SV-R 650 DB-project

Ding zondag in het echt gezien, gaat vast gaaf worden, maar halleluja wat ziet dat ding er uit :X

Dat stuur _O-

Denk trouwens dan een bellypan wel mooi zou staan daan :P
 
Kleine Update

Vorige week woensdag de dag dat ik de sv heb gehaald heb zijn de verstelbare stepjes die ik had besteld binnen gekomen.
Blijken helaas universele dingen te zijn dus ben bang dat er nog wat slijptol tjuning aan te pas moet komen.
Ook werd duidelijkd dat niet alleen het linker stepje en schetsplaat een goede tik hebben gehad ook de schakel as lijkt een klein beetje verbogen -O-

goed nieuws
De voorpoten en t-stuk van de nieuwe vering zijn onderweg *O*
Uiteindelijk een mooi setje met dank aan een mede-mf'er op te kop weten te tikken.

Ding zondag in het echt gezien, gaat vast gaaf worden, maar halleluja wat ziet dat ding er uit :X

Dat stuur _O-

Denk trouwens dan een bellypan wel mooi zou staan daan :P

ja iets makkelijker rollen met een stuur er op.
en ja vind zelf ook wel dat er een bellypan op moet, gelukkig heeft royal er nog een in de werkplaats liggen :+
 
Als hij op een 1000cc 4cil zou passen is hij denk iets te breed voor een 650cc V-twin.
Maar voor het leuk zeker de moeite om een keer vast te zetten.
 
Hij past dus niet goed bij de fazer, vandaar.

:^

Neem eens een kijkje op deze site; http://ricambiweiss.almalki.de/
Niet alleen voor een onderspoiler, ook voor wheelhuggers, onderplaten, radiatorcovers, complete achterkanten etc.

Daar had ik mn Radiatorcovers vandaan, stond hem goed al zeg ik het zelf :Y

full
 
Ben ik met je eens! Geeft hem een vollere borst. Misschien een idee voor Daan? Denk dat het spuiten alleen wel prijzig is, ook omdat Suzuki de kleurcode's niet vrij geeft.

Over het spuiten zit ik niet zo in.
alle delen met een orginele suzuki kleuer stellings zijn of kapot of moeten veravngen worden.
het word dus allemaal overgespoten door een gerenomeerd schade herstel bedrijf in de buurt.
maar idd een belly pan is een hele gave aanvulling.
 
Over het spuiten zit ik niet zo in.
alle delen met een orginele suzuki kleuer stellings zijn of kapot of moeten veravngen worden.
het word dus allemaal overgespoten door een gerenomeerd schade herstel bedrijf in de buurt.
maar idd een belly pan is een hele gave aanvulling.

die gasten van de grote beurt? kan ff nie meer op de naam komen, dacht dat die bij jullie ergens zitten
 
die gasten van de grote beurt? kan ff nie meer op de naam komen, dacht dat die bij jullie ergens zitten
:Y Ja iid die zitten in mijdrecht op het industrie terrein en daar gaat waarschijnlijk het uiteindelijk spuitwerk gedaan worden.
*O*
 
daan is weer hard bezig geweest vandaag
IMG-20130208-WA0001_zps9bf4d92b.jpg

IMG-20130208-WA0003_zps0b9ff4b1.jpg


bak eindelijk weer in de vrij gekregen en heel de kabelboom en subframe eraf gestript.
Kromme radiateur is ook verwijderd.

Waarom de kabelboom er uit moest weet ik niet maar goed :+
 
Grappig om te zien dat de accu v.a. bj. 2005 meer achterin zit dan bij de K3 en K4. Betere gewichtsverdeling? Hou er rekening mee dat je bij ruimte tekort door bv. een kleinere achterkant altijd nog kunt kijken of de accu naar voren kan worden plaatsen zoals bij de '03/ '04 modellen.

Voor verder: Goed bezig!
 
de accu zit bij dit model ook bijna tegen de tank aan, weet niet waar die bij een 03 en 04 zit, onder de tank ofzo?

Waar daan zn rechter hand heeft zit normaal de accu als t goed is.
 
Ha je bent mij al voor.
Ja weer lekker wezen strippen vandaag.
hoop dat er volgende week wat dingen binnen komen zo dat we ook alweer aan iets van opbouw kunnen gaan beginnen.

De reden dat de de kabel boom er uit moest is omdat ik het blok wil spuiten in een andere kleur, maakt hem net iets specialer.
geen blauw of roze maar een donkere kleur grijs of sommige delen zwart.
Tevens is dit ook voor mij een leer project dus was wel nieuwsgierig :P
5661a398-4a5c-437d-9c12-36fe0ed76699_zps34ff78c4.jpg
 
tfys, moeten we dat blok ook nog onderuit gaan halen _O-

houd je er rekening mee dat dat blok op sommige punten vast zit met van die speciale doppen met nokken, en je NIET mijn doppen daar voor gaat verslijpen :+
 
Hoi Daan :W :W

Wanneer gaan we het blok tjoooeeeenen?? hij ligt dan toch al los :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan