SV650s Vs R6, ZX6R, GSX-r

Wat is wijsheid?

  • R6 2003 nieuw

    Stemmen: 13 19,4%
  • ZX6R 2003 nieuw

    Stemmen: 9 13,4%
  • GSX-r 2002 nieuw

    Stemmen: 16 23,9%
  • SV650s 2002 nieuw

    Stemmen: 29 43,3%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Ik zou voor de SV gaan, als je daar lekker op rijd is de snelheid meestal nog wel legaal. Ik ben zelf ook meer een liefhebber van 1 en 2 cilinders.
Een ss daarentegen is wel weer kicken bij het opentrekken, maar als je daar lekker op rijdt moet je constant opletten of je niet te hard gaat (ivm met die overal aanwezige flitspalen)
Bij de keuze van een motor is de meest belangrijke factor waar je hem voor gaat gebruiken. Woon-werk/studie, alleen hobby of veel toeren en vakantie
Woon-werk zou ik zeggen SV
Alleenhobby en knallen in Duitsland SS
 
zo'n SV gaat vlgs mij snel vervelen.

tenminste als je een beetje kan rijden


ik ben begonnen op een CBR600F uit 1999 en heb er 2 jaar op gereden maar die verveelde toch wel al en ben dus overgestapt naar een gixxer 600 welke je nu scherp kan kopen

En waar kun je deze dan sherp kopen??? B.V... waar hebben ze nog een bult 2002 gixxers staan?
 
In mijn optiek is de Suzuki SV650S een zeer goede motor om op te beginnen, bovendien is 'ie superbetrouwbaar.
Bovendien is de 62Nm aan het achterwiel genoeg om een 600 4-cilinder (zo goed als) bij te houden tot legale snelheden. Pas boven de legale snelheden gaat het echt uitmaken.
Mijn Sv650S:
12.jpg
 
SV echt wel toffe fiets, en ik ken iemand die is er ook op begonnen die is nogsteeds heel tevreden ermee!! Om met een SS te beginnen... nou neej zie ik niet zitten.


By the way: Er is nieuwe SV 1000 uit... misschien nog iets voor mij in de toekomst, ik ben ff verder dromen erover :z :z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan