SVtra heeft een nieuwe! een typische damesmotor?

wie rijdt op een sv650s?

  • dame

    Stemmen: 19 44,2%
  • heer

    Stemmen: 24 55,8%

  • Totaal aantal stemmers
    43
nog een plaatje.... :)
full
 
Ik vind de SV echt een van de beste allrounders! Man/Vrouw who care's???
Je kan hem wel veel 'mannelijker maken' (qua uiterlijk). Persoonlijk vind ik de bordeau rode kleur meer voor vrouwen.

Volgende week mag ik me ook TROTSE eigenaar van een zwarte SV noemen!
'( vandaag alweer zo'n slapeloze nacht...

3680306.jpg
 
AAAAAAAAARRRRRRRGGGGHHHHHHHHHH :( :( :( :(

pas maar op zondag...

oh oh !!!!! nu heb ik de poppen aan het dansen. Een boze TDM rijder.
die kunnen erg boos worden.
Ik geloof dat ik ineens andere afspraken heb as. Zondag. ja ik weet het weer. Ik moest nog even naar de kerk.... heeee gunst.

Ik denk dat ik maar lopend kom zonder motorpak en helm (dan herken je me niet)
Of ik trek wat meer bescherming aan.

www.issu-nog-boos.nl

Hopelijk kunnen we dit probleempje bijleggen door te zeggen dat een TDM een motorfiets met ballen is en alleen maar plat door de bocht te rijden is.
*D
 
Vrouwenfiets ? Nee man !

Volgens mij (en vele motorbladen) is de SV zo'n beetje de rapste fiets voor op de openbare weg.
 
goed zo, kruip maar... ;)

Ja wat wil je. Ik heb jou nog nooit gezien dalijk ben een kerel van 2 bij 2 meter die goed boos is zodat zijn slagader in zijn nek net zo dik is als mijn pols !!!
Een troost. Mijn Fazer is sneller als jouw TDM. Dus als ik het gashendel maar openhoud dan kan ik jou ontlopen.

Zie je morgen en spreek je vannavond.
 
Die BSM uitlaten zijn wel mooi, maar wel gruwelijk lang. :? Dat vind ik persoonlijk erg jammer.

Dan ik ook maar ff posen met mijn SV :9 . Schaamrand is ondertussen wel al weggereden. *D

DSC00047_resize.jpg
 
Mooi ding man :}
Helemaal zwart! Mooi duokapje ook! Kostda O-)


50 euro als je geluk hebt op een motorbeurs O-) En anders 179 (ongespoten!) bij mdi. Het voordeel van deze kap is dat je de vasthoud-beugel (hoe lelijk hij ook is) kunt laten zitten. Je schuurt wat van de clipjes af (van de kap) en dan past het. Ideaal als je ook nog es een vriendin hebt die achterop mee wilt :)


Oh enne.. een SV650 is noch een mannen-, noch een vrouwen motor. Ik vind het een prima motor om de eerste kilometertjes mee te maken. Lijkt mij dat het niet uitmaakt of je man of vrouw bent dan. *D

<offtopic>

@Marcel is dat een laser highmount uitlaat?

@ Motorkaatje.. wat kost dat zo'n mooie uitlaat?

Mark die zich aan het orienteren is op een nieuwe uitlaat :]

</offtopic>
 
Laatst bewerkt:
50 euro als je geluk hebt op een motorbeurs O-) En anders 179 (ongespoten!) bij mdi. Het voordeel van deze kap is dat je de vasthoud-beugel (hoe lelijk hij ook is) kunt laten zitten. Je schuurt wat van de clipjes af (van de kap) en dan past het. Ideaal als je ook nog es een vriendin hebt die achterop mee wilt :)


Oh enne.. een SV650 is noch een mannen-, noch een vrouwen motor. Ik vind het een prima motor om de eerste kilometertjes mee te maken. Lijkt mij dat het niet uitmaakt of je man of vrouw bent dan. *D

<offtopic>

@Marcel is dat een laser highmount uitlaat?

@ Motorkaatje.. wat kost dat zo'n mooie uitlaat?

Mark die zich aan het orienteren is op een nieuwe uitlaat :]

</offtopic>
Sow! Als ik er zo één tegenkom voor €50,- neem ik 'm zeker!
Ik rijd ook regelmatig met iemand achterop, maar die beugel heb ik er expres afgehaald omdat ik dat mooier vind, echter nu zit ik dus met 2 uitsparingen in m'n duokap.

Yep, dit is een Laser Oval Extreme Highmount Titanium zoals ze dat noemen.
 
Mooie fiets!

Ik heb een totaal andere maar hij ziet er mooi uit en ik zou me als man totaal niet lullig voelen op zon fiets!

Zal wel lekker scherp sturen in woon werk verkeer.
 
Ja wat wil je. Ik heb jou nog nooit gezien dalijk ben een kerel van 2 bij 2 meter die goed boos is zodat zijn slagader in zijn nek net zo dik is als mijn pols !!!
Een troost. Mijn Fazer is sneller als jouw TDM. Dus als ik het gashendel maar openhoud dan kan ik jou ontlopen.

Zie je morgen en spreek je vannavond.

Och..kwou op je reageren.. :r ..maar je weet gewoon niet beter! en JA!! ik ben vrouw, rij TDM...wedstrijdje? :+ ow euh..kheb geen schaamrandjes meer enne..steppies zijn ook al aardig versleten..(shit nu reageer ik toch :X )



;)

Trouwens..is al topic over..maar der is geen typische vrouwen of herenfiets, schei daar nou eens mee uit zeg!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Dit bedoel ik tegen iedereen..!
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 04 oktober 2003 09:52 schreef mmm het volgende:@ Motorkaatje.. wat kost dat zo'n mooie uitlaat?

Mark die zich aan het orienteren is op een nieuwe uitlaat :]

</offtopic>


Nou, ik heb 'm door een soort ruilhandel gekregen (niet dubbelzinnig bedoeld! ;) )
dus ik weet niet de exacte prijs, maar wel dat íe niet goedkoop is '(
 
Och..kwou op je reageren.. :r ..maar je weet gewoon niet beter! en JA!! ik ben vrouw, rij TDM...wedstrijdje? :+ ow euh..kheb geen schaamrandjes meer enne..steppies zijn ook al aardig versleten..(shit nu reageer ik toch :X )



;)

Trouwens..is al topic over..maar der is geen typische vrouwen of herenfiets, schei daar nou eens mee uit zeg!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Dit bedoel ik tegen iedereen..!
:}
 
Op zaterdag 27 september 2003 16:05 schreef Murdock het volgende:Een troost. Mijn Fazer is sneller als jouw TDM. Dus als ik het gashendel maar openhoud dan kan ik jou ontlopen.

Ik hoop wel dat je dan een fazer 1000 bedoelt???? :X
 
Och..kwou op je reageren.. :r ..maar je weet gewoon niet beter! en JA!! ik ben vrouw, rij TDM...wedstrijdje? :+ ow euh..kheb geen schaamrandjes meer enne..steppies zijn ook al aardig versleten..(shit nu reageer ik toch :X )

Ho ho ho, rustig aan.... denk aan je hart. Je denk toch niet dat ik mensen belachelijk maak (en zeker geen motorrijders). Dat hele verhaal dat de TDm een truttefiets is, is alleen maar een geintje die tussen Fulleke en mij speelt. Absoluut niet bedoeld om alle TDM rijders uit te maken voor truttige slome rijders. Integendeel.... een TDM rijd heel erg fijn.

Dus voel je niet aangevallen en ik ben tevens met jou van mening dat er geen vrouwen of mannenfiets is. Alleen een Yamaha is een HELE ECHTE fiets *D

Dus vrouw, die de steppies aan de grond schuurt en heel hard kan rijden :} , ik zou je graga willen spreken tijdens een meeting om even een leuk ouwehoer verhaal te houden bij jouw klasse-fiets-TDM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan