sv650 gekocht met schade

Vandaag ff het kuipframe en de spiegel opgehaald.
Morgen bouwen,en daarna balen als een stekker.
Van de week een nieuwe accu bestelt,konden ze hem vanmiddag niet vinden,en de oude waren ze ook kwijt,dus ik kan hem pas maandag halen :(
Dus nu maar hopen dat het regent morgen :P
niet voor jullie natuurlijk maar wel voor mij

was jij vanmiddag bij zaanstad motoren? zo, ja dan heb ik je zien lopen met een berg onderdelen in je handen 8-) . (je had een HØken t-shirt aan)

heb je niet kunnen aanschieten want ik stond me net in een koeienhuid te wurmen.
 
was jij vanmiddag bij zaanstad motoren? zo, ja dan heb ik je zien lopen met een berg onderdelen in je handen 8-) . (je had een HØken t-shirt aan)

heb je niet kunnen aanschieten want ik stond me net in een koeienhuid te wurmen.
jep ,dat was ik,ff de laatste dingen ophalen.
volgende week nog ff nieuwe kuipschroefjes halen dan is ie zaterdag klaar.
 
Schop })

is ie al klaar }) })


zo, japiccies
bijna bijna gisteren eindelijk me accu binnen.
erachter gekomen dat ik net te kort kuipschroefies heb dus de 2 zijkuipen zitten er nog niet op,en ik moet de kleine knippers nog pas maken.
Maar hij is rijdbaar.
Maar ik zit de komende week aan de zware medicijnen dus weer niet rijden ;(
 
Even een vraagje aan de sv650s rijders. Welke modeljaren zijn nog carburateur en welke injectie? Ik dacht dat alleen de 2004 modellen injectie hebben, of zit ik nu verkeerd? Ik wil er namelijk (pas over een tijd hoor) een uit Duitsland gaan halen, maar hij moet wel 25kw zijn. Doordat dit makkelijker in te bouwen is bij carburateurs wil ik graag weten welke modeljaren ik kan kiezen. Rij nu zoals jullie zien een gs500e en heb vanmiddag proefgezeten :X op een sv650s 2004 (proefrijden kon niet omdat het volvermogen was en 25kw hebben ze dus nergens.... :( ) maar wat een motor! Ik ben vastberaden om er voor te gaan sparen en wie weet :]
 
Even een vraagje aan de sv650s rijders. Welke modeljaren zijn nog carburateur en welke injectie? Ik dacht dat alleen de 2004 modellen injectie hebben, of zit ik nu verkeerd? Ik wil er namelijk (pas over een tijd hoor) een uit Duitsland gaan halen, maar hij moet wel 25kw zijn. Doordat dit makkelijker in te bouwen is bij carburateurs wil ik graag weten welke modeljaren ik kan kiezen. Rij nu zoals jullie zien een gs500e en heb vanmiddag proefgezeten :X op een sv650s 2004 (proefrijden kon niet omdat het volvermogen was en 25kw hebben ze dus nergens.... :( ) maar wat een motor! Ik ben vastberaden om er voor te gaan sparen en wie weet :]

Vanaf half 2003 hebben ze injectie... :)
 
toch maar weer eens een update(niet dat er wat te updaten is)
Zij kuipjes zijn nog steeds niet gemonteert,maar hij is wel rijdbaar dus dan maar zonder kuip naar de mega meeting.

Wat moet er nog gebeuren:
knippers pas maken en aansluiten
gaas achter de gaten in de kuip
en dan de kuip monteren

Maar ja door drukte geen tijd om het af te maken B|
 
toch maar weer eens een update(niet dat er wat te updaten is)
Zij kuipjes zijn nog steeds niet gemonteert,maar hij is wel rijdbaar dus dan maar zonder kuip naar de mega meeting.

Wat moet er nog gebeuren:
knippers pas maken en aansluiten
gaas achter de gaten in de kuip
en dan de kuip monteren

Maar ja door drukte geen tijd om het af te maken B|
schiet nou eens op man :P
ik wil de metamorfose nou wel eens zien ;)
 
*schop* sorry oma

Zo de SV is redelijk richting klaar :P

full


Wat moet er nog gebeuren.
Knippers voor pas maken en eventueel gaas achter de gaten.
Uitlaat klem vervangen.
En nog wat kleine dingetjes.
En in de toekomst de taartschep eronder uit,nu iets ingekort.
 
*schop* sorry oma

Zo de SV is redelijk richting klaar :P

(Afbeelding)

Wat moet er nog gebeuren.
Knippers voor pas maken en eventueel gaas achter de gaten.
Uitlaat klem vervangen.
En nog wat kleine dingetjes.
En in de toekomst de taartschep eronder uit,nu iets ingekort.
Zo dat ziet er goed uit zeg :9~ strak spuitwerk zo te zien :}
 
Ziet er strak uit!! Een svtje is toch echt wel een heel mooie motor! (zekers in jouw kleurtje!) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan