SV650 en 1000 meeting 2006

Wanneer moet de meeting gehouden worden?

  • 28 mei

    Stemmen: 13 61,9%
  • 4 juni

    Stemmen: 2 9,5%
  • 5 juni

    Stemmen: 6 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk idee en nog mooi dichtbij ook, vandaag ook nog effe die kant opgeweest. Beetje knallen bij de woeste hoeve. Ze hadden daar volgens mij ook een blackbird meeting ofzo. Hele files ervan kwamen er langs.

Qua dagen op geen van allen gestemd.
28 mei-> naar de eifel /de ring
en 4 en 5 juni mag ik geen motor rijden. Dan is het tijd voor bier op de ribs & blues.


De rest veel plezier dan zou ik zeggen en dat zal me een donderstorm geven
:9
 
Ik kan al die dagen niet.
Vind dit erg jammer :N , want de vorige keer was het gezellig.
Iedereen die wel gaat, veel plezier.
 
In het Nieuwe SV650 topic is al geopperd om weer eens een SV meeting te organiseren. Sommige vonden het niet erg dat ik het voortouw zou nemen, dus bij deze.
De planning is om in Apeldoorn te beginnen (de McDonald's waar anders. Voor de duidelijkheid de mac in Apeldoorn Zuid. En dan een leuke toertocht door de Achterhoek te maken.
Omdat ik dus ga voorrijden, heb ik al even in de agenda gekeken voor wat data. Die zijn op korte termijn en maar 3 stuks, omdat ik ook nog ga verhuizen. Maar dat lijkt me geen probleem. Zo is er de mogelijkheid om een tweede te organiseren :Y *O*

Stemmen maar :] :]
Net op 5 juni gestemd. Op 28 mei heb ik al wat en op 4 juni is er het Motoaxction (wie verzint er zo'n naam) evenement.
 
Kijk dat wordt al een mooie lijst. Ben bang voor degene die niet kunnen dat het 28 mei wordt. Of er moet nog een eindsprint inzitten. Ik wacht nog wel ff af.
 
jammer genoeg effe te ver weg allemaal.

Moet uit koppie noord holland komen.
Zodra er weer eentje in de buurt wordt georganiseerd en ik heb me sv nog dan ben ik van de partij

have fun!
 
Het wil nog niet echt lukken met juni. Ik geef jullie nog 2 dagen :+ :W

En niet vals spelen hé
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan