sv650 naked aanschaffen, aandachts punten

Ok ik ben wezen kijken, niet gereden, maar wel het een en ander nagegkeken (moet nog steeds iemand strikken die er verstand van heeft). De achterband moet wel vervangen worden.
Er is echter 1 belangerijk detail: het framenummer heb ik niet kunnen terugvinden op het motorblok. Het nummer wat ik wel kon vonden p505-100376 (of 8) kwam niet overeen met het nummer op het frame: JS1AV223100 100134.
Ik dacht dat dat hetzelfde moest zijn ?

SUZUKI SV 650 1999 71 PS, 52 kw JS1AV133100-100001 - JS1AV133100-105060 ... Nakedb. Zu den Artikeln
SUZUKI SV 650 1999 34 PS, 25 kw JS1AV223100-100001 - JS1AV100-100369 ... Nakedb. Zu den Artikeln
Frame nummer is van een 25kw ?
 
Laatst bewerkt:
Of ie 25kW is of niet weet ik niet. Gezien bovenstaande gegevens Duits zijn. Op rdw.nl kun je aan de hand van het kenteken nakijken of ie 25kW is of niet.

Dit kan ook naderhand worden aangepast. Dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Blok hoort niet bij het frame zo te zien. Weet je de reden waarom er een wisselblok onder hangt? En weet je de km-stand van het blok. Zo`n blok loopt nauwelijks stuk, dus vaak is valschade de oorzaak van een blokwissel.

De combinatie erg lage prijs en blokwissel doet al gauw denken aan een opgelapte schadefiets. Extra opletten dus!
 
hmmm, nu weet ik het niet meer moet het motorblok dezelfde code hebben als het frame ? Volgens een aantal kenners hoeft dat niet... ??
 
Ik ben even voor je naar mijn Sv gelopen :) Bij de mijne is het nummer op het blok hetzelfde als die op het frame.... Tis een Sv uit 2004.
 
Toch maar besloten een "aankoopkeuring" te laten doen, was ook geen probleem voor de verkoper. 75 euries is ook nog wel te doen. Dus als alles goed is, ben ik deze week nog de trotse eigenaar van, mijn eerste motor, sv650 naked :)
 
Toch maar besloten een "aankoopkeuring" te laten doen, was ook geen probleem voor de verkoper. 75 euries is ook nog wel te doen. Dus als alles goed is, ben ik deze week nog de trotse eigenaar van, mijn eerste motor, sv650 naked :)
Zou mooi zijn :)

En als het niets is, gewoon laten staan. Genoeg andere keus (zij het misschien niet voor die prijs)
 
Terug
Bovenaan Onderaan