sv 650 s

17 apr 2005
151
0
Haaren
Ik ga zaterdag naar een sv 650 uit '99 met 22.000 op de teller kijken voor mijn 25 kw periode (of langer).
Maar deze motor staat nog niet op 25 kw en dit gaat die verkoper niet ff doen voor mij voor een proefritje
:9
Dus heeft er iemand ervaringen met een 25 kw sv en hoe waren die?
En heeft er iemand ervaringen met motor centrum eindhoven.

Vriendelijke groet jeroen
 
IK heb voor 2 weken geleden een sv650 gehuurd bij motoport in hengelo. Mijn ervaringen met de sv waren goed. Trok nog behoorlijk snel op en een top van 160 op de teller.
 
Ik ga zaterdag naar een sv 650 uit '99 met 22.000 op de teller kijken voor mijn 25 kw periode (of langer).
Maar deze motor staat nog niet op 25 kw en dit gaat die verkoper niet ff doen voor mij voor een proefritje
:9
Dus heeft er iemand ervaringen met een 25 kw sv en hoe waren die?
En heeft er iemand ervaringen met motor centrum eindhoven.

Vriendelijke groet jeroen
vraag iemand om er even een test ritje mee te maken. zodat je zeker weet dat alles goed is 8-)

ik heb zelf ook niet op me fazer gereden voordat ik hem kocht :+
ook geen spijt gehad gelukkig }) na veel zoeken wist ik toch bijna zeker dat het een fazer werd :)
 
Ik ga zaterdag naar een sv 650 uit '99 met 22.000 op de teller kijken voor mijn 25 kw periode (of langer).
Maar deze motor staat nog niet op 25 kw en dit gaat die verkoper niet ff doen voor mij voor een proefritje
:9
Dus heeft er iemand ervaringen met een 25 kw sv en hoe waren die?
En heeft er iemand ervaringen met motor centrum eindhoven.

Vriendelijke groet jeroen
:X

Lekkere service, alhoewel het wél een boel werk geeft op die oudere modelletjes -O-

Waarom juist deze SV :) ? Ga eens kijken of je niet ergens anders een SV op 25 Kw kunt krijgen en daarna daarop je bevindingen / verwachtingen op botvieren *D .

Ik zou bijvoorbeeld willen weten hoe en wat hij bij de lagere toerentallen doet (of 'ie dan extreem gaat bokken :? ?)...

Ik was in ieder geval metéén verkocht O-)
 
Vraag het eens aan ZoekZoekie

Die heeft ook een sv en heeft ook op 25kw gezeten maar dat ding reed zo slecht met een 25kw kit dat die de kit er van ellende uit heeft gehaald en nu rijd de motor wel goed.
 
Een SV met 25kw rijd hartstikke goed, dus die SV van ZoekZoekie zal wel niet goed begrenst zijn geweest. Rijd inderdaad met een top van 160 ofzo, je kan er goed mee wegkomen op de snelweg. Prima op te rijden, de vol vermogen SV rijd natuurlijk een stukje lekkerder omdat ie nog wat meer vermogen heeft, maar het beestje is nog vlot zat met 25kw.

Bokken bij lage toerentallen gebeurd niet, na een bepaald toerental gebeurd er niets extra's, waar een zware SV op z'n achterpoten zou gaan staan en extra z'n best zou doen. En je mist wat koppel, maar als je me nu een 25kw SV zou geven, zou ik me er prima op vermaken, terwijl ik ook op een vol vermogen SV650S van 2004 heb gereden..
 
bedankt
voor de reactie's ik ben vandaag ff rond weeste kijken bij verschillende zaken en verschilende motoren bekeken maar ik blijf de sv de mooiste vinden voor zijn geld want op een paars/roze/witte cbr of genesis wil ik nie gezien worden 8-)

ik denk dak morgen mar us op de particuliere toer ga
greets
 
Succes met zoeken, kan een hoop schelen :Y

Maar waarom eigenlijk een 2cilinder?? Heb je ook al gekeken naar 4cilinders, hiervan kunnen er namelijk ook een hoop van op 25kw (zxr400,gs500 enz)
GS500 is ook een 2cil ;)

Maar uiteindelijk komt iedereen uit bij zo'n lekkere twin :Y .

Veel succes in de zoektocht naar een goeie motor!
 
bandit 600 ofzo is ook goed als het maar een "tijdloze" motor is niet dat je zegt van goh dies uit 1418 omdat er fel paarse striping opzit en een gs sorry daar wil ik nog nie dood op gevonden worden.

ik heb op mijn lijstje staan
sv!!!
zxr
bandit
fazer

een sport/tour/naked lijkt me wel wat.

iig ik zal de foto's posten als ik er 1 gevonden heb
 
Hi,

Mijn SV 25kw staat te koop, dus als je interesse hebt moet je me maar even mailen of hier in het topic reageren.
 
bandit 600 ofzo is ook goed als het maar een "tijdloze" motor is niet dat je zegt van goh dies uit 1418 omdat er fel paarse striping opzit en een gs sorry daar wil ik nog nie dood op gevonden worden.

Au.
Je weet niet wat je zegt man:

posershot244cw.jpg


Maaaaar eerlijk is eerlijk, als ik het geld had, dan had ik ook een sv gekocht ipv een gs :P Maarja je moet roeien met de riemen die je hebt ;)
 
Hi,

Mijn SV 25kw staat te koop, dus als je interesse hebt moet je me maar even mailen of hier in het topic reageren.
ja linkje aub :Y

en anders stats: km-stand, kleur, onderhoud, bouwjaar, vraagprijs...anders mail me aub even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan