SV 650 s

Joost_sv

Die hard MF'er
18 apr 2004
747
0
Bemmel
Weet iemand hoe hard een SV 650 s kan lopen met 25 kW..

Als ik mijn top bekijk kom ik een heel eind richting standaard fabriekswaarde.....
 
We hadden een 25 kW suzuki gekocht maar we vonden dat hij wel redelijk hard door trok op top heb ik hem nog niet gehad...

Maar met de 25 kW lijkt het toch als je gas geeft dat ie niet vooruit te branden is maar als je gas geeft wil hij toch wel door....???
 
Mijn SV liep op 25kW zo'n 170-180 Km/h maar dan is 't ook wel plat op de tank, wind in de rug en kroeg in zicht.

Overigens vond ik de acceleratie wel heel fijn, vanaf laag toeren heb je een lekker koppel en dat gaat door tot zo'n 7000-8000 RPM
 
We hadden een 25 kW suzuki gekocht maar we vonden dat hij wel redelijk hard door trok op top heb ik hem nog niet gehad...

Maar met de 25 kW lijkt het toch als je gas geeft dat ie niet vooruit te branden is maar als je gas geeft wil hij toch wel door....???

Vanaf een bepaald toerental trekt ie niet meer door, maar met een V-Twin gooi je toch al je vermogen er al uit met lagere toeren, bij een viercilinder merk je het denk ik eerder, omdat je ook later je vermogen aangrijpt.

Ik zou zeggen ; gooi 'm eens helemaal open en kijk wat je maximaal kunt halen.
Bij 25kw is het wel zo dat je vanaf 120-130 toch echt wel merkt dat de fut er een beetje uit is en dan ga je langzaam naar de top toe, bij vol vermogen trek je 'm lekker open en passeer je zonder problemen in korte tijd de 180 (max is 200-210 ofzo ?)
 
Vanaf een bepaald toerental trekt ie niet meer door, maar met een V-Twin gooi je toch al je vermogen er al uit met lagere toeren, bij een viercilinder merk je het denk ik eerder, omdat je ook later je vermogen aangrijpt.

Ik zou zeggen ; gooi 'm eens helemaal open en kijk wat je maximaal kunt halen.
Bij 25kw is het wel zo dat je vanaf 120-130 toch echt wel merkt dat de fut er een beetje uit is en dan ga je langzaam naar de top toe, bij vol vermogen trek je 'm lekker open en passeer je zonder problemen in korte tijd de 180 (max is 200-210 ofzo ?)
Ik heb mijn SV 's op de 240 gehad op de teller, toen zat 'ie net een paar toeren bij de begrenzer vandaan.

Een 25kW SV heeft gewoon een lekker breed uitgesmeerd en veel bruikbaar vermogen.
 
Heb hem nog niet harder gehad dan de 170 maar hij trekt echt in een spurt door....
 
Heb hem nog niet harder gehad dan de 170 maar hij trekt echt in een spurt door....
ik heb ,toen ik voor een sv 650 ging kijken,proef gereden op een 25 kw sv650 n
en ook ik had het idee dat deze niet begrensd was
zoek eens iemand op met een sv zonder begrensing en trek ze allebei is tegelijk open
 
Terug
Bovenaan Onderaan