SV650 en 1000 meeting 2006

Wanneer moet de meeting gehouden worden?

  • 28 mei

    Stemmen: 13 61,9%
  • 4 juni

    Stemmen: 2 9,5%
  • 5 juni

    Stemmen: 6 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoefzuki

MF veteraan
25 sep 2002
2.748
1
Zutphen
In het Nieuwe SV650 topic is al geopperd om weer eens een SV meeting te organiseren. Sommige vonden het niet erg dat ik het voortouw zou nemen, dus bij deze.
De planning is om in Apeldoorn te beginnen (de McDonald's waar anders. Voor de duidelijkheid de mac in Apeldoorn Zuid. En dan een leuke toertocht door de Achterhoek te maken.
Omdat ik dus ga voorrijden, heb ik al even in de agenda gekeken voor wat data. Die zijn op korte termijn en maar 3 stuks, omdat ik ook nog ga verhuizen. Maar dat lijkt me geen probleem. Zo is er de mogelijkheid om een tweede te organiseren :Y *O*

Stemmen maar :] :]
 
Laatst bewerkt:
*O* nieuwe SV meeting en in een andere omgeving dan nieuwegein. :)

4 en 5 juni zit ik helaas in duitsland -O- oow wat baal ik. :+

Dus 28 mei gestemd. ;)
 
ik zit 28 mei in wales :P
juni gestemd duss..

ow... apeldoorn is 325 km van bij me thuis ... :s
zijn daar formule 1 hotels in de buurt??
 
JA!
Altijd lachen die SV-meetings! Bij redelijk weer (zoals vorig jaar bij mac ergens bij utreg!) ben ik van de partij! kzal ook ff stemmen op mei!!!
 
Wordt het de mac-apeldoorn te centrum of in zuid :?

Misschien wel handig om even te specificeren. :)

Ik denk dat ik al 3 SV op sleeptouw kan meetrekken. O-)
 
Wordt het de mac-apeldoorn te centrum of in zuid :?

Misschien wel handig om even te specificeren. :)

Ik denk dat ik al 3 SV op sleeptouw kan meetrekken. O-)

Je hebt gelijk. De Mac in apeldoorn zuid. In het centrum is niet zo handig. Zal de beginpost ff veranderen.
 
Lijkt me wel eens leuk, een SV meeting. Mag Bladerummer met z'n Fireblade ook met me mee? Vier juni kunnen we niet, komen we net terug uit Duitsland. Vijf juni kan evt. wel, maar voorkeur is toch wel 28 mei! :Y
 
ik zit 28 mei in wales :P
juni gestemd duss..

ow... apeldoorn is 325 km van bij me thuis ... :s
zijn daar formule 1 hotels in de buurt??

Als het vanaf huis al zover is kun je ook wel vanuit Wales deze kant op rijden.... _O-
 
Vind alle data eigenlijk wel best (en heb op 5/6 gestemd). De Mac bij Apeldoorn-Zuid weet ik te vinden.

Tot dan!

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan