SV750 of 850

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Als het eens tijd gaat worden op mijn SV op te gaan knappen zou dit dan gelijk mee kunnen:

http://www.jhsracing.co.uk/details.htm

Er een SV750 of 850 van maken?

Ik wil mijn SV-tje houden (net zo lang als ik zelf leef, dat wordt dus een old-timer, en een leuk project in de loop van de tijd). Hij heeft nu 62.000 gelopen of zo. Waar moet je als eerste mee rekening houden van slijtage?

Ik bedoel ik ken zat oude motoren die al 3 keer zoveel gelopen hebben als mijn SV, en ook al in de soep gelopen zijn, maar die worden gewoon weer gemaakt. Kosten lonen niet, maar dat hoeft ook niet 8-) .
 
Die motors kunnen een hoop hebben tegenwoordig.

Ken iemand met dik 100.000 op een Blade.

Op Yankee\'s R1 forum een R1 met 92.000 MIJLEN.
Niks bijzonders te melden.

Zelf al 49.000 op me R1, geen 1 probleen gehad.
Afgelopen weekend kleppen gecontroleerd, hoefde niet gesteld te worden, alles binnen specificatie.
 
Die motors kunnen een hoop hebben tegenwoordig.

Ken iemand met dik 100.000 op een Blade.

Op Yankee\'s R1 forum een R1 met 92.000 MIJLEN.
Niks bijzonders te melden.

Zelf al 49.000 op me R1, geen 1 probleen gehad.
Afgelopen weekend kleppen gecontroleerd, hoefde niet gesteld te worden, alles binnen specificatie.

Ook net klepspeling gecontroleerd (32000 km),uitlaat goed, inlaat 4 stuks aan de krappe kant; 0.08, 2* 0.09 en 1* 0.10, rest goed, stellen dus :(
(of even bij Roelofs informeren oftie nog wat leuks heeft liggen, \'k moet nu toch stellen :P
 
Ook net klepspeling gecontroleerd (32000 km),uitlaat goed, inlaat 4 stuks aan de krappe kant; 0.08, 2* 0.09 en 1* 0.10, rest goed, stellen dus :(
(of even bij Roelofs informeren oftie nog wat leuks heeft liggen, \'k moet nu toch stellen :P

andere nokkenassen???? :9~

Bij mij stonden ze vrijwel allemaal gelijk, inlaat .12/.13 en uitlaat .22/.23, wel een beetje krap, maar goed genoeg
 
ik weet nietof ik het zo goed doe maar vooruit. er hoort hier dus een foto te komen mar ik ben niet echt handig met computers. Deze motor is een beetje onderhanden genomen, precies weet ik het niet meer maar hij levert bijna 90pk. Hij is wel gevlakt maar niet opgeboord. Hij staat hier in Den Bosch te koop bij een motorzaak.

Bijlage: 145163.jpg
 
misc.php

Gelukt! ik ben trots op mezelf.
gelukkig heb ik meer verstand van aanremmen en insturen.
 
bij deze motorzaak:
www.mmbmotoren.nl/

elke motor die daar binnen staat is nog van een eigenaar. Zij bemmiddelen alleen. Ik heb mijn motor hier in onderhoud. als je vraagt hoe goed een motor is dan krijg je dat ook te horen. Vraag maar eens hoe goed de fzr1000 is die er staat. Terwijl het ding er nog mooi uitziet. De monteur is een vriend van de eigenaar. hij kan je de specs. vertellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan