SV 650 Sounds

CV650

MF'er
16 mei 2004
46
0
somewhere
Je komt het wel vaker tegen, de vraag wat de beste uitlaat is voor de SV 650.
Ik stel voor dat iedereen die een film en/of geluidsfragment heeft die hier post en dan kan men zelf besluiten wat het beste voor zijn/haar SV is.

Ik zoek daarom de medewerking van iedereen om zo een complete lijst te bekomen...

Zelf heb ik paar dagen geleden Two Brothers besteld en zodra ze erop zitten komt mijn fragment zeker en vast.
 
Je komt het wel vaker tegen, de vraag wat de beste uitlaat is voor de SV 650.
Ik stel voor dat iedereen die een film en/of geluidsfragment heeft die hier post en dan kan men zelf besluiten wat het beste voor zijn/haar SV is.

Ik zoek daarom de medewerking van iedereen om zo een complete lijst te bekomen...

Zelf heb ik paar dagen geleden Two Brothers besteld en zodra ze erop zitten komt mijn fragment zeker en vast.
Ik rij tijdelijk met de originele uitlaat rond :r want mijn Laser Oval Carbon wordt opnieuw gevuld (is al drie weken weg :X ). Nog even geen opname dus.
 
door de hardere klappen van een v-twin wordt het dempings materiaal er uit geblazen
als je dit niet aanvult of vernieuwd dan verbrand de buitenkant van carbon of verkleurd het metalen gedeelte van de demper
 
door de hardere klappen van een v-twin wordt het dempings materiaal er uit geblazen
als je dit niet aanvult of vernieuwd dan verbrand de buitenkant van carbon of verkleurd het metalen gedeelte van de demper


Ik heb nu Two Brothers besteld, ik heb een lange tijd getwijfeld tussen de carbon en titanium en heb nu voor de laatste gekozen. Maar op hun website vertellen ze dat al hun dempers uit hetzelfde binnenwerk (stainless steel) bestaan en met dezelfde groottes. Enkel de buitenkant heeft een andere afwerking (aluminium, carbon of titanium). Dus als ik hier een carbon had gekozen maakte het voor mij toch niks uit dat de V-Twin zulke harde klappen maakt, of zie ik dat weer verkeerd :?
 
nou reken er maar op dat al dat carbon wel mooi kapot trilt. had laatst een foto van een buell gezien met een carbonnen uitlaat die viel gewoon in 5stukken uit elkaar, maar je hebt wel een goede motor uitgekozen :}

Veel succes ermee !
 
Ik rij rond met een hoge carbon Nikko race demper. Prima geluidje en een mooie demper voor een redelijke prijs! Helaas heb ik geen geluidsfragment '(
 
Perfect. Dit is echt een hele goede site met een ruime keuze.

hieruit blijkt nogmaals dat ik een goede keuze heb gemaakt om voor Two Brothers te gaan. Ik kan niet wachten tot ze erop zitten :9~
 
Volledig BSM dubbele high mount op mijn SV'tje zitten, daar komt echt veel "kabaal" uit.. ook erg aan te raden :)

Geluidsfragment komt nog wel, ik moet de videorecorder weer terug krijgen van me zus B|

4.jpg


5.jpg
 
opnieuw gevuld ?

Hoe bedoel je
Precies wat tlpeter zegt. De demper (absorptiedemper) zat er al meer dan 20000 kilometer op en dan is het dempingsmateriaal al flink verdwenen. Gevolg: wel _errug_ veel lawaai.

Demper toen naar de motorzaak gebracht en die stuurt hem dan weer op naar Laser waar ze hem netjes open maken, opnieuw vullen en weer sluiten. Jammer alleen dat dat nu al drie weken duurt. Morgen weer eens bellen B| .
 
Terug
Bovenaan Onderaan