SV1000 topic deel VIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste plaats!!!! Doet ie goed!!! Gefeliciteerd !!!

dank je.

als mijn rug het toelaat moet ik de 2e pinksterdag in Tubbergen rijden met m`n BSA

nogmaals sorry voor het niet opkomen dagen op de SV meeting
full
 
Laatst bewerkt:
dank je.

als mijn rug het toelaat moet ik de 2e pinksterdag in Tubbergen rijden met m`n BSA

nogmaals sorry voor het niet opkomen dagen op de SV meeting
[afbeelding]

Mocht het doorgaan ff berichtje hiero achterlaten, misschien knap ik daar nog wel even heen als het mooi weer is EN ik eengeldig rijbewijs heb :X
 
Heej tof dat het leuk is geweest, erg jammer en dom dat ik er niet bij kon zijn |(

Maar ik heb vanmorgen meteen mn rijbewijs verlenging aangevraagd. Kan um donderdag of vrijdag ophalen!!! Ben wel meteen weer een criminile foto rijker voor de pasfoto op het rijbewijs, mag niet meer lachen he...... B|

groeten.....


Dan mag je het mooie ouwe papiertje inleveren. Krijg je er een stukkie plastic voor terug.
 
ik zal op dit forum wel een berichtje achterlaten.
geen rijbewijs, heb ik wat gemist :?

Mijn rijbewijs was / is sinds afgelopen zaterdag verlopen, kon dus niet meegaan met de toerrit. Was me beetje te riskant, je bent dan namelijk niet meer verzekerd. (ook nog ff nagevraagd bij de gemeentemiep).......donderdag of vrijdag ben ik weer in blijde verwachting van mn plastic rijbewijs :Y
 
Na ca. 4 maanden komt ie weer te koop te staan....mijn speciale SV1000s..
Mochten er liefhebbers zijn, laat het dan even weten :-)

Ik doe hem weg omdat ik een andere hobby heb gevonden... skydiven. Binnenkort mijn brevet en dan kan ik lekker vrij van 12000 ft. uit een vliegtuig springen.

bj. 2004
15293 km

Heeft een paar maanden terug een kleine beurt gehad.

2it1kee.png
 
Na ca. 4 maanden komt ie weer te koop te staan....mijn speciale SV1000s..
Mochten er liefhebbers zijn, laat het dan even weten :-)

Ik doe hem weg omdat ik een andere hobby heb gevonden... skydiven. Binnenkort mijn brevet en dan kan ik lekker vrij van 12000 ft. uit een vliegtuig springen.

bj. 2004
15293 km

Heeft een paar maanden terug een kleine beurt gehad.

[afbeelding]

niet dat ik er belang bij heb, maar de prijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan