SV cup

Beelden van de vorige race, Johan blijf nou eens op de baan in de eerste ronde ;)


Let vooral ook op mijn schitterende knip en plak werk, je ziet het bijna niet ;)
 
Om de hele discussie rond de vermogens een feitelijke basis te geven zal ik vertellen wat er is gebeurd na de race op 4 september.

Na de testen op de bank werden drie rijders verzocht om in het gebouw te wachten. Hier kregen wij de uitdraai van de testbank gepresenteerd.

Het gemiddelde van de vermogens lag tussen de 74 en 75 pk. Mijn vermogen was het hoogst: 77.8 pk. Daarna ergens in de 76 pk en hoog in de 75 pk. Vanuit de TC werd er verder geen actie ondernomen behalve dat ons verteld werd dat wij opvielen.

Tja, trek je conclusie. Van breed valsspelen lijkt mij in ieder geval geen sprake.

Overigens had mijn fiets op 31 juli 74,6 pk. Het gemiddelde lag toen echter ook lager.
 
Wil niet zeuren, maar er zijn zoveel truukjes om de bank te foppen.

Die van mij had 75,3 pk, dus is dat iets boven het gemiddelde, de enige aanpassing die ik heb is een k&N filter en iets wat het vermogen niet beïnvloed maar waar ik wel beter mee kan starten.

Zo, ik heb mijn hart gelucht, het is toch de laatste wedstrijd in de SV Cup :-)
 
ach die bank hoeft niet gefopt te worden want slaat allemaal nergens op. luchtdruk en luchtvochtigheid en temperatuur kunnen handmatig ingevoerd worden door meneer hekkert..
Dat betekend dat je elke motor zn vermogen aan kan passen door een paar cijfertjes in te voeren..

Bovendien kon je bij de bank al horen waar het niet klopte en waar wel..

Bovendien word er ongeloofelijk gespeculeerd over alles om en bij die bank..

Dat er een bank staat is natuurlijk prima maar controleer dan wel goed, constant en vooral door een extern bureau en niet door degene die op de tank van de Nr.1 van het kampioenschap staat :N
 
Laatst bewerkt:
ach die bank hoeft niet gefopt te worden want slaat allemaal nergens op. luchtdruk en luchtvochtigheid en temperatuur kunnen handmatig ingevoerd worden door meneer hekkert..
Dat betekend dat je elke motor zn vermogen aan kan passen door een paar cijfertjes in te voeren..

Bovendien kon je bij de bank al horen waar het niet klopte en waar wel..

Bovendien word er ongeloofelijk gespeculeerd over alles om en bij die bank..

Dat er een bank staat is natuurlijk prima maar controleer dan wel goed, constant en vooral door een extern bureau en niet door degene die op de tank van de Nr.1 van het kampioenschap staat :N

Daar heb je een punt, weet jij welke anders klonken op de bank?
Ik weet wel dat na de eerste wedstrijd 2 zijn gewaarschuwd, daar weet jij denk ik meer van
 
Ooww Jolle toch!:P

De heer prins had 79 pk op het achter wiel he!! maar dat komt omdat ze dachten dat het max 80 pk was?!! ik meende dat dat ook zo was maar bleek niet zo te zijn!!

Hier een filmpje dat ik achter Niels aan ga en op me plaat val!

 
Om de hele discussie rond de vermogens een feitelijke basis te geven zal ik vertellen wat er is gebeurd na de race op 4 september.

Na de testen op de bank werden drie rijders verzocht om in het gebouw te wachten. Hier kregen wij de uitdraai van de testbank gepresenteerd.

Het gemiddelde van de vermogens lag tussen de 74 en 75 pk. Mijn vermogen was het hoogst: 77.8 pk. Daarna ergens in de 76 pk en hoog in de 75 pk. Vanuit de TC werd er verder geen actie ondernomen behalve dat ons verteld werd dat wij opvielen.

Tja, trek je conclusie. Van breed valsspelen lijkt mij in ieder geval geen sprake.

Overigens had mijn fiets op 31 juli 74,6 pk. Het gemiddelde lag toen echter ook lager.

Niels had 79 pk Steven!:O en het gemiddelde lag zo rond de 75 76 pk 1 iemand had maar 74 pk en de rest allemaal daar boven,, Heb het alleen over 4 sept dan he!
 
Daar heb je een punt, weet jij welke anders klonken op de bank?
Ik weet wel dat na de eerste wedstrijd 2 zijn gewaarschuwd, daar weet jij denk ik meer van

Ik heb geen idee wie er gewaarschuwd zijn na de eerste wedstrijd..
Wij zijn iig nog nooit gewaarschuwd zoals wel beweerd word..
Maja ook terecht want wij hebben niks misdaan..
 
Ik heb geen idee wie er gewaarschuwd zijn na de eerste wedstrijd..
Wij zijn iig nog nooit gewaarschuwd zoals wel beweerd word..
Maja ook terecht want wij hebben niks misdaan..


Dan weet ik het ook niet, lekker belangrijk overigens, ik kan beter 30 kilo afvallen, dan ga ik ook veel harder :)

2 oktober laatste race, we maken er weer een feestje van!
 
Mooi filmpje Kevin ;), volgende keer blijven zitten

In de uitdraai die ik onder ogen heb gekregen had ik echt het meeste vermogen. En er is ook niemand gewaarschuwd o.i.d.

De letterlijk woorden van de KNMV commisaris waren: "Jullie vallen op."

Verder geen consequenties o.i.d.

Goed dieet Jolle, misschien moet je die Coen ook even aanraden?

Ik heb gister mijn ketting gespannen dus verwacht 2 oktober de 80 pk aan te tikken!
 
ooew dan span ik hem ook nog even aan steven!! dan zit ik misschien ook wel op de 80 pk... Maar niels had 79, ngo wat pk

Ik heb dat gezien en die vader zij ook dat het zo was, want hun dachten,(ik ook ) dat je max 80 mocht hebben.. maar zoals je zei , Geen consequenties
 
Hé SV Cuppers,

Wat gaan jullie volgend jaar doen ?

En Jolle , gezien gewichts / pk verhouding ga ik ook voor een 1000+ blok !

35 kg afvallen in 2 1/2 week is echter Niet mogelijk.

Ander blokkie erin wel ;) :] , zien ze toch niet :X

En Jolle , vergeet je Nieuwe bandjes niet te monteren , scheelt zomaar een seconde of 2-3 :X

Groeten.
 
Hé SV Cuppers,

Wat gaan jullie volgend jaar doen ?

En Jolle , gezien gewichts / pk verhouding ga ik ook voor een 1000+ blok !

35 kg afvallen in 2 1/2 week is echter Niet mogelijk.

Ander blokkie erin wel ;) :] , zien ze toch niet :X

En Jolle , vergeet je Nieuwe bandjes niet te monteren , scheelt zomaar een seconde of 2-3 :X

Groeten.


Ik neem de kampioensfiets van 2008 2007 mee, die had altijd al meer pk's dan die van mij, plus nieuwe banden, ik ga voor het podium.

Laatste race ben ik altijd op mijn best (zie vorig jaar)
 
Laatst bewerkt:
De SV cup rijdt 2 oktober de laatste wedstrijd.

Wie en wat gaan we nu rijden??

Ik weet het nog niet:
- Met de SV in de Supercup 600 rijden?
- Andere fiets kopen?
- Met mijn Rg500 gaan rijden?
full
 
De SV cup rijdt 2 oktober de laatste wedstrijd.

Wie en wat gaan we nu rijden??

Ik weet het nog niet:
- Met de SV in de Supercup 600 rijden?
- Andere fiets kopen?
- Met mijn Rg500 gaan rijden?[afbeelding]

Mag je met een sv in de supercup? dan kan je beter volle kuip e.d. erop gaan fabriceren..
dan mag je een stuk meer doen.. denk dat je met een aantal aanpassingen nog wel redelijk wat tijd kan winnen met die sv..

Usd-voorvork erop..
Volle kuip.
eigen bandenkeus win je al bijna 1 a 2 seconden mee..
Volledige race uitlaat.
Powercommander of rapidbike.
raceluchtfilter ( al twijfel ik of dat wel mag bij de supercup)
Ram air op je sv fabriceren :P
Als je et een beetje goed doet moet je nog wel een seconde of 4 a 5 kunnen pakken?

Rg is wel gaaf.. maar waar wou je dan gaan rijden?

Wij gaan waarschijnlijk op zoek naar een fiets voor ONK supersport..
 
Mag je met een sv in de supercup? dan kan je beter volle kuip e.d. erop gaan fabriceren..
dan mag je een stuk meer doen.. denk dat je met een aantal aanpassingen nog wel redelijk wat tijd kan winnen met die sv..

Usd-voorvork erop..
Volle kuip.
eigen bandenkeus win je al bijna 1 a 2 seconden mee..
Volledige race uitlaat.
Powercommander of rapidbike.
raceluchtfilter ( al twijfel ik of dat wel mag bij de supercup)
Ram air op je sv fabriceren :P
Als je et een beetje goed doet moet je nog wel een seconde of 4 a 5 kunnen pakken?

Rg is wel gaaf.. maar waar wou je dan gaan rijden?

Wij gaan waarschijnlijk op zoek naar een fiets voor ONK supersport..


SV aanpassen kost ook weer geld, alhoewel voorvork, kuip e.d. heb ik wel liggen,, maar is eigenlijk voor de RG.

SV verkopen en andere circuitfiets (600) terugkopen is goedkoper denk ik.

RG kan in de 600 :-) maar weet niet of ze me toelaten, reed al 1.54 de eerste circuitdag totdat big-end eruit lag (vastloper)
 
Ach zoveel zal het niet kosten om die sv aan te passen.. tijd vooral denk ik.
Ik weet niet hoe makkelijk je van je sv af komt..
En een 600 tja.. dat ligt eraan wat je terug wil.. als dat een competatieve fiets is ben je zo weer 6 a 7 duizend kwijt.. en dan heb je de goedkoopste
 
Morrie luitjes...,

Tja, al die berichtjes eens gelezen..., van blij tot minder...
Mooi ook..., dat rechtpraten van motorkrommen...!

Maar, wat nu...? Wat te denken van de geponeerde leeftijdsdiscriminatie... Mag dat wel...?

Was ik mij net aan het opmaken voor de nieuwe "Morrie wake-up cup"..., mag het niet...!

Ook geen zicht op de "Talent Cup" als oudere jongere...

Ik stop dus maar...
 
Allerlaatste race van de SV cup. Ik vindt het jammer dat het stopt. Heb altijd veel plezier gehad.

Wat een vreemde tweede race gisteren. Ik hoop dat iedereen nog heel is.

Had gehoord dat Ernst een hersenschudding heeft en een zere enkel, hoe is het met de anderen?
 
heb nog een ducati 999 racer staan die ik wel wil inruilen voor een SV tegen bijbetalig
bij interesse mail aubryvanengelenburg@hotmail.com
 
Allerlaatste race van de SV cup. Ik vindt het jammer dat het stopt. Heb altijd veel plezier gehad.

Wat een vreemde tweede race gisteren. Ik hoop dat iedereen nog heel is.

Had gehoord dat Ernst een hersenschudding heeft en een zere enkel, hoe is het met de anderen?


Johan heeft een scheur in zn enkel.. verder wel ok.

ik vind het ook jammer, je had trouwens wel gelijk, ging ons allemaal voorbij bij de 1ste start ,, maar er volgde nog 2 daar achter aan.. Gelukkig was het toen niet he geval.

Vond mooi seizoen, dom dat deze klasse weg gaat..

was wel een bijzondere 2de race ja :P
 
Morrie...,
Heb dezelfde enkel gekneusd, gebutst, beschadigd of gescheurd als twee maanden terug op Zandvoort en dezelfde (veronderstelde) hersens... Maar het valt wel mee. Johan lag er op dezelfde plek ook naast...
Vervelender vind ik dat ik nog steeds niet weet waardoor... Volgens mij lag er in de Bult dus ook een spoortje olie.
Verder ben ik erg benieuwd naar het verloop van de uiteindelijke tweede wedstrijd en de uitslag...! Ook het eindklassement... Ik heb het helaas niet meegekregen en ben toch wel benieuwd.

Het is jammer dat het zo is afgelopen en ook het einde van de SV Cup... Ik heb er al met al toch erg van genoten...!
 
Terug
Bovenaan Onderaan