SV-R 650 DB-project

hey even over de uitlaat. kon die echt niet anders dan dit lopen? ga bij kaja der fiets ook zoiets maken (beide kanten kleine carbon demper) en ben benieuwd of deze ook achter de jiffy langs kan.
 
Even oma wegjagen. Heb je topic een beetje doorgebladerd, wat een prachtig ding! Ideale combi tussen supersport en racer :9~
 
ff een schopje omhoog deze moet ik maar eens grondig doorlezen.

Absoluut misschien krijg je nou nog ideeën voor je eigen sv.
er staan nog steeds een hoop kleine dingen op de planning.
zoals velgen coaten,
tank laten maken
grondige poetsbeurt
etc

Ook een vervolg project maar die komt op het moment nog wat financiële steun te kort :P
VFS800%20Icebreaker_zpszbblg4sh.jpg
 
Absoluut misschien krijg je nou nog ideeën voor je eigen sv.
er staan nog steeds een hoop kleine dingen op de planning.
zoals velgen coaten,
tank laten maken
grondige poetsbeurt
etc

Ook een vervolg project maar die komt op het moment nog wat financiële steun te kort :P
[afbeelding]

bimota? lijkt gewoon sprekend op een streetfighter van ducati. wel een mooie fiets, maar zo weinig verbouw mogelijkheden.
 
Jou achtervelg is toch een 5.5" in de originele brug?
Ik denk er aan een GSX R 600/750 velg te monteren, maar kan daar online zo nergens de maten van de bussen e.d. van vinden die daarvoor nodig zijn :(
Je kan wel een kit kopen voor 150 euro, maar ik die het liever zelf, bovendien is dat excl. materiaal je moet dan zelf de tandwiel en remklauw drager aanleveren.
Daarnaast zou die velg mooi gaan passen bij de voorvork die ik er nog op wil hebben.
 
Jou achtervelg is toch een 5.5" in de originele brug?
Ik denk er aan een GSX R 600/750 velg te monteren, maar kan daar online zo nergens de maten van de bussen e.d. van vinden die daarvoor nodig zijn :(
Je kan wel een kit kopen voor 150 euro, maar ik die het liever zelf, bovendien is dat excl. materiaal je moet dan zelf de tandwiel en remklauw drager aanleveren.
Daarnaast zou die velg mooi gaan passen bij de voorvork die ik er nog op wil hebben.

Nope, gaat denk ook niet passen een 5.5 in de orginele brug.
dit is de achtervelg van een 2011 xj 600.
 
bimota? lijkt gewoon sprekend op een streetfighter van ducati. wel een mooie fiets, maar zo weinig verbouw mogelijkheden.

Het idee is het afgelopen jaar al een paar keer verandert maar is nu om een tuono factory te gebruiken.
6335225665835184982007_Aprilia_Tuono_Factory.jpg

wel grappig om te zien dat er 2 weken geleden een ander Aprilia project hier is gestart met enigszins dezelfde plannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan