Sweet Lake City treffen

Geen id, is er iets bekend over de rit verder, waar naartoe, afstanden, overnachtingen enz enz.
 
Het treffen is voor iedereen ongeacht leeftijd en geslacht of motormerk, zolang je maar op de motor komt.

Het begint op vrijdag om 14.00 uur en is afgelopen op zondag 12.00 uur

Vrijdag is er gewoon een gezellige bijeenkomst in de feesttent met een happy uurtje van 7 tot 8
Zaterdag overdag is er een toertocht, zijn er silly games en een politie honden demo en 's avonds een ACDC coverband.
Zondags is er lekker ontbijt (catering is meestal heel goed namelijk) om dan weer op je motor te stappen en te vertrekken.

Het treffen wordt gehouden aan de Buytenparklaan 7 te Zoetermeer (wijk 17, sportpark Buytenpark). Voor meer info: www.motorclubzoetermeer.nl

Oh ja entree kost 5 euro voor het hele weekend.
 
Is een leuk treffen, en echte aanrader dus! ik ben daar zelf ook een paar keer geweest, helaas valt het dit jaar weer samen met een ander treffen waar toch mijn voorkeur naar uitgaat dus een geval van jammer, je kan niet alles tegelijk...
 
SCHOP

Wil er nog ff aan toevoegen dat er iig op de zaterdagavond ook een warme hap
te halen valt.
Tevens is het ook mogelijk om één dag te komen (maar dan mis je wel veel
gezelligheid!!!)

Zelfs kinderen zijn welkom. Zolang ze maar :] meekomen.
[me]Schetterbekkie neemt haar eigen dochters ook mee.[/me]
 
Ik ga niet, mot me verjaardag vieren.Maar geloof dat een oud klasgenootje van mij z'n ouders bij die moto club zitten.Schijnt altijd leuk te zijn.
Ga effe kieken, hij staat er muziek te draaien.Dus waarschijnlijk ga ik wel effe langs crossen
 
Laatst bewerkt:
Ik ga misschien ook naar Zoetermeer, sla een jaartje Longcoats over ;(


Hoe laat denk je te vertrekken?
Je zou eventueel met ons mee kunnen rijden.
We hebben wel mijn kids mee, dus stoppen wel 1 à 2x.....


Na overleg is hier besloten om pas morgenvroeg te vertrekken. B|
Mocht je ook dan pas vertrekken, dan blijft het aanbod geldig!
 
Laatst bewerkt:
Hey Ratman, ben je nog naar Longcoats geweest??? Ik wel in elk geval en het was weer gezelliiiiiiiiiiiig!!!!!! :P :P :P

Wel jammer dat Sweet Lake City steeds in hetzelfde weekend valt als Longcoats. Vorig jaar vrijdag nog wel ff geweest maar dit jaar niet vanwege die zeikende regen :(
 
Goh wat was dat weer een lol zeg.

Ontstaat me daar en hele avond en nacht discussie alleen maar omdat er 1 een stukje op haar motor rijd richting het kampvuur. Dit leuke ritje resulteerde in een boel mensen die zich ermee gingen bemoeien, bijna een paar klappen en 1 persoon die wordt afgevoerd door de politie vanwege een te bijdehante houding. |(

Ben ik blij dat ik naar mijn tent gezweefd was.

.........maar de catering was weer goed.
 
Goh wat was dat weer een lol zeg.

Ontstaat me daar en hele avond en nacht discussie alleen maar omdat er 1 een stukje op haar motor rijd richting het kampvuur. Dit leuke ritje resulteerde in een boel mensen die zich ermee gingen bemoeien, bijna een paar klappen en 1 persoon die wordt afgevoerd door de politie vanwege een te bijdehante houding. |(

Ben ik blij dat ik naar mijn tent gezweefd was.

.........maar de catering was weer goed.


Ja Mazzia, was idd weer ontzettend gezellig!!!
Veel bekenden gezien/gesproken. Zaterdag nog wat motregen gehad, maar
zondag was het weer 8-) !
Jammer dat ik je niet ken, anders hadden we ff kennis kunnen maken.
Maar misschien hebben we elkaar wel ontmoet, want ik heb nog een tijdje
achter de bar gestaan.... :P
Ik had in eerste instantie m'n MF-shirt aan, maar nadat ik van een grapjurk
een lading water over me heen had gekregen (en op de tocht stond |( ) heb ik die
jammergenoeg uit moeten trekken.... :X


En voor wat jou verhaal betreft, Zwever: Ben je weer nuchter en
blijkbaar heelhuids aangekomen? ;)
Idd jammer dat dat is voorgevallen op een overigens verder ontzettend leuk
treffen!
Maar als je zoiets verteld, vermeld dan ook wat de betreffende personen
genuttigd en/of tot zich genomen hadden. Dat was zeer zeker van invloed.
En zoals je zelf al aangaf: degene die uiteindelijk afgevoerd is, kon al
slecht tegen drank (om over het roken nog maar te zwijgen) en had alleen maar verhalen gehoord van ruige treffens.
En was hij dus hier op totaal de verkeerde plaats.
Ja en als je dan uiteindelijk van plan bent om iemand de hersens in te gaan slaan met een autokrik (waarom komt iemand met de auto naar een motortreffen????), om
vervolgens een grote bek op te zetten tegen de gearriveerde agenten.......
Ik denk toch dat hij het helemaal aan zichzelf te danken heeft en vind het
jammer dat hij op deze manier het Sweet Lake City-treffen op een negatieve
manier in de publiciteit brengt.
Maar gelukkig was bijna iedereen al naar bed, tegen de tijd dat het licht
werd en Do werd meegenomen. :}

Maar ik vond het leuk om jou weer gezien en gesproken te hebben en zit
me zo langzamerhand af te vragen, wanneer je nou van plan bent om een keer
je tent zelf op te zetten zonder hulp.. })

En ja, de catering was weer :} :} :}
[me]Schetterbekkie heeft daar ook haar steentje aan mogen bijdragen. ;) [/me]
 
Hey Schetterbekkie, het zegt me zo ff niks maar wel jammer dat we er achteraf moeten achterkomen '( het is immers zo'n gezwellie klein treffen dat je elkaar niet kan mislopen!
Misschien dat je ons herkent op de foto's van onze site: http://deboerderijalphen.nl/fotos/longcoatstreffen_2004/longcoats_2004.htm voor de foto's ff doorscrollen naar beneden.
Ik sta op foto 5 in het midden en op foto 14. Die blonde sloerie in het midden op foto 8 is mijn vriendje :P .

Binnenkort nog andere plannen voor een treffen zodat we dat van te voren weten? :+

Maarre hoe kan je op 2 plaatsen tegelijk zijn vanwege dat je precies weet wat er in SLC is gebeurd? Vorig jaar zijn we wel ff op vrijdag geweest (we wonen er een km-tertje of 20 vandaan) maar dit jaar hadden we het een beetje te druk om alles af te gaan. Wel jammer want ik ken van SLC ook een aantal gezellige mensen! *D
 
Hey Schetterbekkie, het zegt me zo ff niks maar wel jammer dat we er achteraf moeten achterkomen '( het is immers zo'n gezwellie klein treffen dat je elkaar niet kan mislopen!
Misschien dat je ons herkent op de foto's van onze site: http://deboerderijalphen.nl/fotos/longcoatstreffen_2004/longcoats_2004.htm voor de foto's ff doorscrollen naar beneden.
Ik sta op foto 5 in het midden en op foto 14. Die blonde sloerie in het midden op foto 8 is mijn vriendje :P .

Binnenkort nog andere plannen voor een treffen zodat we dat van te voren weten? :+

Maarre hoe kan je op 2 plaatsen tegelijk zijn vanwege dat je precies weet wat er in SLC is gebeurd? Vorig jaar zijn we wel ff op vrijdag geweest (we wonen er een km-tertje of 20 vandaan) maar dit jaar hadden we het een beetje te druk om alles af te gaan. Wel jammer want ik ken van SLC ook een aantal gezellige mensen! *D


Verkeerd gelezen Mazzia... |( |(
Ik was dus niet op Longcoast, maar op SLC-treffen.
En dáár heb ik achter de tap gestaan. :P

En plannen heb ik zelden, want ik zie wel hoe m'n pet staat.
Verder heb ik nu een vriend die niet van dat soort treffens houdt,
dus kom ik zelf er ook weinig meer. Omdat ik niet weet wanneer
welke treffens gehouden worden... B|
Maar wie weet als ik es wat beter het WWD-topic in de gaten leer houden. :}
Maar we'll keep in touch. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan