Swift Motoren --> ervaringen?

Tja, ben je er ooit geweest ?

Ik wel, 2 BMW's gekocht, prima, geen gezeik, onderhandelen mogelijk.

Normaal praten, gewoon doen, alles is mogelijk.

De reden van het missen van een website; de handel loopt zo snel door dat het makkelijker is om een marktplaats advertentie te gebruiken, dit heb ik namelijk al gevraagd.

Grtzzz Simon. 8-)
Dag oma :W

Ik ga er morgen ( als ze na een telefoontje open zijn ) of Zaterdag ff kijken met maatje voor ieder een K75 als ww-fiets.

Zullen onze eventuele ervaringen ook hier posten ;)
 
ik heb net daar een K 75 gekocht in Swifterbant een scherpe prijs.
kon er een paar proberen, deze mensen wisten waarover het gaat.
geen geld uitgeven aan een site, of aan dure aankleding van het pand.
Ik mag dat wel , ze gaan puur voor de verkoop en niet voor onderhoud al doen ze wel wat ze zelf verkopen.


Ook voor onderhoud kan je gewoon bij A6 (in lelystad) terecht hoor.
Ik doe het meeste zelf maar mocht ik ergens niet uitkomen dan is mijn ervaring dat er gewoon zonder gedoe onderhoud gedaan wordt.
Zelfs voor onderdeeltjes is er voor een scherpe prijs en geen gezeur een oplossing.
 
Vorige week Vrijdag samen met Rutgertjuh naar Swift motoren geweest omdat we allebei dus een K 75 zoeken.

Eerst gebeld of er op Vrijdag wel iemand aanwezig zou zijn omdat ze officieel alleen op Zaterdag open zijn maar dat was absoluut geen bezwaar, vanaf 10.00 waren we welkom.

Daar aangekomen werden we onthaald met een gezellig praatje en een lekker kopje koffie/sigaartje terwijl we doornamen wat we precies wilden en wat zij hadden staan aan keuze.

Tijdens ons bakkie werden er 3 K 75's naar buiten gezet en gestart zodat ze warm konden lopen en na de koffie zijn we met alle 3 afwisselend proefritten gaan maken.

Helaas voor ons ( en voor hun natuurlijk ) zat er niet bij wat we zochten qua prijs/kilometrage/uitvoering en zijn we na nóg een bakje koffie en een toiletbezoek ;) ) weer verder gereden om nog ergens anders te gaan kijken.
Aangezien er niets van onze gading bij zat hebben we het niet over de eventuele mogelijkheden qua prijs gehad, geen idee dus of daar veel rek in zat ( we hadden ook gezegd dat we er nog meer zouden gaan bekijken dat weekend dus ze wisten dat we niet direct iets zouden kopen ).

Qua motoren is er keuze zat ( en qua onderdelen ook dacht ik te zien, misschien wel een keer langs als ik scherm/koffers of zo nodig heb ).

Weet dus niet echt hoe ze zijn qua onderhoud aan motoren maar we werden er iig vriendelijk ontvangen :Y

Jet en Andre, die hierboven ergens ook reageren, wisten dat we daar zouden zijn en kwamen nog ff bakkie doen ;)
 
Vorige week Vrijdag samen met Rutgertjuh naar Swift motoren geweest omdat we allebei dus een K 75 zoeken.

Eerst gebeld of er op Vrijdag wel iemand aanwezig zou zijn omdat ze officieel alleen op Zaterdag open zijn maar dat was absoluut geen bezwaar, vanaf 10.00 waren we welkom.

Daar aangekomen werden we onthaald met een gezellig praatje en een lekker kopje koffie/sigaartje terwijl we doornamen wat we precies wilden en wat zij hadden staan aan keuze.

Tijdens ons bakkie werden er 3 K 75's naar buiten gezet en gestart zodat ze warm konden lopen en na de koffie zijn we met alle 3 afwisselend proefritten gaan maken.

Helaas voor ons ( en voor hun natuurlijk ) zat er niet bij wat we zochten qua prijs/kilometrage/uitvoering en zijn we na nóg een bakje koffie en een toiletbezoek ;) ) weer verder gereden om nog ergens anders te gaan kijken.
Aangezien er niets van onze gading bij zat hebben we het niet over de eventuele mogelijkheden qua prijs gehad, geen idee dus of daar veel rek in zat ( we hadden ook gezegd dat we er nog meer zouden gaan bekijken dat weekend dus ze wisten dat we niet direct iets zouden kopen ).

Qua motoren is er keuze zat ( en qua onderdelen ook dacht ik te zien, misschien wel een keer langs als ik scherm/koffers of zo nodig heb ).

Weet dus niet echt hoe ze zijn qua onderhoud aan motoren maar we werden er iig vriendelijk ontvangen :Y

Jet en Andre, die hierboven ergens ook reageren, wisten dat we daar zouden zijn en kwamen nog ff bakkie doen ;)

Die service ken ik: SVN in "K 75" 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ha het ligt dus niet aan mij.
Vorig jaar een Burgman 650 Gekocht bij Martin en vorige week voor moeder de vrouw een burg 125 uitgezocht. Super inruilprijsje voor de 250cc die nog thuis staat :]

Ze heeft met alle scooters proef gereden, ook die ene uit de showroom. Geen probleem. Top

Dochter van 5 werd ook nog door de shadow-rijder (dat leek een stamgast) op een Suz gezet
full
 
Yep, heb Wilfred een keer gevraagd om in de gaten te houden of'ie een net comfortzadel binnen zou krijgen voor m'n K75 en ik kreeg van de week een mailtje dat er een binnen was gekomen ( helaas net m'n geld uitgegeven voor een nieuwe accu en nieuwe motorlaarzen -O- ;) )

Goede service ( en gezellig ;) )
 
Sorry voor het bumpen van een oud topic ;)

Zijn er nog recente ervaringen met A6 motoren? Ik geloof dat deze 2 motorzaken met elkaar verbonden zijn? Of kan ik misschien beter een nieuw topic openen??
 
Sorry voor het bumpen van een oud topic ;)

Zijn er nog recente ervaringen met A6 motoren? Ik geloof dat deze 2 motorzaken met elkaar verbonden zijn? Of kan ik misschien beter een nieuw topic openen??
De eigenaren zijn broers van elkaar :Y
 
Ah dat verklaart..

Ik ben eens wezen kijken bij deze zaak en had een goede indruk, open sfeer, veel goedkope motoren. En het leek mij een goede plek om als startende rijder een motor uit te zoeken. Echter lees ik her en der wat negatieve verhalen over Motorhoek Lelystad.. Ik vraag mij af wat het verband is en of ik hier wel veilig een motor kan kopen.. Ik ben zelf niet echt technisch onderlegd namelijk ;)
 
Ah dat verklaart..

Ik ben eens wezen kijken bij deze zaak en had een goede indruk, open sfeer, veel goedkope motoren. En het leek mij een goede plek om als startende rijder een motor uit te zoeken. Echter lees ik her en der wat negatieve verhalen over Motorhoek Lelystad.. Ik vraag mij af wat het verband is en of ik hier wel veilig een motor kan kopen.. Ik ben zelf niet echt technisch onderlegd namelijk ;)
De motorhoek is de oude naam. Die zaak was toen verkocht aan iemand en die heeft het niet lang volgehouden. In die tijd kan ik me wel goed voorstellen dat er negatieve verhalen de ronde gaan. Daarna heeft de ene broer het overgenomen. Een gebruikte motor heeft geen rits om intern te kijken, maar daar krijg je dan weer garantie voor.
 
vandaag per ongeluk bij de A6 motoren terecht gekomen en wederom erg goed geholpen (en lekkere koffie gehad)

Heren bedankt voor de goede hulp ene tot de volgende keer!
 
Ze hebben een kudde bmw-tjes te koop, voor bescheiden prijzen.. het zijn handelaren dus ze maken er winst op.. kan het dan niet anders dat de motoren een niet zo'n beste staat zijn?
 
Ze hebben een kudde bmw-tjes te koop, voor bescheiden prijzen.. het zijn handelaren dus ze maken er winst op.. kan het dan niet anders dat de motoren een niet zo'n beste staat zijn?

Ze hebben wel vaker een hele berg van die bmwtjes, wel altijd gebruikt maar zeker nog goed voor jaartjes of wat plezier! Maare ben jij er geweest? Anders je ze zelf ff gaan checken!

Edit: Check zelf maar, http://link.marktplaats.nl/1000073677 Ziet er prima uit zo op het eerste gezicht toch!?
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de leverancier van die motoren van hun en je kan er echt gerust een motor kopen hoor, dit is een bedrijf die heel erg laag in de marge werkt, en als jullie slim zijn zorgen jullie dat deze doorlopend kan verkopen zodat de marges klein kunnen blijven.
 
Ik heb daar een K75 gekocht,, ben er prima behandeld en rij na 8,5 K nog steeds tevreden op rond.

ze hebben daar soms leuke aanbiedingen.

nu verwacht ik eigenlijk nog een poosje door te kunnen rijden op de K75 maar heb wel zoiets als ik wat anders moet ga ik zeker daar mijn licht opsteken....
 
Ik ken de leverancier van die motoren van hun en je kan er echt gerust een motor kopen hoor, dit is een bedrijf die heel erg laag in de marge werkt, en als jullie slim zijn zorgen jullie dat deze doorlopend kan verkopen zodat de marges klein kunnen blijven.

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan