Swift Motoren --> ervaringen?

jammer van die negatieve reactie, maar een foutje is menselijk, maar ik denk dat we nu toch eindelijk een echt goed motorbedrijf hebben in flevoland.
Gelukkig een hoop goede berichten en laat dat duidelijk zijn.
Over hun werkplaats hoor ik ook alleen maar hele goede berichten en het schijnt een hele goede monteur te zijn.
 
Ken jij iemand die daar zijn motor laat onderhouden dan? Ik ben op zoek naar een nieuw onderhouds bedrijf aangezien motorhoek ermee opgehouden is... :(
 
Ja dan hebben we Dude Ruud in Almere, ook wel Dr motor genoemd
Hoort alles ziet alles, is misschien ietsje duurder, maar waar voor je geld.
Je bent er zo, en je krijgt een leen moto mee (eerst bespreken!!)
quote: van iemand:

Almere

Gevonden zoekwoorden: tuning,rg
RG-Tuning is ook erg goed (http://rgtuning.rojodesign.net/). Man met hart voor de zaak, die veel weet te regelen voor je en al begint te kwijlen bij het idee dat ie je supersport mag fine-tunen naar een echt race-monster. That's the spirit!!! :9~
Heeft verder regelmatig iets te koop staan. Enige minpuntjes: beetje een achterafzaakje, niet erg groot, en niet 6 dagen/week open. Waar dan wel weer tegenover staat dat ie regelmatig op zondag of 's avonds aan je fiets aan het sleutelen is. :}
 
Ik zoek echt zo'n huis/tuin/keuken zaak. Waar je ook gewoon even langs kan hoppen voor een praatje. Dus klinkt opzich wel goed! Zal is langs gaan.

Nieuw/oud maakt allemaal niet uit?
 
Ik zoek echt zo'n huis/tuin/keuken zaak. Waar je ook gewoon even langs kan hoppen voor een praatje. Dus klinkt opzich wel goed! Zal is langs gaan.

Nieuw/oud maakt allemaal niet uit?
nee hoor, maakt niks uit, hij heeft overal verstand van, als je het straatje in komt rijden weet hij al gelijk of er iets mis is,,,hoort hij aan de motor al,,,, *D
 
dat is wel knap ;) Maargoed dat zal ik dan wel merken! Zit die eigenaar ook op MF?
 
Raar, maar ik heb echt slechte ervaringen met de heer Martin, ik heb daar een paar fietsen gekocht en bij de laatste wist ik niet echt of het zou bevallen en dus met hem een prijsafspraak gemaakt als ik de fiets binnen een bepaalde tijd zou inruilen en toen ik dat dus wilde doen, wist de heer Martin opeens nergens meer vanaf en moest ik het maar met zijn broer uitvechten (de grote baas) en dat was dat.

Pfffff een man een man een woord een woord? nou echt niet bij de heer Martin en zijn broer en wat betreft de monteur? ik ocht daar een kettingsmeerapparaat en naderhand (bij inruil bij een ander bedrijf) bleek dat ding verkeerd om gemonteerd te zijn.

Mijn ervaring met Swifmotoren is dus niet positief en ik kom er nooit meer, iedereen wil geld verdienen en dat is logisch, maar je niet aan je woord houden en dan doorverwijzen naar je grote broer is wel erg slap.

Groet


Hmmmmmmmmmmm, aanmelden om hier je gal te spuwen? Mwah...... Jou neem ik niet serieus......
 
als je bij hem komt, vertelt hij het misschien zelf wel,,,,dat is niet aan mij,,,maar het is echt een toffe gozer,,,, *D
Zo, die kevinblade krijgt een ruime aars met die hoeveelheid veren :P
 
Ja dan hebben we Dude Ruud in Almere, ook wel Dr motor genoemd
Hoort alles ziet alles, is misschien ietsje duurder, maar waar voor je geld.
Je bent er zo, en je krijgt een leen moto mee (eerst bespreken!!)
quote: van iemand:

Almere

Gevonden zoekwoorden: tuning,rg
RG-Tuning is ook erg goed (http://rgtuning.rojodesign.net/). Man met hart voor de zaak, die veel weet te regelen voor je en al begint te kwijlen bij het idee dat ie je supersport mag fine-tunen naar een echt race-monster. That's the spirit!!! :9~
Heeft verder regelmatig iets te koop staan. Enige minpuntjes: beetje een achterafzaakje, niet erg groot, en niet 6 dagen/week open. Waar dan wel weer tegenover staat dat ie regelmatig op zondag of 's avonds aan je fiets aan het sleutelen is. :}


:$
dank je voor het compliment
 
Echt? heb jij toevallig meer info? Per PM ofzo. Zoek namelijk wat goeds, gezelligs in de buurt , ene ik weet waar ik niet wil...
 
Laatst bewerkt:
Die motorzaken lijken wel een soort griepepidemie.
Ze komen en gaan heftig te keer met werk en verkoop en voor je het weet zijn ze er niet meer?????
Is nu zeker geen goede tijd om in de motoren te gaan, doe mij maar computers schijnt dat je daar veel geld mee kan verdienen. :W
 
Aaaaah... B| Dan vertel ik waar ik niet heen wil ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan