sv650 streetfighter van de vrouw

bradpiet

MF veteraan
18 apr 2011
2.070
2
Heerenveen
ik ben die man van de gpz met 300 bandje. maar nou zijn we ook dingen aan het verzamelen voor de motor van mijn vriendin (Kaja).
we zijn nog dingen aan het verzamelen, dus we beginnen niet gelijk aan de ombouw. maar op deze manier kan ik alle afbeeldingen bewaren en heb je een leuke topic waar Kaja iedereen een link van kan doen als ze willen zien wat er aan haar fiets gebeurd/gaat gebeuren.
foto van haar op de brommert
attachment.php

dingen die we al hebben (koplampkuipje word natuurlijk nog gespoten, maar heeft eerst nog paar aanpassingen nodig)
attachment.php

attachment.php


wat onderweg is (kan even duren, want dat scheelde 25 euro)
attachment.php


de achterkant doen we niet, want die is niet lelijk en er zit een mooi nopper zadeltje op (en we hebben 3 motoren en is toch wel handig als je bij 1 achterop kan zitten)
 
verder willen we nog rode rem- en koppelingskabels. velgen worden zwart gecoat en komt rode velgstriping op.
 
Ha de man van die dikke Sv 1000. *D
Babby sv word ook aangepast zie ik voor een beter plaatje samen. :Y
 
Ha de man van die dikke Sv 1000. *D
Babby sv word ook aangepast zie ik voor een beter plaatje samen. :Y

wat nou BABY SV :( :+

maar nu snap ik het Piet, dacht dat je je1000 van een nieuwe voorvork ging voorzien.
Maar wat is eigenlijk de reden van de verbouwing (los van het feit dat streetfighter er gewoon super bruut uitzien)?
 
de sompige originele vork van een sv is k** met peren vandaar de gsxr k4 vork en de remmerij is ook veel beter. de superbikestuur is voor het iets rechterop zitten ze is namelijk niet groot en heeft ook nog een kort bovenlichaam (lange benen) dus ze leunt nu iets te ver naar voren. en een superbikestuur met kuip is lelijk en kon de koplamp van cupra (georg) zijn blade overnemen voor een mooi prijsje. en dan moet je het ook goed doen dus dan moet de grote originele tellerset ook plaats maken voor een mooi setje.
 
oh en voordat de sv van joost (vfrfighter) was heeft kwajongen op die sv1000 gereden dus hij mag wel zeggen dat de 650 een baby sv is.

ik heb ook wel op beide motoren gereden en ik vind de power van de sv650 ook 'tegenvallen', maar ik ben ook een zx12r gewend en dat is gewoon abnormaal. de sv1000 komt er tot 60km/u aardig bij in de buurt maar daarna vliegt de zx12r weg bij de sv1000.
 
die zijn ook vast wel te krijgen. anders doen we gewoon zwarte toch. misstaat ook niet bij een zwarte fiets ;)
 
weer wat gescoord. deze gaan al eerder op haar motor komen.
attachment.php

attachment.php

attachment.php


schade gaan we verbloemen met nieuw stripje. kon ze voor die prijs niet laten liggen.
 
Nou Piet,die is behoorlijk beschadigd,tis niet alleen het rvs stripje zie ik. :X
Zijn wel mooi compacte carbonpotjes. *O*
 
Zitten perfect zo. Valt die "simpele" achterbrug niet zo op. Wel met een beugeltjes vastmaken aan de stepjes, niet een het subframe, dat zou weer afbreuk doen aan de looks.
 
Precies dat was het idee,zijn zo ontiegelijke lelijke bruggen. :X
Andere kant in progress.
full
 
Mooi,de carbonnetjes zitten er op en hebben zonder dB killers een heerlijke brul.
Ze kunnen de zooi weer ophalen! :+
 
Iets naar achter en dan uiteindelijk een jerryt achterbrug haha perfect dan...

Eerst de voorkant helemaal anders en dan kijken we wel verder. Komen nog genoeg kosten aan voor haar. Velgjes moeten nog gecoat, motogadget moet nog betaald en alles moet er nog op. Maar eerst maar rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan