SV 650

Ik hoop niet dat ze dan die lelijke topkuip erop gooien die je als accessoire kon krijgen. Met 2 kleine lelijke lampies. Ziet er niet uit. Bij de test in Motor met Ieniemienie, hadden ze ook zo'n SV met andere topkuip.
Maar ik neem aan dat je het 2003 SV model bedoeld :) Ben benieuwd naar de nieuwe look !


Ik bedoel inderdaad de nieuwe 2003 versie, dus geen aftermarket kuipje. Overigens schijnt de 2003 ook 5pktjes extra te krijgen. Piccies ben ik helaas nog niet tegen gekomen, maar dat kan niet lang meer duren :)
 
Ik bedoel inderdaad de nieuwe 2003 versie, dus geen aftermarket kuipje. Overigens schijnt de 2003 ook 5pktjes extra te krijgen. Piccies ben ik helaas nog niet tegen gekomen, maar dat kan niet lang meer duren :)

Wordt wel tijd dat ie iets opgekieteld wordt. Ben benieuwd.

Bytheway: 'k ben overtuigd - ga voor 45 tanden achter!
 
ALs je vaker iets langere stukken gaat rijden zou ik de s nemen. Net iets meer windbescherming. Mijn vriendin heeft een SVS en dat is een leuke fiets :)
 
Ik rij nu een kleine 2 weken op de SV650S en elke dag denk ik weer, wat heb ik toch een goede keuze gemaakt met de aankoop van deze fiets. Wat een geweldig lekker ding. Klinkt leuk, rijdt vlot, de bochten gaan echt een stuk soepeler als met de Bandit en hij rijdt ook nog eens wat zuiniger.
Ik heb geen ervaring met de N-versie, maar aangezien ik ook geen zwaar ontwikkelde nek- en schouderspieren wilde gaan kweken, heb ik ook niet stilgestaand bij die keuze. Gewoon met kuip. En ik vind de S-versie eigenlijk ook wel mooier, maar da's persoonlijk.
Ik denk dat de keuze N of S ook wel ligt aan je eigen lichaamsbouw, armsterkte e.d.. Die extra rijwind is voor de 1 niet zo'n probleem, terwijl voor een ander een motorritje bodybuild-topsport wordt.

Succes! En veel rijplezier straks.
 
Ik rij nu een kleine 2 weken op de SV650S en elke dag denk ik weer, wat heb ik toch een goede keuze gemaakt met de aankoop van deze fiets. Wat een geweldig lekker ding. Klinkt leuk, rijdt vlot, de bochten gaan echt een stuk soepeler als met de Bandit en hij rijdt ook nog eens wat zuiniger.
(.......)

Ken het gevoel..... oh ja je vergat de goede remmen te noemen en het geslaagde tweezijdige karakter (geschiktheid van rustig toeren tot sportief knallen) ...... :) ;)
 
Ik heb een testrit gemaakt op een SV 650. Beetje te nerveus en teveel winddruk vind ik, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
ik denk dat je jezelf moet afvragen, wil je meer toer gericht, of meer Sportief gericht zitten?
En wat vindt je verder belangrijk, het uiterlijk?
Ik denk dat het verschil qua rijden niet zo heel groot is. (spreek dus niet uit ervaring)

Suc6 met je keuze,
Motorze :]
 
En inmiddels staan er plaatjes van de 2003 versie op www.moto-station.com

Oftie mooi is laat ik in het midden. Ze hebben de koplampen veranderd, met een beetje geluk geven die meer licht. Wat mij in het plaatje van de carburateurs opviel, is dat je nu waarschijnlijk het luchtfilter kan laten zitten met het syncroniseren. (De manier waarop de oude stelschroef zat was typisch japans zullen we maar zeggen)
 
maar dat worden de versnellingen toch helemaal kort?? 't is nu al 70 - 120 - 150 ofzo

't scheelt maar iets (hooguit 100 rpm) tussen de twee eindoverbrengingsverhoudingen. Dus dat maakt niet veel uit. Wordt natuurlijk wel iets korter (of... NOG korter ;) )
 
Verstand komt met de jaren *D

duurt bij jou dus ook nog ff en dan koop je een honda :}

geintje suzuki sv650s vind ik mooier als naked (mijn broer heeft er een gehad (25kw |( ) 25 kw loopt hij trouwens beroerd maar open loopt hij :9~ is echt snel voor een 650 2 cil :]

(25 kw liep altijd 1:13 trouwens, echt lomp gewoon open liep hij d8 ik iets van 1:17/18 (volgas van autobaan 1:13)
 
Laatst bewerkt:
Ga voor kale SV. Stoerder, wendbaarder door het brede stuur en goedkoper. Ook met schadeherstel. De nekspieren voor hoge snelheidsritten die heb je binnen enkele weken gekweekt. Kijk voor meer SV gebabbel op www.svcontact.com of op mijn eigen site: http://surf.to/azor. Groeten en suc6 met je keuze.
 
Laatst bewerkt:
Hey Azor en Peter, zie hier wel een hoop bekenden zeg.
Maar alle verschillen tussen naked of kuipje op een sv zijn nu wel genoemd, ik denk dat het er nu op aan komt dat je zelf een wat gaat testrijden.
Probeer bij een dealer op een demo/verhuur model een testrit te maken, zo nodig ga je ook naar andere dealers om zo de verschillen te ervaren en zo te beslissen wat jij fijn vindt.

Ik heb op mijn 2002 zilver/grijs SVS een aantal aanpassingen gemaakt.
Stalen remleidingen, echt een aanrader..geeft je veel meer controle over het remmen.
Sinds gisteren een Loobman geinstalleerd (http://www.loobman.com ) en dat werkt ook heel aardig.
De uitlaatdemper is vervangen door een Laser carbon style dempertje, erg lekker geluid.
Nu wil ik de olie van de voorvering nog vervangen door 15W, in combinatie met de voorveringstellers(standaard op het 2002 model) lijkt me dat een goede afstelling.
Succes met je keuze.
 
Neem een SV-650S! die zal je wel bevallen! *D
Maar ja, als jouw vriendin Linnie heb je mijn SV-650S inmiddels al eens geprobeerd, dus ge weet wel dat het lekker rijd!
Nu nog mijn blauwe kleurtje en we zijn echt zusjes! :]
Zouden de mannen ons dan nog uit elkaar kunnen houden? :?

Dikke kus MARISKA
 
Op zondag 15 september 2002 12:38 schreef SV650S het volgende:

Sinds gisteren een Loobman geinstalleerd (http://www.loobman.com ) en dat werkt ook heel aardig.

Kan je die loobman bij de dealer bestellen of moet dat echt via de site ??

Nee moet je echt op die site bestellen, kan alleen als je een credit card hebt.
Verwacht niet teveel, je krijgt een pakketje met onderdeeltjes die je zelf inelkaar moet zetten.
Stuk ijzerdraad buigen om de kop waar olie uit komt op de juiste plaats te bevestigen, alles is extreem goedkoop maar het werkt wel.
 
Je moet de SVS nemen met een groter tandje achter of kleiner voor....rijdt veel fijner, en is op de naked al standaard... :)

Ik heb een SV650 S. Is het misschien een goed idee dezelfde vertanding te nemen als bij een naakte SV. Wat scheelt dat in top en wat scheelt het in optrekken?

Ik heb de nieuwe SV op de motorrai gezien. Deze heeft een geperst frame ipv. ronde buizen. Het vakwerk c.q. ducati principe is wel nog toegepast. Naar mijn mening minder mooi, maar het schijnt wel weer stijver te zijn. Het nieuwe model heeft geheel volgens de laatste mode hoekigere vormen. Is ff wennen, maar wel mooi. Alleen het achterlicht/spatbord is niet mooi, maar waarschijnlijk hebben jullie hem allemaal allang gezien.
 
Ik bedoel inderdaad de nieuwe 2003 versie, dus geen aftermarket kuipje. Overigens schijnt de 2003 ook 5pktjes extra te krijgen. Piccies ben ik helaas nog niet tegen gekomen, maar dat kan niet lang meer duren :)

Ik dacht dat in de folder nog gewoon 70 pk stond (damn ik kan het niet nakijken kheb hem ff uitgeleend)
 
Terug
Bovenaan Onderaan