds lastig te krijgen. Zal max 160km/u lopen, 0-100 weet ik niet.. ga uit van een seconde of 6-7 ofzo.
 
Ik zie dat ik dat stukje eronder over de EICMA wel even mag aanpassen. ;) Uiteraard is de laatste SV ook gewoon op 35kW te krijgen. En ja, eerste model op 25kW zonder herkeuren. Vond dat eerste model toch ook wel erg mooi en naked volgens mij nog steeds lastig te krijgen. Zal max 160km/u lopen, 0-100 weet ik niet.. ga uit van een seconde of 6-7 ofzo.
Speaking of which;
Yamaha SZR660 35kW A2-rijbewijs

Helaas hebben we (nog) geen ervaring met de SZR. Deze motor is geschikt voor het A2 rijbewijs zonder te knijpen. 
De mijne is verre van origineel, anders had je 'm zeker kunnen proberen. Zijn inderdaad leuke A2 motoren zónder begrenzing.

Oh sorry voor off-topic. O-)
 
Ik heb een sv650s uit 1999 begrensd op het gas. Top ligt inderdaad rond de 170, 0-100 in een seconden of 6. Prima beginnersmotor, ik heb volgende maand mijn A dus dan gaat de SV de deur uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan