SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
de GSXR conversie die ik heb is als volgt.
Kroonplaten en poten van een GSXR 600 K4/K5 (dan kan je namelijk je slot zo om zetten en blijft je stuurslot gewoon werken.
Remklauwen van een GSXR600 K6/K7 vindt namelijk de zwarte klauwen mooier dan de gouden. voordeel van deze conversie is dat je eerst kan blijven rijden met je remschijven van de SV.
gooi je de gouden K4/K5 klauwen er op dan moet je namelijk de GSXR 300mm schijven monteren.
gooi je de Zwarte K6/K7 klauwen er op zou je een 320mm Hayabusa schijf moeten plaatsen maar, ik zelf heb nu ruim 9 jaar met mijn standaard 310mm schijven van de SV gereden. daardoor een klein randje op de remblokken die niet weg slijten maar dermate veel stoppower dat ik met enige regelmaat mijn achterwiel in de lucht had O-)

enige advies is wel wanneer je de gsxr600 poten gaat gebruiken, dan zou ik wanneer je de veren gaat vervangen de poten oom meteen te laten reshimmen voor een beter dempings karakteristiek en dempings instelling
Even een quote, kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb?

Ik heb twee voorvork poten kunnen bemachtigen van een GSXR 600 K6. Past mijn slot daarop?

Ik heb sowieso de kroonplaten nodig, maar mijn huidige remmen passen als het goed is op deze vork (voor tijdelijk). Ik had ergens gelezen dat er 5mm busjes nodig zijn (300mm vs 310mm diameter)
 
Even een quote, kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb?

Ik heb twee voorvork poten kunnen bemachtigen van een GSXR 600 K6. Past mijn slot daarop?

Ik heb sowieso de kroonplaten nodig, maar mijn huidige remmen passen als het goed is op deze vork (voor tijdelijk). Ik had ergens gelezen dat er 5mm busjes nodig zijn (300mm vs 310mm diameter)


Zonder busjes kan wel, hij pakt dan net niet het hele remblokje mee, maar ff een paar busjes is natuurlijk beter.

Je klauwen kan je niet zo overzetten, gixxer heeft radiale remmerij. Dus ander setje klauwen erbij.

Edit:

Kroonplaat zou je van een K4 kunnen nemen, dan zit het stuurslot op de juiste plek (even uit mn hoofd)
 
Laatst bewerkt:
Hou er ook even rekening mee dat de SV clipons niet zullen passen door de dikkere poten van de gixxer.

Of je de stuurdemper 1 op 1 kan overzetten durf ik niet te zeggen.
 
Op veler verzoek, een verzameltopic voor alle SV rijders.
De gladius behoud zijn eigen (dode) topic... Ach. Die was altijd al "anders" :')

Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV


*O* :W

Jeetje, een verzameltopic... Is het in zoverre klaar met de SV dat alles nu op een hoop wordt gegooid om een beetje leven in de brouwerij te houden?

Of verliest mf het qua populariteit van de fb groepen?

Maakt mij overigens niet uit. Hoe meer zielen hoe meer vreugd 😉
 
Nou. nee hoor. de SV is nog lang niet klaar. het 650 topic werd vrij druk bezocht, maar het was een beetje een weer war van berichten: mensen die iets vragen in beide 650 topics in de hoop eerder antwoord te krijgen etc..

Dus daarom een verzameltopic :t
 
Kolere dat is niet leuk meer, ik zou eens een duc proberen zat mijn s4r 996 blok op 1op15 met gassen, en mijn hypermotard 1100 zelfde ongeveer , snelweg 1 op 21 met 125 130 p uur lachte me rot aan de pomp.

Het gaat wel hard nu inderdaad. Alleen omdat het toch alleen ritjes voor de lol zijn maakt het niet zo heel veel uit. Heb liever dat ie meer zuipt en heerlijk loopt dan wat zuiniger en hoe ie origineel liep. Het is een compleet andere motor nu na het mappen. Rij iets van 5000km per jaar, dus dat is nog wel te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan