SV650 S modeljaar 2003

speedyjan

MF'er
31 jul 2002
137
0
full

Dan ook direkt tussen al dat 2003 geweld de nieuwe SV650 S
:? ik wacht eerst wel tot ik hem in het echt zie
 
Frame is :9~
Rest ook natuurlijk maar lijkt wel erg veel op een fazer.
Maar komt deze ook echt uit of is het gewoon weer fotosoep?
 
Aloha allemaal,

Ik vind het frame ook erûhg mooi, maar hij lijkt wel heel veel op de Frazer '( .
Niet dat ik een Fazer niet mooi vind, maar verschil moet er zijn, hè.
 
Iedereen volgt YAMAHA, stelletje na-apers.

Volgens mij hebben ze de kuip gewoon besteld bij YAMAHA. :j
 
Mijn vielen de volgende dingen op:

1. Remschijf houder is zwart ipv goud, da's ongebruikelijk voor suzuki.
2. Het voorspatbord is nog korter als bij de oude versie (en dat was al te kort)
3. Het olie bijvul dopje zit aan de andere kant van het deksel. (Waarom :? )
4. De torque arm van de achter rem zit aan de bovenkant van de brug. Bij suzuki hebben ze blijkbaar aardig wat armpjes, in de garantie, moeten laten poedercoaten omdat die begon te roesten. Ipv aan een betere afwerking te werken hebben ze het blijkbaar maar zo opgelost.
5. Geen hapje uit de uitlaat ? Weten ze zeker dat hij nu hoog genoeg zit ?
6. Stelschroefje voor het synchroniseren van de carburateurs is anders, kan het luchtfilter nu blijven zitten ?
7. Geverfde passagiers handgreep. (Is dat nou wel zo handig ivm krassen ? (en grip))
8. Zit er nu eindelijk een klokje in de cockpit ? :)
9. Wat een verschrikkelijk lelijk kuipje :r (sorry moest ik even kwijt)
10. Geen bagage haakjes ? (Kom op zeg, zelfs een gsxr750 heeft ze)

Mijn sv heb ik ook niet gekocht vanwege het uiterlijk, maar vanwege het prettige rijgedrag. Toch moet ik bekennen dat ik de oude mooier vind.
 
Aloha allemaal,

Kdacht dat Suzuki samenwerkt met Kawasaki en niet Yamaha :? . Wordt het nu dan Sukama of Kawazama of toch Yawazuki :? .
 
WAUW! tis een fazer!
Het moet niet gekker worden... Kawa bouwt een ZX6R 'R6' en Suzuki nog dus een SV650S 'Fazer'... en Yamaha zelf? :)
 
Ziet er aardig uit, maar vind de oude toch wat origineler. Dit is idd een aardige rip-off. Maar ik zou 'm graag in mijn schuurtje willen hebben staan :9
 
Is dit niet een artists impression?
Zelfde site als die eerder met leuke artists impressions van diverse nieuwe modellen kwam.
O ja, nog een verschil: de uitlaatdemper is glanzend op de 650, mat op de 1000 :)
 
Ik zou geen SV1000 kopen als ik ga overstappen, vind zowel de nieuwe sv650/1000 geen eigen uiterlijk meer hebben vergeleken met de huidige SV/TL.
Lijkt teveel op een fazer, die zijn ook erg veel verkocht..misschien daarom dit ontwerp?
Heel de motor is te hoekig/spits, ziet er wat braaf uit.
Nee ik blijf gewoon mijn 2002 SV rijden, daarna zie ik wel weer.. doe mijn dan maar een Mille ofzo :)
 
Ik ben blij dat ik niet heb gewacht op de SV1000. Die ziet volgens berichten ook zoiets uit. Ik vind het veel te veel lijken op de Fazer. Absoluut niet mooi, nieuwe model was toen nieuw en apart. Zonde... :(
 
Heeft iemand hem al gezien bij een dealer ?
Ik zie alleen nog maar de SV1000S
 
de sv 1000s en de sv 650 n zijn er al
maar de sv650s en de sv 1000 n komen pas in juni naar nederland toe
waarom geen idee wat de sv650s betreft
de n versies hebben een klein probleem met de naloop van de fiets
 
En ik maar denken dat mijn SV een groot achterspatbord heeft |( Deze lap is helemaal niet te geloven........maar als je die weghaalt hou je wel een gruwelijk lekker kontje over! :9~

Overigens denk ik dat het aan de positie van de foto ligt dat hij een beetje op een Fazer lijkt. De SV is een compleet andere fiets en is heel anders "gebouwd" dan een Fazer....

Ik kan in ieder geval niet wachten om er één in het echt te zien, en misschien zelfs wel even proef te rijden... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan