sv 650 sneller??

svs

MF'er
10 jul 2005
209
0
Kapelle
www.josdemeulmeester.nl
Hoi, ik ben de trotse bezitter van een sv 650 s yos. uit 2005 en ik vind het een fijne machine maar........ zou het nog sneller kunnen, en dan bedoel ik geen power commander of een tandwiel, maar echt sneller ??

iemand een idee?


Edit
onderwerp aangepast:

tuning sv 650 middels Wiseco 700 CC Kit.

Naast de Yoshi uitlaat en het K&N Filter, komt er ook nog een PC op.

Binnenkort naar Ruud Frederiks in Goes, Updates volgen.

waarschijnlijk wordt voorste tandwiel weer orgineel. is nu erg nerveus in 1e versnelling ;)
 
Laatst bewerkt:

mercy_symbol

MF veteraan
1 jun 2004
3.355
0
Den bosch
Hoi, ik ben de trotse bezitter van een sv 650 s yos. uit 2005 en ik vind het een fijne machine maar........ zou het nog sneller kunnen, en dan bedoel ik geen power commander of een tandwiel, maar echt sneller ??

iemand een idee? })


:Y een SV1000 kopen *O* dies vast sneller
 

Matthieu

Die hard MF'er
9 feb 2003
622
0
Eindhoven
Bedenk ook dat de driveability er niet beter op zal worden als je hem 'echt' sneller maakt...

Ik zeg ook: SV1000 kopen dan..
 

zZlaapkopZz

MF veteraan
28 apr 2005
44.326
72
een 1000, die had ik kunnen verwachten :)
daar heb ik pas op gereden, maar dat wordt het niet.

wat meer pk's zou wel lekker zijn, een stuk of 10 ofzo })

leuke site die raceshop :9
euhm, je wilt niet via een tandwiel of PC oid.
maar je wilt eigenlijk maar 10 pk erbij...
das een verschil dat je nauwelijks merk, thans na verloop van tijd... ;)

zet er een ander uitlaat systeem op, open luchtfilters...
dat in combi met een PC die goed staat afgesteld, en je hebt je 10pk...
 

pisang

MF veteraan
7 jun 2002
6.784
0
36
een 1000, die had ik kunnen verwachten :)
daar heb ik pas op gereden, maar dat wordt het niet.

wat meer pk's zou wel lekker zijn, een stuk of 10 ofzo })

leuke site die raceshop :9
10 hele PK's wel :?

10 minuten rijden en je bent het weer gewend :X

In dit warme weer verlies je al 10pk, wacht maar tot het weer 10c wordt :P
 

bok001

MF veteraan
13 apr 2006
7.867
0
48
Zwolle (Overijssel)
als je voortandwiel grote wordt heb je juist meer toeren bij een lager snelheid, dus maar meer trekkracht.
Dat is niet wat ik mij herinner. Toen ik 16 was en met brommers aan het klooien was, is het eerste wat je deed het voortandwiel 1 a 2 tanden te vergroten of het achtertandwiel 1 a 2 tanden te verkleinen. Zo heb je minder toeren op een bepaalde snelheid.

Cor.
 

radjatoe

MF veteraan
27 nov 2005
2.328
0
46
apeldoorn


Kijk maar eens naar je gewone fiets...als je voor op klein verzet staat trap je je zelf een ongeluk om vooruit te komen, maar wel handig als je dan de berg opgaat...
 

pisang

MF veteraan
7 jun 2002
6.784
0
36
Dat is niet wat ik mij herinner. Toen ik 16 was en met brommers aan het klooien was, is het eerste wat je deed het voortandwiel 1 a 2 tanden te vergroten of het achtertandwiel 1 a 2 tanden te verkleinen. Zo heb je minder toeren op een bepaalde snelheid.

Cor.
:^

Kleiner voor = meer trekkracht & meer toeren en lagere snelheid bij zelfde toerental
Groter voor
 

H A P L O

Die hard MF'er
10 dec 2006
486
0
34
belgie oostende
platina boegietjes, en een turbocharger :D gaat wel lukken als je inlaat systeem verandert en oh ja rond de 1500 euro zo willen uitgeven voor andere onderdelen ao als een versterkte nokkenass en alle kleppen en rolelementjen ezv...

Andere moto zo als boven vermeld staat lijkt mij de beste oplossing toch veel succes met je project :)
 
Laatst bewerkt:

Rambabbel

MF veteraan
17 mrt 2004
22.236
45
Luttenberg
platina boegietjes, en een turbo copressortje :D gaat wel lukken als je inlaat systeem gaat verandert en oh ja rond de 1500 euro zo willen uitgeven voor andere onderdelen ao als een versterkte nekkenass en alle kleppen en rollelementjes ezv...
:? :z

Nekkenas, rollelementjes en een copressortje ;(