SV650S of SS800?

:? Ik zie niets over een ftt3+ training. Helaas ook nog geen data's van de fft3 voor 2004...
hehehe....
je bent ook weer erg snel..

a: de data's voor 2004 zijn nog niet eens bekend...daar zijn nog onderhandelingen over...

b: ftt3+ programma is in ontwikkeling... :) dus dat kan ook nog niet op de site staan... :) maar t gaat wel leuk worden! :)
 
Geachte forumleden,

Ik zit er al een tijdje over te denken mijn 99-er R6 in te ruilen. Eerst over gedacht om zwaarder te gaan rijden (R1, GSX-R 750), maar zie hier nu toch vanaf.

Aangezien ik op zoek ben naar een fiets om lekker sportief mee te toeren en ook regelmatig hard een bochtje te nemen zat ik te denken aan een Suzuki SV 650 S of Ducati 800 SS. Voorwaarden voor mij zijn namelijk 1. een nieuwe fiets (deze 2 zijn nog redelijk betaalbaar) en 2. een 2-cilinder.

Ben benieuwd of jullie dit een verstandige keus vinden (een r6 inruilen voor een lichte twin) en welke van deze 2 motoren jullie aanraden.

Ben vorig jaar overgestapt van CBR600F naar (eveneens nieuwe) SV650S.
Stuurt echt super :] en rijdt verder perfect, maar af en toe mis ik toch wel het topvermogen om hard door te trekken op hoge toeren.
Maaarrrrrrrr, kan wel harder optrekken in de onderste toerentallen.

Duc lijkt me inderdaad duur in onderhoud -> SV650S is de juiste keuze ! :)
 
mijn brommertje. Wel een 750, maar zelfde styling ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 'toen het nog mooi weer was' al eens een SV 650 gehuurd omdat ik wel zo'n ding wilde kopen.Maar ik vond het vermogen toch een beetje tegenvallen moet er wel bij vermelden dat het een "oud" model was.Heb nu een VTR 1000F maar dat is een wereld van verschil vergeleken met de SV.Buiten het gebrek aan vermogen had ik geen problemen met de SV bike met een zeer hoog fun gehalte.
 
Op donderdag 23 oktober 2003 09:21 schreef Tanmikaze het volgende:Ben vorig jaar overgestapt van CBR600F naar (eveneens nieuwe) SV650S.
Stuurt echt super :] en rijdt verder perfect, maar af en toe mis ik toch wel het topvermogen om hard door te trekken op hoge toeren.
Maaarrrrrrrr, kan wel harder optrekken in de onderste toerentallen.


Duc lijkt me inderdaad duur in onderhoud -> SV650S is de juiste keuze ! :)


Op zaterdag 25 oktober 2003 19:23 schreef speedfreak98 het volgende:
Ik heb 'toen het nog mooi weer was' al eens een SV 650 gehuurd omdat ik wel zo'n ding wilde kopen.Maar ik vond het vermogen toch een beetje tegenvallen moet er wel bij vermelden dat het een "oud" model was.Heb nu een VTR 1000F maar dat is een wereld van verschil vergeleken met de SV.Buiten het gebrek aan vermogen had ik geen problemen met de SV bike met een zeer hoog fun gehalte.

Precies, in beide gevallen het oude model. Da's met het nieuwe model dus een heel stuk beter!!!!! :} :} :}






Remakil is gek mijn zijn nieuwe SV650, heeft er ook geen seconde spijt van gehad.
 
Thanx voor de reacties en adviezen.

Ik heb gekozen voor een Ducati SS800. (grijs metallic, rode velgen, mono-zit en hoog geplaatste Termignoni's 8-) )
In januari 2004 zal ie bij mij in de schuur staan en piccies zullen dan wel volgen.

De SV 650 is trouwens ook een hele fijne fiets, waarmee je veel plezier kunt hebben, maar mist voor mij toch net een beetje uitstraling ten opzichte van de Duc.
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd. dat je tot januari kan wachten!? ;)

(na lezen maar een vraagteken erachter geplakt, stond zo raar)
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor de reacties en adviezen.

Ik heb gekozen voor een Ducati SS800. (grijs metallic, rode velgen, mono-zit en hoog geplaatste Termignoni's 8-) )
In januari 2004 zal ie bij mij in de schuur staan en piccies zullen dan wel volgen.

De SV 650 is trouwens ook een hele fijne fiets, waarmee je veel plezier kunt hebben, maar mist voor mij toch net een beetje uitstraling ten opzichte van de Duc.
:} hele wijze keuze!! Gefeliciteerd!

hoeveel kosten die termignoni's? Weet ik hoeveel ik af moet dingen om ze eruit te halen :9
 
:} hele wijze keuze!! Gefeliciteerd!

hoeveel kosten die termignoni's? Weet ik hoeveel ik af moet dingen om ze eruit te halen :9

De aluminium versie normaal gesproken 475 euro :9 , de titanium en carbon versies een kleine 800 euro '(
 
Thanx voor de reacties en adviezen.

Ik heb gekozen voor een Ducati SS800. (grijs metallic, rode velgen, mono-zit en hoog geplaatste Termignoni's 8-) )
In januari 2004 zal ie bij mij in de schuur staan en piccies zullen dan wel volgen.

De SV 650 is trouwens ook een hele fijne fiets, waarmee je veel plezier kunt hebben, maar mist voor mij toch net een beetje uitstraling ten opzichte van de Duc.

Nou, gefeliciteerd dan maar met je keuze. Heb mijn best gedaan voor de SV, maar uiteindelijk heeft je Duc-gevoel gewonnen. Niet dat daar iets mis mee is. ;)
Veel plezier met je eveneens mooie fiets :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan