SV650s met veel extra's

Kiwi

MF veteraan
15 sep 2004
7.770
272
Beilen
Te koop: Suzuki SV650 s

Bouwjaar: 2000
Km-stand: 31.500km

Rijd zeer goed, nooit problemen mee gehad en alles functioneert perfect. Moet helaas weg door een verhuizing. Eventueel ook als 25kw mogelijk.


Onderhoud:
Zeer goed onderhouden, ik poets meer dan ik rijd en dat is te zien: geen enkel krasje of deukje! Staat ook altijd binnen gestald. De motor heeft rond 2.000km geleden nog een grote beurt bij de suzuki-garage gehad: nieuwe ketting & tandwiel set (Regina X-chain), nieuwe banden (Dunlop's), nieuwe olie (Castrol GTS) en filters. Andere slijtagedelen zijn gecontrolleerd en in goede staat.

Technisch:
De motor is bij de motorzaak voorzien van een Dyno-kit stage 1. Hierdoor is de motor beter afgesteld voor soepel, sportief en zuinig rijden. De motor is ook voorzien van een Viper rvs sportuitlaat, dit geeft hem een zeer sportief geluid. Ik heb de originele uitlaat ook nog, en hij is in 10 minuten te verwisselen.

Optisch:
De motor heeft vele extra's die hem net iets mooier maken, zoals:
Zwarte puig double bubble ruit (helder ook aanwezig), Rode duocover (duozit ook aanwezig), Rode bugspoiler, Rode hugger (niet gemonteerd), Undertray, RVS kentekenplaathouder, Carbon tank en kroonplaat covers, Carbon miniknippers voor&achter, DHB stuurgewichten, Digitaal klokje etc etc...(+MF-sticker!)

Foto's:
25821419xx8.jpg


18973894zo7.jpg


42814381wy9.jpg



Vraagprijs: 3250 euro
(voor meer informatie, foto's of bezichtiging graag bellen of mailen)
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding!! *D *O* Succes met de verkoop, heb zelf ook een jaartje een SV 650 S gereden(25kw), erg fijne fiets ondanks zijn 25kw!! Echt een gooi en smijtfiets... :)
 
Mooie motor :) Maar nu komt de vraag...verkoop je dingen los? Zoja, zou ik heel graag het zwarte ruitje van je over willen nemen. :Y

Succes met de verkoop.

edit: oja, hoe heb jij je knipperlichten voor gemonteerd? Ik heb zelf sinds kort kleine knipperlichten maar het was een en al gekut om het fatsoenlijk te monteren. Er zitten nu een paar ringen tussen.
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor :) Maar nu komt de vraag...verkoop je dingen los? Zoja, zou ik heel graag het zwarte ruitje van je over willen nemen. :Y

Succes met de verkoop.

edit: oja, hoe heb jij je knipperlichten voor gemonteerd? Ik heb zelf sinds kort kleine knipperlichten maar het was een en al gekut om het fatsoenlijk te monteren. Er zitten nu een paar ringen tussen.

Knipperlichten voor waren al gemonteerd toen ik hem kocht, dus geen idee.

En of er iets los weg gaat, hangt van de koper van de motor af.
 
Check m'n ondertitel,
Dat moment is dus bijna aangebroken *D, nog ff wachten op iets minder sneeuw/ijs in 't hoge noorden :+
 
Laatst bewerkt:
mooie bike hoor :)
verkoop je je undertail toevallig los :)
of heb je de originele nog de grote taartschep die ik over kan nemen van je ??

groeten
 
mooie bike hoor :)
verkoop je je undertail toevallig los :)
of heb je de originele nog de grote taartschep die ik over kan nemen van je ??

groeten

Nope, geen van beide -O-

Ik maak nog wel een keer een topic met wat onderdelen /accessoires als ik tijd heb.
 
Schoppen is voor deze machine niet meer nodig.

Richard mailde mij gisteren dat deze motor is verkocht.
 
Yeps, gisteren nog ff een proefritje gemaakt, daarna meegenomen.
M'n vrouw is nu de trotse eigenaar, zelf heb ik er natuurlijk ook een speelgoedje bij 8-)
Het loopt wel wat sneller dan m'n shadow.
Richard heeft nog wel een sport(demper) liggen. Ook erg leuk, helaas op d'r 24e voelde ze zich al te oud voor zo een schitterend geluid :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan