SV650 op 1 cilinder

ScuD

MF'er
21 mrt 2004
235
0
Leuven
Mja zoals de topic al meldt draait men SV op slechts 1 cilinder, maar tegengesteld tot waar je veel info over vind (voorste cilinder die niet meedraait door vocht ed.)is het bij mij de achterste cilinder die het niet doet..
Moet er wel even bijzeggen dat ie ondertussen weer 2 a 3 maand niet gedraaid heeft... iemand een ideetje over wat er mis kan zijn of wat ik kan checken?
 
Jah sorry....was het topic even compleet vergeten met werk enzo..
Maar het is dus opgelost, gewoon even de bougies vervangen en hij draait weer zo soepel als wat.Als ik wel een raad kan geven, als je je benzinetank vervangt, probeer dan niet de oude pakkingen opnieuw te gebruiken B| :+
 
Jah sorry....was het topic even compleet vergeten met werk enzo..
Maar het is dus opgelost, gewoon even de bougies vervangen en hij draait weer zo soepel als wat.Als ik wel een raad kan geven, als je je benzinetank vervangt, probeer dan niet de oude pakkingen opnieuw te gebruiken B| :+

Oke mooi dat het opgelost is voor je nu weer lekker :]
 
Jah was het maar waar.. '(
Moet nog wachten tot volgende week voor mijn uitlaat op maat gelast kan worden...nu ja, ben er al een jaar mee bezig dus op die paar dagen zal het niet meer aankomen :9
Maar ik bezorg jullie alvast filmpjes van de testrit })
 
Jah was het maar waar.. '(
Moet nog wachten tot volgende week voor mijn uitlaat op maat gelast kan worden...nu ja, ben er al een jaar mee bezig dus op die paar dagen zal het niet meer aankomen :9
Maar ik bezorg jullie alvast filmpjes van de testrit })

waar waar waar :?
0703.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan