sv650 vs Fazer vs Firestorm

oh ja: ik heb het dan wel over de oude SV, de nieuwe heb ik nog niet gereden...
het nieuwe type, zonder kuipje (en dus met een rechter stuur) en dan eventueel voorzien van een klein flyscreen om de ergste winddruk weg te nemen lijkt mij een uitstekende keuze

Dat hebbie goed gezien ;) De nieuwe is echt een heel erg leuk fietsje geworden, snel, fel en heerlijk te besturen :]
 
al eens aan een vfr gedacht?
full
 
Ik vind het eigenlijk heel normaal dat je langer als 10 minuten mag proefrijden als je zoveel peso's uit wilt geven, dat kun je toch gewoon voorstellen, wil de dielert niet dan ga je naar een ander.....
 
Bedankt voor de vele reacties, ik houd 't allemaal nog effe in de gaten. Valt me op dat er niemand z'n Fazer aanprijst. Zou 't echt zo'n baggermotor zijn in vergelijking met de andere 2 :X

De VTR laat ik maar even voor wat het is, het verbruik (en onderhoud) etc. vind ik toch een beetje te gortig. Nu alleen nog dubben tussen het oude en nieuwe model SV650 :9~ Moet nog effe wennen aan de nieuwe lijnen. Ik ga met de motoRai nog eens op alle modellen zitten en kijken welke het prettigst zit.
 
Nu alleen nog dubben tussen het oude en nieuwe model SV650 :9~ Moet nog effe wennen aan de nieuwe lijnen. Ik ga met de motoRai nog eens op alle modellen zitten en kijken welke het prettigst zit.

Neem de nieuwe maar, die is een stuk leuker dan de oude. Feller en sneller. Heb pas een tweetal gasten helemaal zoek gereden op de dijk van Hattem naar Deventer. Liet ze steeds dichtbij komen en dan vol het gas erop. Wat ze ook probeerden, ze kwamen alleen in m'n buurt als ik het wilde. Als ik heel rustig ging rijden gingen ze me niet voorbij, als ik harder ging versnelde ze ook. Ze konden me echter niet bijhouden. Die nieuwe SV650 is gewoon top! :9~ :}


Remakil is echt geen supercourreur, hij heeft nog maar 7 maanden zijn rijbewijs en is nog lang geen kneedowner. Hij heeft wel een leuke fiets
 
Bedankt voor de vele reacties, ik houd 't allemaal nog effe in de gaten. Valt me op dat er niemand z'n Fazer aanprijst. Zou 't echt zo'n baggermotor zijn in vergelijking met de andere 2 :X

Ik heb zelf de fazer uit 1998. Een heerlijke fiets die het echt goed doet. Bijna 100pk is goed goed voor veel fun. Dit is mijn eerste bike en mijn vrouw wil deze nu berijden en ik wil iets anders, iets zwaarders. Voor de afwisseling wil ik een vette V-twin. Dus SV1000S (nog te duur), VTR1000F en Aprilia Falco komen dan eigenlijk in aanmerking. Maar de eerder genoemde VFR is ook een superfiets. De fazer kan ik je echt aanraden. Hij heeft meer power en betere remmen dan het oude model sv650. Maar kijk eens naar de gewenste zithouding. De sv zit duidelijk sportiever. En was voor sound wil je. Natuurlijk gooi je er een paar leuke dempers onder. Een sv650 klinkt dan weer mooien dan een fazer denk ik. Een V-twin klint gewoon en rijdt gewoon anders.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan