SVtra heeft een nieuwe! een typische damesmotor?

wie rijdt op een sv650s?

  • dame

    Stemmen: 19 44,2%
  • heer

    Stemmen: 24 55,8%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Ho ho ho, rustig aan.... denk aan je hart. Je denk toch niet dat ik mensen belachelijk maak (en zeker geen motorrijders). Dat hele verhaal dat de TDm een truttefiets is, is alleen maar een geintje die tussen Fulleke en mij speelt. Absoluut niet bedoeld om alle TDM rijders uit te maken voor truttige slome rijders. Integendeel.... een TDM rijd heel erg fijn.

Dus voel je niet aangevallen en ik ben tevens met jou van mening dat er geen vrouwen of mannenfiets is. Alleen een Yamaha is een HELE ECHTE fiets *D

Dus vrouw, die de steppies aan de grond schuurt en heel hard kan rijden :} , ik zou je graga willen spreken tijdens een meeting om even een leuk ouwehoer verhaal te houden bij jouw klasse-fiets-TDM.



THNX.....is goed...spreken we bij deze af!!! *D

Bijlage: thnx.GIF
 
THNX.....is goed...spreken we bij deze af!!! *D

Mooi, kan ik weer gelukkig ademhalen. Kheb me toch slecht geslapen vannacht. eigenaardig gedroomt dat ik de hele tijd door boze vrouwen met TDM´s achterna wordt gezeten. Zweete me rot.

Maar gelukkig is alles weer bijgelegd en was dit alles gebaseerd op een misverstand. ;)

Speken we het zo af, de volgende meeting waar jij en ik naartoe gaan, zal ik me even voorstellen en ouwehoeren we wat over motorfietsen.
En nu niet meer boos zijn he *D


(Murdock had bijna het programma van Coroliene Tensen ingeschakeld om hun met een verlept benzinepompbloemetje langs te gaan bij een vrouwelijke TDM coureur)
 
Op maandag 06 oktober 2003 08:10 schreef Murdock het volgende:
(Murdock had bijna het programma van Coroliene Tensen ingeschakeld om hun met een verlept benzinepompbloemetje langs te gaan bij een vrouwelijke TDM coureur)


Ieuwk...slijmerd! :+
full
;)
 
TDM? Zijn dat niet die lelijke, niet vooruit te branden off road dingen?

















:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan