SV650 nieuwe uitlaat

jmotor

Rookie
27 mrt 2003
26
0
Veghel
Hoi , ben beetje nieuwe op dit forum en heb ook al het een en het ander zitten zoeken naar uitlaten voor een SV. Maar ik kreeg niet het antwoord gevonden wat ik wilde hebben.

Mijn vraag is namelijk is er een uitlaat voor de SV die een beetje het geluid van een ducati terug geeft? En als dit mogelijk is is dit dan een uitlaat in carbon of rvs of titanium?

Daarnaast weet ik dat een carbon uitlaat op een V-twin klein beetje snel verbrand, maar is het mogelijk en doet iemand het? om de carbon uitlaat om de xxxx aantal km's open te maken en opnieuwe te vullen met glaswol zodat hij weer verder kan rijden of blijf je dan toch nog houden dat je carbon kapot gaat?

Alvast bedankt voor het antwoorden :) (als iemand een uitlaat heeft die klinkt als een ducati heb je dan toevallig ook een geluidsopname hiervan?) :]
 
ze beweren t wel eens van de mijne, maar ik geloof er niet zo in :X :X t is geen SV 650, wel zelfde soort blok en cc's

mijnes maakt wel lekker veel herrie, is een Bos (wat voor weet ik niet) met een carbon sleeve eroverheen, dus t lijkt net carbon
 
deze ..

full


zit onder de sv van mijn vriendin..

bij rustig rijden klink ie prima
bij boven de 6000tpm klinkt die nog steeds prima , alleen ongelooflijk hard..
en mooi ploffen bij terug schakelen *D
 
Ik ben Zeer tevreden over mijn Two Brothers demper.
Mooi donker geluid en lekkere klappen bij terugschakelen.
 
Ikzelf heb een Remus Grand-Prix eronder liggen. Is wel straat illegaal, maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ook is hij van carbon en ligt er nu toch alweer zo'n 3 jaar onder. Nog niets gemerkt van scheuren of wat dan ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan