SV650S: 2003 vs. 2004

Biker Mouse

MF'er
21 mei 2004
230
0
Venray
Weet iemand misschien of er verschil bestaat tussen het model van 2003 en het 2004 model?

Iets wat mij namelijk opvalt is dat voor 2004 alle kleuren m.u.v. de kleur grijs een mooi klein 's'-je op de tank hebben, de grijze heeft daar gewoon 'suzuki' staan.
Als ik in de specs. kijk/zoek kan ik geen onderscheid vinden, maar is er dan helemaal niets veranderd??

[off-topic]
Aait, interessant topic! Ik wil over anderhalf jaar ook een SV 650 kopen, maar ik weet de verschillen motortechnisch ook niet echt goed.
[/off-topic]

de zilver grijze is een 2003 model
daar hadden ze er nog zat van
de 2003 is mooier
dit komt omdat ze bij de 2004 de hoek van de uitlaten hebben veranderd
de 2004 is wat meer toergerichter gemaakt
hier was vraag naar vanuit het buitenland
dus als je een wat sportiever uiterlijk wilt een 2003 grijs nemen of anders een andere kleur en dan 2004
er is hier wel ergens een topic over

Het 2004-model heeft allerlei uiterlijke aanpassingen, waarvan de belangrijkste de zitpositie is --> dikkere buddyseat, geheel nieuw achterframe, lager subframe en dus ook andere positie van voetsteunen en uitlaat.
Zie ook moto73 nr.9,daar staat een artikel over de SV.

Het 2004-model heeft allerlei uiterlijke aanpassingen, waarvan de belangrijkste de zitpositie is --> dikkere buddyseat, geheel nieuw achterframe, lager subframe en dus ook andere positie van voetsteunen en uitlaat.
Zie ook moto73 nr.9,daar staat een artikel over de SV.
ik wist dat er nog meer was *D
kon er niet opkomen

mmm vreemd, de motor dealer waar ik ben geweest om een nieuwe sv te kopen, verzekerde mij dat het enige verschil met 2003 het sticketje op de tank is... B|

Terug
Bovenaan Onderaan