SV650 N 2004 > streetfighter

MeanDuck

MF'er
20 jun 2014
40
0
Hallo meder motorrijders,

onlangs mijn motor rijbewijs gehaald en ook gelijk een motor gekocht (toevallig van ook een MF user)

ik wil hem graag wat meer streetfigther looks geven.

nu heb ik het over:
-andere koplamp (kuip)
-dikke korte uitlaat
-seatcover
-andere spiegels

nu ben ik hele groen achter de oren wat betreft motoren en motortechniek. ik probeer snel op te pakken. maar zelfs na een avondje googlen ben ik nog niet op goed materiaal gestuit.

weet iemand waar ik deze spullen kan kopen? of heeft iemand nog suggesties?!

Tymen
 
eBay :Y .

En hier op het SV650 topic word er nog een zwarte seatcover aangeboden door Arm-RS.
 
Laatst bewerkt:
die van mij is blauw. en ik gok dat het kleurcode (?) YC2 is?

ik weet niet wat betreft koplampen allemaal past... ik ben it'er dus niet echt technisch handig ingesteld :P
 
Rim-striping is wel duur. Op eBay veeeeuul goedkoper te krijgen.
De rest gaat allemaal gewoon passen, geen zorgen. Zou als ik jou was nog even naar foldable + extendable levers kijken. Zien er goed uit en ook wel handig dat ze opklappen ipv afbreken mocht je crashen.

De koplamp unit vind ik persoonlijk niet zo heel mooi. Hier staan er een paar. Kijk ook even rond op svrider.com. Veel informatie te vinden. Succes :Y
 
Laatst bewerkt:
update!

brake/clutch levers zijn binnen en mn bar end spiegels.

vgmyd2.jpg


i4eg3r.jpg


denk dat ik eerst ff wat geld ga investeren in het officieel terug knijpen van de fiets aangezien ik een A2 heb :(
ondertussen ben ik ook aan het sparen voor mn huis wat ik hopelijk over n paar maandjes heb ;)

denk dat ik aan het einde van de maand mn seatcover en koplamp (mt-03) koop.
 
van de week even mn uitlaat ingekort.
hier een filmpje van zonder uitlaat :)

Zonder uitlaat

en hier een met de ingekorte: (heb hem perrongelijk vvs gefilmd en blijkbaar kan tinypic hier niet echt mee om gaan)
Met ingekorte uitlaat

vandaag ook me MT-03 headlight besteld :)
ub1-urban-mt03-headlight-l.jpg
 
Laatst bewerkt:
nja nu dat ik toch bezig ben ook maar even een duoseat cover gekocht.

suzuki_4550016863YC2.jpg

alle jezus wat zijn die stukken plastic duur! maar ja je wilt wat.
 
vandaag mijn duo seat cover binnen gekomen. gelijk erop gebeukt uiteraard! hopelijk komt me koplamp vandaag ook binnen.

10hn4te.jpg



daarvoor ff wat pics geschoten hoe hij er nu bij staat.

fei7wz.jpg
 
mede bikers,

afgelopen dag weer aan me fiets lopen sleutelen. zo is mijn koplampje binnen gekomen en heb ik de kentekenplaat houder vast gezet (deze was helemaal van de kuip los gebroken :/)

voor de koplamp heb ik nog een extra beugeltje moeten maken zodat hij goed op hoogte blijft richten. al met al, mooi gelukt.

20h2dxl.jpg




ik heb de hele plastig houder eraf gesloopt en de plaat direcht aan de beugels gemaakt.

14jrb6o.jpg


om de houder vast te zetten heb ik een beugeltje tussen het frame gezet en hierop heb ik 2 beugeltjes gemaakt die de houder vast houden. ik kan heel de motor aan puin rijden maar die kentekenplaat blijft erop zitten.

2mwwa9z.jpg




zit er van de winter aan de denken om de velgen rood te spuiten en een deel van het frame zwart..
voobxu.jpg
 
Al wat gevonden voor het terugknijpen? Anders heb ik nog een origineel 25kw cdi te koop. Daarmee kan je bij de dealer een inbouwverklaring krijgen en bij de rdw registeren als 25kw fiets, kosteloos.
 
Bent goed bezig. Een (mat) zwart frame lijkt me inderdaad ook wel erg mooi maar rode velgen...... :X

Sterkte met je project.
 
zeau, weer een paar dagen verder en uiteraard wat geknutseld aan me BROOAAP-mobiel.

de beugeltjes van mijn koplamp ff zwart gespoten. en alsnog wat bestickering eraf gehaald.

morgen ff kijken of een deel van het frame zwart ga spuiten, misschien zelfs rood :).

edit: komt morgen waarschijnlijk ook ander stuurtje op (race)
en de SV650 sticker op de kont is er ook vanaf.

re5w.jpg


6yyx45.jpg
 
Laatst bewerkt:
vandaag maar eens de motor uit elkaar getrokken zodat ik hem morgen kan afplakken en spuiten.

gisteren ook bi-xenon (H4-2) besteld. komt waarschijnlijk (over)morgen binnen.

f1d1zr.jpg


2nukvuh.jpg






voobxu.jpg


zo word hij waarschijnlijk (op de rode velgen na)
 
toch maar afweken van het plan om het frame zwart te spuiten. met het blok er nog in was het echt onmogelijk om overal goed af te plakken. dus ik denk dat ik van de winter het blok eruit haal en het frame dan naar een spuiter breng.

ondertussen wel mijn Xenon binnen gekomen :D
de ballast heb ik tussen de airbox en frame gepropt, kan nergens heen.

6svywk.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan