SV650 2000 Britische racing green

TheHunter

MF veteraan
10 okt 2007
1.079
26
Omgeving utrecht
P1020765.JPG


P1020764.JPG


P1020771.JPG


Vraagprijs €2150,-

Nette SV650 uit het bouwjaar 2000 kilometerstand 52.000, mijn eerste motor en altijd met plezier op gereden. Wegens langer verblijf in het buitenland en teveel aan motoren moet ik toch afscheid nemen. Motor is voor een ieder een motor met pit, door het karakter van een Twin (Ducati) heeft motor vermogen van uit onderuit. Goede stuur eigenschappen, en ideaal voor de mensen met lichtrijbewijs 25Kw. Motor staat op dit moment nog geregistreerd als 25kW op kenteken deze is desondanks verwijderd. Dit omdat mijn periode van 2 jaar er opzat. Ondanks de begrenzing kan je nog leuk meekomen, heb mij daarom ook nooit verveeld op de fiets.

Door kenteken papier op te sturen met de mededeling dat de 25Kw set verwijderd is, word de registratie verwijderd.

Graag privebericht voor interesse, prijs is vraagprijs ruimte voor onderhandelen.
Proefrijden is mogelijk na afgifte rijbewijs. Tevens zal ik u tijdens de proefrit vergez ellen op een andere motor.

Mods

Andere Demper
Seat cover
undertail
25kW (nu niet maar wel aanwezig)
Knippers
Paars ruitje
Hugger
Tankpad

Motor is afgelopen najaar gespoten in de kleuren British Racing Green icm wit.
Afgelopen voorjaar is er een nieuwe achterband op gegaan. De voorband heb ik gelijk na spuiten laten vervangen deze zit er misschien 800km op. Voorjaar altijd onderhoud gedaan, waar nodig slijtage delen vervangen. (ketting, olie, bougie, remvloeistof, banden)

P1020770.JPG
 
Laatst bewerkt:
Jup daarom krijg ik misschien nog spijt als ie weg is. Maar als ik er iemand blij mee kan maken hoeft ie niet 3 maanden stil te staan.
 
Wat is de staat van de achterband/ketting? Is er onderhuidshistorie aanwezig? De hoeveelste eigenaar ben je?
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar erg druk met voorbereidingen voor reis van 3 maanden op een xt600.

Banden in nieuwstaat zie advertentie, ketting 10k mee gereden. Kan nog gemakelijk 10k mee verwacht ik.
Hoeveelste eigenaar weet ik zo uit mijn hoofd niet. Kan je nazoeken op de rdw site.
Onderhoud altijd zelf gedaan, is in orde, geen gekke dingen.

Laat maar weten of er intressen is!!
 
Ben weer terug van mijn reis, 20.000 km afgelegd door Europa, Turkije en Rusland op een XT600.
Deze motor staat nog steeds te wachten op een liefhebber.

Laat maar horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan