SV650 '99-'02 topic deel 12 "the twin edition"

Status
Niet open voor verdere reacties.
kweet niet of ik vrijdag op de meeting kom...bmw is stuk (cardankrans kaput) en de sv is ook verkankert, valt uit als je de koppeling intrekt, uitlaat ploft, hij houd in als je gas geeft en op deellast, en hij schakelt ontzettend stroef...


en het enige wat ik gedaan heb is me stuur aan bijde kanten 2 cm korter gemaakt en me herriepijp er weer onder geschroeft echt wtf waar komt dit vandaan...kuthok

owhja hij afgelopen week ook al 2 x niet starten omdat de accu leeg was. echt dat hok gaat zohard de verkoop in na de zomer


Gaat dus echt een SV meeting zonder SV's worden :+
 
Gaat dus echt een SV meeting zonder SV's worden :+
ik wou op de biemer komen maar helaas :Y van de week nog rondje posbank gedaan op dat ding, lopen gassen met een bmw z4. legde het op de natte stukken wel af maar het stuurde nog verassend goed _O- alleen de cardan kon het geweld niet aan :$
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Thanks Lexus..

Ja wat een schatje.. jeetje als dat toch je kind zou zijn.. :Y
Mijn hart zou smelten. Van dit caliber wil ik er wel 3.. ha ha O-)
Daar zit goed leven in tenminste en even enthousiast... :}

:? wacht eens.. dikke kans als het maar half zo hyper is al ik soms dat die van mij in de toekomst ook zo druk is... _O-
 
oke update over me sv...

er zit waarschijnlijk diesel in de tank B|

Say What!?! ja diesel :/ Me vader had er van de week nog op gereden, en ter compensatie wou die even bijtanken en hij had nog een jerrycan staan met paar liter peut voor de grasmaaier. niet dus, er zat dus diesel in. bougies zwart en de vlotterkamers vol dieselmengsel dus starten homaar...zaterdag de boel maar uit elkaar halen en schoonmaken. daarna doet ie het wel weer
 
Laatst bewerkt:
oke update over me sv...

er zit waarschijnlijk diesel in de tank B|

Say What!?! ja diesel :/ Me vader had er van de week nog op gereden, en ter compensatie wou die even bijtanken en hij had nog een jerrycan staan met paar liter peut voor de grasmaaier. niet dus, er zat dus diesel in. bougies zwart en de vlotterkamers vol dieselmengsel dus starten homaar...zaterdag de boel maar uit elkaar halen en schoonmaken. daarna doet ie het wel weer
Vaders.... B|
 
oke update over me sv...

er zit waarschijnlijk diesel in de tank B|

Say What!?! ja diesel :/ Me vader had er van de week nog op gereden, en ter compensatie wou die even bijtanken en hij had nog een jerrycan staan met paar liter peut voor de grasmaaier. niet dus, er zat dus diesel in. bougies zwart en de vlotterkamers vol dieselmengsel dus starten homaar...zaterdag de boel maar uit elkaar halen en schoonmaken. daarna doet ie het wel weer
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
tis echt geen kwaaie kerel verre van ;) kan de beste overkomen, plus het was goed bedoelt.

tis alleen jammer van de timing, net nu de biemer stuk is en over 2 dagen me vakantie ingaat.

en gewoon ze vader de schuld geven :9
maar balen idd :Y

schoonmaken, nalopen en gaan met dat ding maar weer :)

Thanks Lexus..

Ja wat een schatje.. jeetje als dat toch je kind zou zijn.. :Y
Mijn hart zou smelten. Van dit caliber wil ik er wel 3.. ha ha O-)
Daar zit goed leven in tenminste en even enthousiast... :}

:? wacht eens.. dikke kans dat, als het maar half zo hyper is als ik soms ben dat die van mij in de toekomst ook zo druk is... _O-

die vat ik niet; EDIT ow zie het al :)

btw 3 van die hyper figuren echt dan ga je gillend uit huis :X
 
Laatst bewerkt:
:W naar Armada en Stalkertje

sjambek, dat ut met jou nog legaal is, snap ik, maar als jij een of ander iets jonger dan jij chickie meeneemt... dan is t algauw niet meer zo legaal :+
 
Laatst bewerkt:
oke update over me sv...

er zit waarschijnlijk diesel in de tank B|

Say What!?! ja diesel :/ Me vader had er van de week nog op gereden, en ter compensatie wou die even bijtanken en hij had nog een jerrycan staan met paar liter peut voor de grasmaaier. niet dus, er zat dus diesel in. bougies zwart en de vlotterkamers vol dieselmengsel dus starten homaar...zaterdag de boel maar uit elkaar halen en schoonmaken. daarna doet ie het wel weer


:')
 
en gewoon ze vader de schuld geven :9
maar balen idd :Y

schoonmaken, nalopen en gaan met dat ding maar weer :)die vat ik niet; EDIT ow zie het al :)

btw 3 van die hyper figuren echt dan ga je gillend uit huis :X
heb er 2, van nu 3 jaar oud... Ik ga nooit gillend t huis uit...


ligt zeker aan t ontbreken van die derde??? :+
 
Weet iemand hier een internetsite/ winkel waar je wp-veren kan bestellen? *D

Ik kan er namelijk verrekt weinig over vinden '(
 
@ LeXuS -Sv-

Jij heb toch je velgen wit laten poedercoaten, heb je al paar keer je banden gewisseld. Hoe houd de lak zich op de velgen? Is wit beetje schoon te houden?

Kleur is bekend, word donkergroen met witte velgen. Zit alleen te twijfelen of ik een witte tankpad neem of carbon look.
 
@ LeXuS -Sv-

Jij heb toch je velgen wit laten poedercoaten, heb je al paar keer je banden gewisseld. Hoe houd de lak zich op de velgen? Is wit beetje schoon te houden?

Kleur is bekend, word donkergroen met witte velgen. Zit alleen te twijfelen of ik een witte tankpad neem of carbon look.
Klinkt nu al goed 8-)
Tankpad zou ik niet wit doen iig..
 
Weet iemand hier een internetsite/ winkel waar je wp-veren kan bestellen? *D

Ik kan er namelijk verrekt weinig over vinden '(

Moeten het per sé WP veren zijn? Hyperpro of Wilbers zou toch ook prima moeten voldoen?
Neem anders even contact met ze op. Is toch een NL bedrijf.

@ Fammm,

Niet zo aanstellen. Met het licht uit merk je daar toch weinig van.
Even afgezien van het gebrek aan ervaring :+
 
Laatst bewerkt:
Moeten het per sé WP veren zijn? Hyperpro of Wilbers zou toch ook prima moeten voldoen?
Neem anders even contact met ze op. Is toch een NL bedrijf.

@ Fammm,

Niet zo aanstellen. Met het licht uit merk je daar toch weinig van.
Even afgezien van het gebrek aan ervaring :+

tsja.... dat gebrek he....
geen mooi gebrek.... :o
 
@ LeXuS -Sv-

Jij heb toch je velgen wit laten poedercoaten, heb je al paar keer je banden gewisseld. Hoe houd de lak zich op de velgen? Is wit beetje schoon te houden?

Kleur is bekend, word donkergroen met witte velgen. Zit alleen te twijfelen of ik een witte tankpad neem of carbon look.

pff uuhm 2x gewisseld denk ik nu en als je bandenmonteur gewoon netjes doet is er niks aan de hand :)

verder met lampolie krijg ik alle troep er af en soms neem ik hem ook nog af met velgenreiniger voor de auto :) maar tot nu toe nu nog geen verkleuring oid

wel heb ik heb wat lichte beschadigen op me velg (bij coaten al gebeurd) en daar blijft wat vuil in maar dit zie je eigenlijk niet :)

coaten is bij mij eigenlijk slecht gedaan maar buiten dat ben ik er erg blij mee :Y
kost je een keer poetsen extra maar so what

en voor de sv is er een carbon tankpad :9~
538193917_5_69HL.jpeg


en anders heb ik nog 2 tankpad's te koop
- carbon look met suzuki
- blauwe sv650 pad
 
Laatst bewerkt:
en wie komt er nou morgen zeker ?

Ritje Posbank vrijdagavond 30 juli:
19:00 uur Verzamelen bij Esso Velperbroek.

Verzamel locatie
Esso Velperbroek
President Kennedylaan 108-A, 6883 AX Velp gld

route: Google Maps

Deelnemers
- Lexus
- Drinky
- nielsvlaahoven
- Armada
- 87rich
-

er is toch nog wel iemand die tijd heeft :P neem desnoods een vriend of je vriendin mee :+

ik neem btw wel spiegelreflex mee :Y
 
Laatst bewerkt:
mmm Dutchy dat zuigt wel :(

@ the hunter, nice kleur alleen poedercoat is volgens mij geen lak. Zijn deeltjes dat door elektrische lading op het oppervlakte gaan zitten. Of er daarna nog blanke lak overheen gaat weet ik niet precies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan